Robert_zxcq Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Od zawsze marzył mi się projekt budowy potworka o mocy 600KM, którym można by pogonić ze świateł jakieś 911 Czy są w Polsce firmy które podjęłyby się takiego projektu? Czy ktoś robił już taki projekt i mógłby się podzielić informacjami? Jakie to koszty? Co trzeba wymienić? Który rocznik Imprezy byłby najlepszą bazą? Dla mnie Hawkeye był ostatnim rasowo wyglądającym modelem Imprezy. Dla rozkręcenia tematu, kto by tak chciał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 No to proszę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Czoper z tego co pamietam miał Impreze do dragu szejset kuni a tak pozatym to: a dla mnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 7 godzin temu, Matiz napisał: Czoper z tego co pamietam miał Impreze do dragu szejset kuni a tak pozatym to: a dla mnie: Zostawcie te EG33 w SVXach pls... 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) Wydaje mi się, że w Polsce jest kilka firm, które podjęły by się zrobienia takiego projektu, ale to ani proste ani tanie, ani super niezawodne. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ile taki silnik będzie kosztował, żeby jechać więcej niż raz na pomiar Dodatkowo, części w USA są tańsze niż w PL... Edytowane 20 Lutego 2020 przez MaciekK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 8 godzin temu, Michał Krupa napisał: No to proszę nie mam uprawnień do tej zawartości, zaczyna się pod górkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Robert_zxcq napisał: nie mam uprawnień do tej zawartości, zaczyna się pod górkę Musisz się zalogować do nielegala, hasło "TAK" P.S. Zbudowałem jednemu człowiekowi auto na 450KM ale z silnikiem przygotowanym na sporo więcej, nie chcesz znać kosztów P.S.2. Kolega ma 911 996.1 C4, dostaje baty od mojego forka Edytowane 20 Lutego 2020 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 8 minut temu, skwaro napisał: Musisz się zalogować do nielegala, hasło "TAK" P.S. Zbudowałem jednemu człowiekowi auto na 450KM ale z silnikiem przygotowanym na sporo więcej, nie chcesz znać kosztów P.S.2. Kolega ma 911 996.1 C4, dostaje baty od mojego forka dzięki, faktycznie trzeba hasło TAK wpisać do nielegala. Rzuć kwotę za taki silnik, ciekaw jestem jaki jest rząd wielkości tych kosztów. 450 KM a 600KM to już nie będzie bardzo dużej różnicy w kosztach. Bardziej chyba żywotność się skróci. Zaczynając od bloku za powiedzmy 15k, dokładając drugie tyle na pozostałe elementy myśle że to powinno się zamknąć w kwocie 30k. Skoryguj mnie ... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Tylko 30k? Muahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 30k to za sam silnik, i jeszcze trochę dołóż, do tego cała reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Godzinę temu, MaciekK napisał: Wydaje mi się, że w Polsce jest kilka firm, które podjęły by się zrobienia takiego projektu, ale to ani proste ani tanie, ani super niezawodne. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ile taki silnik będzie kosztował, żeby jechać więcej niż raz na pomiar Dodatkowo, części w USA są tańsze niż w PL... znasz może konkretnie jakie to firmy? Są tu na forum może? Wiadomo, tanio, prosto i niezawodnie na pewno nie będzie. Taki projekt ma uzasadnienie jedynie dla celów sportowych lub hobbystycznych. Czyli takie auto na pewno nie będzie autem daily. Więcej z pewnością będzie stało u mechanika niż jeździło. Z tym trzeba się liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 11 minut temu, PR7EMEK napisał: Tylko 30k? Muahaha dużo? mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) 3 minuty temu, Robert_zxcq napisał: dużo? mało? żeby to miało sens, to musisz wydać wielokrotność tej kwoty, a i tak objedzie Cię tani wydmuszkowy vw polo Edytowane 20 Lutego 2020 przez PR7EMEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 12 minut temu, skwaro napisał: 30k to za sam silnik, i jeszcze trochę dołóż, do tego cała reszta cała reszta to masz na myśli osprzęt silnika typu chłodzenie, doładowanie itp. czy reszta w sensie hamulce, przeniesienie napędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 1 minutę temu, Robert_zxcq napisał: cała reszta to masz na myśli osprzęt silnika typu chłodzenie, doładowanie itp. czy reszta w sensie hamulce, przeniesienie napędu? Osprzęt bo jak rozumiem chcesz to budować na bazie STI. Jak