Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 6 minut temu, Oktan napisał: Za dodatkowe 5tys nie ma szans... chodzi tylko o mocniejsze turbo, kute tłoki, intercooler od STI i ewentualnie mocniejsze sprzęgło. Może 6-7tyś jednak by wyszło. Reszta już jest. wkładka miski olejowej Cosworth short block STI ssak oleju Killer B Motorsport odma zewnętrzna Pełny wydech H&S Rury 3 calowe, Up pipe, Down pipe, De-cat, Back box ECU strojenie remap na 270KM, wyłączenie błędów by nie-ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 No 6-7 i więcej to nie 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 19 minut temu, Oktan napisał: No 6-7 i więcej to nie 5 dodatkowe 5-7tyś to ten przedział, więcej zawsze można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Wytrzymałość silnika to tylko czysto teoretyczna wartość, którą się szacuje, że mniej więcej takie to oto części powinny wytrzymać 450KM. Ja rozgraniczył bym jeszcze to, na dwie opcje: 1. Jeździsz na co dzień i pięć razy wciśniesz gaz do dechy pod czerwone pole raz na dzień. 2. Jeździsz autem na tor i musi wytrzymywać sesje 10-20 minutowe ciągłego upalania. Pierwsza opcja jest dostępna dla wielu wersji silnika, druga już niekoniecznie i potrzebna jest inna budowa i wytrzymałość cieplna. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Godzinę temu, MaciekK napisał: Wytrzymałość silnika to tylko czysto teoretyczna wartość, którą się szacuje, że mniej więcej takie to oto części powinny wytrzymać 450KM. Ja rozgraniczył bym jeszcze to, na dwie opcje: 1. Jeździsz na co dzień i pięć razy wciśniesz gaz do dechy pod czerwone pole raz na dzień. 2. Jeździsz autem na tor i musi wytrzymywać sesje 10-20 minutowe ciągłego upalania. Pierwsza opcja jest dostępna dla wielu wersji silnika, druga już niekoniecznie i potrzebna jest inna budowa i wytrzymałość cieplna. Popieram. A budowanie Subaru 450KM do jazdy po bułki jest debilizmem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Ale bułki w domu będą jeszcze ciepłe 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 2 godziny temu, Danko napisał: Ale bułki w domu będą jeszcze ciepłe pod warunkiem, że po drodze nic się nie rozsypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Przyznam Wam, że nie znam żadnego, skutecznego, w miarę bezawaryjnego Subaraka o mocy 450 koni. A za 6 czy 7 koła nie zrobisz przyrostu z 270 na 450. 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leto Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) Zabawa jest na pewno bardzo droga, ale tez silniki robi sie z zapasem. silnik na 600 koni powinien byc przygotowany tak jak na 800. Mysle ze najtaniej i najpewniej kupic taki zrobiony short block z usa. Pierwszy ktory znalazlem.https://www.theboombopshop.com/AMS-Stage-1-Short-block-Subaru-EJ257-600hp-p/a0097a-2a.htm Edytowane 23 Lutego 2020 przez leto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 W dniu 23.02.2020 o 19:49, leto napisał: Zabawa jest na pewno bardzo droga, ale tez silniki robi sie z zapasem. silnik na 600 koni powinien byc przygotowany tak jak na 800. Mysle ze najtaniej i najpewniej kupic taki zrobiony short block z usa. Pierwszy ktory znalazlem.https://www.theboombopshop.com/AMS-Stage-1-Short-block-Subaru-EJ257-600hp-p/a0097a-2a.htm Albo cosworth w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 22 minuty temu, abecer napisał: Albo cosworth w Europie Albo Roger Clark, czy jeszcze kilku innych: https://rogerclarkmotorsport.co.uk/store/category/84-long-short-engines?model=146 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Panowie ale tu trzeba ciągłego serwisu, monitoringu, logowania... Każda pojezdzawka takim autem {500 konne Subaru} odbywa się przy udziale kilku osób dbajacych o kondycję auta na bieżąco . To też kosztuje. Czy się mylę? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 19 minut temu, marcinwrxsti napisał: Panowie ale tu trzeba ciągłego serwisu, monitoringu, logowania... Każda pojezdzawka takim autem {500 konne Subaru} odbywa się przy udziale kilku osób dbajacych o kondycję auta na bieżąco . To też kosztuje. Czy się mylę? Absolutnie myli się każdy kto uważa inaczej 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Fajny temat, trzymam kciuki, będę wpadał poczytać do kawy. W dniu 20.02.2020 o 11:13, MaciekK napisał: Moim zdaniem do Subaru, aby dobrze jechało potrzeba 380-450KM - Nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 @chojny zależy co masz na myśli dobre przyspieszanie, ale obecnie w ciężkim samochodzie jakim jest Impreza i wysokiej konkurencji we wszelkiego rodzaju amatorskich zawodach ja proponowałbym na tory typu Modlin, Słomczyn, Łódź szybko wstające 350-380KM, a na Ułęż, Poznań las w Kielcach 400-450KM. Na Ułęż 330KM i standardowa waga nawet przy wybitnych kierowcach nie wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 5 godzin temu, MaciekK napisał: @chojny zależy co masz na myśli dobre przyspieszanie, ale obecnie w ciężkim samochodzie jakim jest Impreza i wysokiej konkurencji we wszelkiego rodzaju amatorskich zawodach ja proponowałbym na tory typu Modlin, Słomczyn, Łódź szybko wstające 350-380KM, a na Ułęż, Poznań las w Kielcach 400-450KM. Na Ułęż 330KM i standardowa waga nawet przy wybitnych kierowcach nie wystarcza. Mam trochę inne zdanie ale nie chce wam psuć zabawy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 (edytowane) 12 godzin temu, chojny napisał: Mam trochę inne zdanie ale nie chce wam psuć zabawy. W dobrej dyskusji uczestniczy każdy obecny Edytowane 26 Lutego 2020 przez Danko Bazgroły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 4 minuty temu, Pan Dziedzic napisał: Jak ? Może lejąc potworki serią? Albo N/A w gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Może lejąc potworki serią? Albo N/A w gazie. Pokaż tę swoją serię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 10 godzin temu, Danko napisał: W dkbrej syskusji uczestniczy kazdt obecny Asz mie oczy pieko! 10 minut temu, chojny napisał: Może lejąc potworki serią? Albo N/A w gazie. A takie tjuninki to ponoć pod Poznaniem robią 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 30 minut temu, skwaro napisał: Pokaż tę swoją serię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 34 minuty temu, Oktan napisał: A takie tjuninki to ponoć pod Poznaniem robią Magia Panie, magia. A poważnie to cyferki jarają ludzi od zawsze i jarać będą, szczególnie na forach internetowych ale często wystarczy się przejechać takim samochodem, i czujesz że coś tam przyspiesza ale jako całość nie stanowi dobrego i szybkiego samochodu. Ktoś chce mieć cyferki, raz na ruski rok mocno przyspieszyć i tyle. Chce to robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 1 minutę temu, chojny napisał: Nie, nie, tę serię co nią na pojeżdżawki nią jeździsz i klepiesz innych 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 4 minuty temu, skwaro napisał: Nie, nie, tę serię co nią na pojeżdżawki nią jeździsz i klepiesz innych GT też kiedyś jeździłem. A ostatnie lata tym. Motor seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się