Skocz do zawartości

Impreza 600 KM!!


Robert_zxcq

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Oktan napisał:

Za dodatkowe 5tys nie ma szans...

 

chodzi tylko o mocniejsze turbo, kute tłoki, intercooler od STI i ewentualnie mocniejsze sprzęgło. 

Może 6-7tyś jednak by wyszło.

Reszta już jest. 

wkładka miski olejowej Cosworth

short block STI

ssak oleju Killer B Motorsport

odma zewnętrzna

Pełny wydech H&S

Rury 3 calowe, Up pipe, Down pipe, De-cat, Back box

ECU strojenie remap na 270KM, wyłączenie błędów by nie-ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 6-7 i więcej to nie 5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrzymałość silnika to tylko czysto teoretyczna wartość, którą się szacuje, że mniej więcej takie to oto części powinny wytrzymać 450KM. 

Ja rozgraniczył bym jeszcze to, na dwie opcje:

1. Jeździsz na co dzień i pięć razy wciśniesz gaz do dechy pod czerwone pole raz na dzień.

2. Jeździsz autem na tor i musi wytrzymywać sesje 10-20 minutowe ciągłego upalania.

Pierwsza opcja jest dostępna dla wielu wersji silnika, druga już niekoniecznie i potrzebna jest inna budowa i wytrzymałość cieplna.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaciekK napisał:

Wytrzymałość silnika to tylko czysto teoretyczna wartość, którą się szacuje, że mniej więcej takie to oto części powinny wytrzymać 450KM. 

Ja rozgraniczył bym jeszcze to, na dwie opcje:

1. Jeździsz na co dzień i pięć razy wciśniesz gaz do dechy pod czerwone pole raz na dzień.

2. Jeździsz autem na tor i musi wytrzymywać sesje 10-20 minutowe ciągłego upalania.

Pierwsza opcja jest dostępna dla wielu wersji silnika, druga już niekoniecznie i potrzebna jest inna budowa i wytrzymałość cieplna.

Popieram.

A budowanie Subaru 450KM do jazdy po bułki jest debilizmem

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawa jest na pewno bardzo droga, ale tez silniki robi sie z zapasem. silnik na 600 koni powinien byc przygotowany tak jak na 800.
Mysle ze najtaniej i najpewniej kupic taki zrobiony short block z usa. Pierwszy ktory znalazlem.
https://www.theboombopshop.com/AMS-Stage-1-Short-block-Subaru-EJ257-600hp-p/a0097a-2a.htm

Edytowane przez leto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2020 o 19:49, leto napisał:

Zabawa jest na pewno bardzo droga, ale tez silniki robi sie z zapasem. silnik na 600 koni powinien byc przygotowany tak jak na 800.
Mysle ze najtaniej i najpewniej kupic taki zrobiony short block z usa. Pierwszy ktory znalazlem.
https://www.theboombopshop.com/AMS-Stage-1-Short-block-Subaru-EJ257-600hp-p/a0097a-2a.htm

Albo cosworth w Europie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, marcinwrxsti napisał:

Panowie:) ale tu trzeba ciągłego serwisu, monitoringu, logowania... Każda pojezdzawka takim autem {500 konne Subaru} odbywa się przy udziale kilku osób  dbajacych o kondycję auta na bieżąco . To też kosztuje. 

 

Czy się mylę?

Absolutnie myli się każdy kto uważa inaczej ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat, trzymam kciuki, będę wpadał poczytać do kawy.  

 

W dniu 20.02.2020 o 11:13, MaciekK napisał:

Moim zdaniem do Subaru, aby dobrze jechało potrzeba 380-450KM - 

 

Nie potrzeba. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chojny zależy co masz na myśli dobre przyspieszanie, ale obecnie w ciężkim samochodzie jakim jest Impreza i wysokiej konkurencji we wszelkiego rodzaju amatorskich zawodach ja proponowałbym na tory typu Modlin, Słomczyn, Łódź szybko wstające 350-380KM, a na Ułęż, Poznań las w Kielcach 400-450KM. Na Ułęż 330KM i standardowa waga nawet przy wybitnych kierowcach nie wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MaciekK napisał:

@chojny zależy co masz na myśli dobre przyspieszanie, ale obecnie w ciężkim samochodzie jakim jest Impreza i wysokiej konkurencji we wszelkiego rodzaju amatorskich zawodach ja proponowałbym na tory typu Modlin, Słomczyn, Łódź szybko wstające 350-380KM, a na Ułęż, Poznań las w Kielcach 400-450KM. Na Ułęż 330KM i standardowa waga nawet przy wybitnych kierowcach nie wystarcza.


Mam trochę inne zdanie ale nie chce wam psuć zabawy. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Danko napisał:

W dkbrej syskusji uczestniczy kazdt obecny :)

Asz mie oczy pieko!:o

:biglol:

10 minut temu, chojny napisał:

 

Może lejąc potworki serią? Albo N/A w gazie. 

A takie tjuninki to ponoć pod Poznaniem robią :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Oktan napisał:

A takie tjuninki to ponoć pod Poznaniem robią :P

 

Magia Panie, magia. 

 

A poważnie to cyferki jarają ludzi od zawsze i jarać będą, szczególnie na forach internetowych ale często wystarczy się przejechać takim samochodem, i czujesz że coś tam przyspiesza ale jako całość nie stanowi dobrego i szybkiego samochodu. 

 

Ktoś chce mieć cyferki, raz na ruski rok mocno przyspieszyć i tyle. Chce to robi. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, skwaro napisał:

Nie, nie, tę serię co nią na pojeżdżawki nią jeździsz i klepiesz innych ;) 

 

GT też kiedyś jeździłem. A ostatnie lata tym. Motor seria. 

 

23031270_1977137272543556_7525052765667198328_n (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...