nie to dolicz kolejne 40k na hamulce, napęd, zawieszenie, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 2 minuty temu, PR7EMEK napisał: ... i tak objedzie Cię tani wydmuszkowy vw polo no i to jest chyba najbardziej smutne w tej koncepcji. Ale z drugiej strony co ma powiedzieć właściciel Ferrari, który się z takim Polo spotka Wszystko zależy od punktu widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 4 minuty temu, skwaro napisał: Osprzęt bo jak rozumiem chcesz to budować na bazie STI. Jak nie to dolicz kolejne 40k na hamulce, napęd, zawieszenie, itd. Tak, z pewnością bazą musiałoby być STI. Pytanie czy hamulce, skrzynia, dyfry, inne elementy z STI wytrzymają 600KM. Skrzynia chyba jest tu słabym ogniwem przy takiej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Podliczając koszty - short block, dobrze złożony na 600KM - min 20k, głowice obrobione + wałki 18k, złożenie uszczelki, pompa wody, 7k, chodnice oleju, wody, termostat - 5k, strojenie - 5k, wydech + dolot - 12k, sprzęgło - 4k, hamulce 11k. Kolektor + up pipe - 6k, turbo - 7k-13k. Powyższe to jest 90-100tyś, można za mniej i można za więcej... Moim zdaniem do Subaru, aby dobrze jechało potrzeba 380-450KM - 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Skrzynia wytrzyma 600KM, ale sprzęgło dobre trzeba by było założyć. Bazą powinno być STI, ze względu na skrzynie, ale jak robi się takie auto od podstaw to może być i zdrowy WRX i tak wszystko do wymiany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 3 minuty temu, MaciekK napisał: Podliczając koszty - short block, dobrze złożony na 600KM - min 20k, głowice obrobione + wałki 18k, złożenie uszczelki, pompa wody, 7k, chodnice oleju, wody, termostat - 5k, strojenie - 5k, wydech + dolot - 12k, sprzęgło - 4k, hamulce 11k. Kolektor + up pipe - 6k, turbo - 7k-13k. Powyższe to jest 90-100tyś, można za mniej i można za więcej... Moim zdaniem do Subaru, aby dobrze jechało potrzeba 380-450KM - Jeszcze dodaj wzmocnione półosie za kolejne 10k bo seryjne będziesz przy takiej mocy co chwila ukręcał 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 7 minut temu, skwaro napisał: Jeszcze dodaj wzmocnione półosie za kolejne 10k bo seryjne będziesz przy takiej mocy co chwila ukręcał Oczywiście, że tak. Mocowania silnika i skrzyni też trzeba zmienić. To tak liczyłem z grubsza... Dobrze by było szpery dodać lepsze przód i tył i ja takie auto bym postawił na Syvecs'ie i oddzielnej wiązce czyli + 25k. W PL zbudować takie auta można w kilku miastach: Warszawa (3 serwisy), Poznań (1 serwis), Nowy Sącz (1 serwis) , Katowice (1 serwis). Na pewno dobrze by było najpierw wszystko omówić z serwisem, ustalić dokładnie co robimy, co jest wymagane przy takiej mocy (550KM-700KM) i jakie są tego minusy, z którymi trzeba potem żyć (np. brak dołu, duże zużycie silnika, ewentualne kaaaboom). Najpierw plan w miejscu, gdzie mogą i mają doświadczenie, potem zakupy, składanie, eliminowanie ewentualnych problemów... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 10 godzin temu, Michał Krupa napisał: No to proszę Gruby temat! 55 stron! Będzie lekturka. Szkoda że to dość dawny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Znaczy no... można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 12 godzin temu, Robert_zxcq napisał: Od zawsze marzył mi się projekt budowy potworka o mocy 600KM, którym można by pogonić ze świateł jakieś 911 Czy są w Polsce firmy które podjęłyby się takiego projektu? Czy ktoś robił już taki projekt i mógłby się podzielić informacjami? Jakie to koszty? Co trzeba wymienić? Który rocznik Imprezy byłby najlepszą bazą? Dla mnie Hawkeye był ostatnim rasowo wyglądającym modelem Imprezy. jak z kasą sky is the limit, to wszystko zrobisz, są imprezy 1000KM... do odjechania jakiejś 911 ze swiatel, jak ktos pisal nizej i poloweczka wystarczy, ale jak długo taki silnik wytrzyma na autobahnie non stop powyzej 210km/h przez kilkaset kilometrów bez przerwy? wszystko kwestia co dalej i do czego. poszukaj RS4 z 2,7BT, prościej, taniej i na dłużej bedziej mial 600KM 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 51 minut temu, BelegUS napisał: Znaczy no... można... Na suchym ładnie się klei lanosik Jakiej mocy ma silnik? Wiesz może? Jeśli chodzi o wizualny aspekt to mnie bardziej kierunek typu „sleeper” chodzi po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się