Jump to content

Dorobienie kluczyków


Dominik Myszkowski
 Share

Recommended Posts

Znalazłem na forum kilka wątków o tym, ale są to wątki bardzo stare, może (mam nadzieję!) coś się zmieniło w tym temacie.

 

Potrzebuję dorobić klucze z pilotem do OBK 2002. W JarcarService powiedzieli ze to koszt 900 (!!!) zł, czyli 10% wartości samochodu. Szukam opcji w normalnej cenie.

Sam kluczyk dorobie za 30 zł gdziekolwiek, problem jest z pilotem. Czy ktoś w okolicach Warszawy się może tym zajmuje? Widziałem na allegro mase kluczyków do dorobienia, ale bez elektroniki. Poradźcie coś proszę w uczciwej cenie.

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe ale wydaje mi się ze można spróbować: 1.kupić używany najtańszy kluczyk z pilotem tak sam jak twój 2. Kupić obudowę do kluczyka z grotem i pastylka immo takie jak twoje 3. Przełożyć bebechy z używanego kluczyka do nowej obudowy 4. Dociąć nowy grot żeby był taki sam jak w twoim aucie i sklonować pastylkę immo w punkcie dorabiania kluczy 5. Nauczyć/zakodować pilota centralnego zamka tak żeby otwierał twoje auto 6. To chyba wszystko wydaje się ze powinno śmigać 

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś gadałem z kolegą z Forum (na priv) na temat kluczyka z pilotem (pewnie Ty też taki masz) . Powiedział mi ,że cena za "surówkę"  OEM Subaru też go zabiła...

(Są różne modele). Generalnie wykombinował jakiś kluczyk "składak" i sprawa na tym stanęła (wszystko działa). cel osiągnął...

Ja jednak podczas gawędy sugerowałem kupić w fajnej cenie oryginalną stacyjkę z dwoma całymi,niezajechanymi kluczami i inne potrzebne graty,żeby powymieniać to tak,żeby oko cieszyło, bo w końcu klucze od bryczki, to coś co codziennie się ogląda i maca. Nic by mnie nie wkurzało tak,jak jakieś "kolaże" , "klejonki" i chińszczyzna. Oczywiście to takie moje małe zboczenie... Każdy niech podąża własną ścieżką radości i spełnienia ;P

Ps. Ja jestem za oryginałem i przekładką(trochę szukania, zabawy z przekładką,ale efekt jak z fabryki. Nie koniecznie drogo,ale na pewno taniej, niż dorobienie na oryginalnej surówce)

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Dominik Myszkowski napisał:

Sam kluczyk dorobie za 30 zł gdziekolwiek, problem jest z pilotem.

Żebyś się nie zdziwił, dawno chyba kluczy nie dorabiałeś.

Możesz kupić surówkę i dociąć,

dokupić pilot i przełożyć środek do surówki,

dopisać do auta, ale potrzebujesz jeszcze dorobić pestkę immo.

W sumie może się zamkniesz w 250 plnach.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Adam Symp napisał:

Wrzuć zdjęcie kluczyka.

Proszę, dodalem zdjecia.

 

1 godzinę temu, koziolek napisał:

Żebyś się nie zdziwił, dawno chyba kluczy nie dorabiałeś.

Możesz kupić surówkę i dociąć,

dokupić pilot i przełożyć środek do surówki,

dopisać do auta, ale potrzebujesz jeszcze dorobić pestkę immo.

W sumie może się zamkniesz w 250 plnach.

A masz jakis kontakt gdzie to mozna w tej cenie zrobic? Chodzi mi o sam pilot. Czy ten kluczyk ma immobiliser?

20200219_114815.jpg

20200219_114821.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zadzwoń i dowiedz się tutaj:

https://www.auto-zamki.pl/kontakt.html
 

mi dorobili kluczyk z zamka, z imobilaiserem i pilotem za 700zł - ale to dlatego, ze nie miałem innego kluczyka. Generalnie 300zł taniej niz w innych punktach i bardzo zadowolony jestem z ich usług - polecam.

Dobre opinie też słyszałem o dorabianiu kluczy od naszej marki w Auchanie w Piasecznie.

Link to comment
Share on other sites

Mam taki w Legacy III, dokupiłem taki sam używany z Forestera wraz ze stacyjką, bo taka najtańsza oferta była. 

Elektronikę i immo przełożyłem do takiego https://allegro.pl/oferta/obudowa-kluczyka-subaru-impreza-outback-8757610133 , grot w tej podróbce wymieniałem, bo jest z plasteliny i po włożeniu do kieszeni wygiął się na inny dorobiony w punkcie dorabiania, z immo krzyknęli 150zl. Grot w oryginale jest jak 'L'. Qubu na eBay znalazł mi oryginał, ale koszt ściągnięcia to ponad 800zl. Jak chcesz link do tego kluczyka, czy nr katalogowy to napisz mi na PW, bo gdzieś to chyba w wiadomościach mam. Żeby w podróbkę wsadzić elektronikę i immo to bez problemu, tylko jeden otwór na przycisk musisz powiększyć, ale tam jest frezka i ładnie tapeciakiem da się zrobić i gumkę trochę przyciąć i to tyle. Programujesz to po lewo nogi kierowcy masz kostki które złączasz i klikasz bodajże 2x zamykanie.

 

W punkcie dorabiania powiedzieli mi, że już takie kluczyki nie są dostępne i pilota nie da rady.

Edited by Adam Symp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...