siekla Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Mogą to tez byc inne sprezyny w zawieszeniu, i dlatego autko byloby o te 1,5 cm nizsze, ale to takze wplyneloby na przeswit pod autem, normalnie zaraz pojde i swoje bede mierzyl. Ale tak na marginesie to chyba te 1,5 cm w samochodzie nikomu roznicy nie robi, no chyba ze ktos i tutaj jest przewrazliwoiony ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Mam S-Turbo 2001 i w standardzie Klima relingi 16`` alu panoramiczny dach listwy i zderzaki w kolorze nadwozia samopoziomujące zawieszenie skórzana kierownica i gałka zmiany biegów ( ale wymieniona na momo) alcantara na siedzeniach podgrzewane fotele podgrzewane wycieraczki tarcze przód i tył poza serią.... Hayward@Scott :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 A ja mam pytanko - czy w serii w dobrym stanie taki Forek progi ma w poziomie, czy nieco wyzej jest tyl od przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 A ja mam pytanko - czy w serii w dobrym stanie taki Forek progi ma w poziomie, czy nieco wyzej jest tyl od przodu? Raczej w poziomie. A tak na oko, to wszystkie niezakatowane wolne ssaki wydaja sie stac nieco wyzej niz turbo. Szczegolnie tylny zawias. Ale moze to moje zludzenie :-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) Odkopię temat - wydaje mi się ,że zawieszenie jest chyba jednak też inne bo mój s jeśli bujnę przedni zderzak wydaje się sztywne, a kolegi ssak miękki ,w jeździe mniej widoczne ale jednak s sztywniejsze się wydaje dodam ,że amorki ok . No i wsiadając wydaje mi się ,że turbo niżej stoi , ale może to złudzenie ,albo wina wysokich opon w ssaku. Edytowane 16 Lutego 2014 przez tomi79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcfr Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Podczepię się pd temat z"drugiej strony" niejako. Czy miska olejowa w 2.0 no turbo jest taka sama jak w 2.0 turbo? (forester z 2003 roku). Mam problem z taką miską, która przerdzewiała mi w modelu 2.0 no turbo i oferta sklepów jest wszędzie do wersji 2.0 turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dla Forka 2003r wychodzi na to że silnik EJ205 ma miskę olejową 11109AA053, a silniki EJ255 i EJ201 11109AA093. Czyli na tej podstawie nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 wieksze tarcze z przodu i 16 calowe felgi ze wzgledu na wieksze tarcze Nie prawda! W roczniku 1997 wolny ssak i w roczniku 1999 turbo mam takie same tarcze z przodu i koła 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się