pitgol Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Powiedzcie proszę, jakie są różnice (jeśli w ogóle) w modelu z i bez turbo. Mniej mi chodzi o wyposażenie, a znacznie bardziej o zawieszenie, hamulce i inne "konstrukcyjne" kwestie. Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Łatwiej będzie odpowiedzieć na Twoje pytanie, jeżeli napiszesz o jakie roczniki Ci chodzi :roll: Tutaj masz link do starych prospektów Forestera: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... rester.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Łatwiej będzie odpowiedzieć na Twoje pytanie, jeżeli napiszesz o jakie roczniki Ci chodzi :roll:Tutaj masz link do starych prospektów Forestera: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... rester.htm dzieki za sznurka. z kupnem celuje w roczniki 1999-2001, wiec tez o takie mi chodzi w pytaniu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 jakie są różnice (jeśli w ogóle) w modelu z i bez turbo pojechales konkretnie . z tak "zaawansowanym" porownywaniem polecam ci udac sie do salony subaru i poprosic o prezentacje (najlepiej z jazda) wersji 2.0 i 2.5xt... starsze wersje beda glownie... starsze (nie zaglebiajac sie zbyt mocno) :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 jakie są różnice (jeśli w ogóle) w modelu z i bez turbo pojechales konkretnie . z tak "zaawansowanym" porownywaniem polecam ci udac sie do salony subaru i poprosic o prezentacje (najlepiej z jazda) wersji 2.0 i 2.5xt... starsze wersje beda glownie... starsze (nie zaglebiajac sie zbyt mocno) :razz: :wink: Dzieki za konkretna odpowiedz. Z tego jednak co wiem, to w tych rocznikach nie bylo wersji 2,5XT. A ja sie pytam o roznice pomiedzy 2.0 wolnossakiem, a 2.0 s-turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 zamieszanie, podobna jak między dzisiejszym 2.0 a 2.5XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 S-turbo z tych rocznikow ma rozstaw kol przednich i tylnych wiekszy o 5 mm od N/A, hamulce tarczowe z tylu, wieksze tarcze z przodu i 16 calowe felgi ze wzgledu na wieksze tarcze. Reczna skrzynia bez reduktora, automat z innym oprogramowaniem niz N/A. Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam. We wnetrzu skorzana kierownica i dach panoramiczny w serii. Przeciwmgielne rowniez seria, jak i zderzaki w kolorze nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam. jak to możliwe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam. jak to możliwe?? brak relingów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 brak relingów? no to jedyna opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 wieksze tarcze z przodu i 16 calowe felgi ze wzgledu na wieksze tarcze. Jestes tego pewien? Moj ma 15" stalowe i sie mieszcza, a wygladaja na kupione w serii. Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam. Moj relingi ma, a nawet, gdyby nie mia, to bylby nizszy o dobre 4cm, a nie 5mm. We wnetrzu skorzana kierownica i dach panoramiczny w serii. Przeciwmgielne rowniez seria, jak i zderzaki w kolorze nadwozia. Do tego u mnie: - skorzana tapicerka (wlacznie z czesciowo skorzanymi boczkami drzwi) - podgrzewane fotele - manualna klima - podgrzewane wycieraczki przednie Nie wiem, ktorych z tych nie mial N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Moj relingi ma, a nawet, gdyby nie mia, to bylby nizszy o dobre 4cm, a nie 5mm. no to prześwit musi na tym ucierpieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Wg danych katalogowych ma taki sam, wiec nie wiem o co kaman. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Tu sa wszystkie dane: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... ster00.pdf Przeswit jest ten sam, w papierach i w ksiazce serwisowej Subaru nie dopuszcza stosowania 15-to calowych felg w modelu turbo... moze tylko na terenie Niemiec ? Na slupku po otwarciu drzwi kierowcy jest widoczna naklejka z rozmiarami kol, czy jest tam 15 cali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Tak - i 15, i 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 A moj forys jest S-turbo i posiada relingi, 16 calowe alusy w standardzie, samopoziomujace zawieszenie tylne, skorzana kierownice i dzwignie zmiany biegow, tarczowe hamulce z tylu, zderzaki i listwy w kolorze nadwozia, ale w mojej wersji NIE MA: - szyberdachu - tapicerki skorzanej - mam czarny welur - podgrzewanych siedzen - podgrzewanych wycieraczek - reduktora- no ale w turbo nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Przeswit jest ten sam to ja nie wiem, jak to jest możliwe, że prześwit ten sam, a auto niższe...co kawałek "budy" wycieli?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 To bardzo proste, relingi dachowe sa inne, nizsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Musialbym jeszcze u znajomego sprawdzic, ale wolnossacy mial chyba bardziej balonowe opony, a turbo nizszy profil i stad moze wynikac ta mala roznica.... a w mojej instrukcji mam podane : dlugość 4450 mm szerokosc 1735 mm wysokosc 1580 mm wolny ssak 1595 mm - ale to jest 15 MM a nie 5 MM roznicy przeswit 190 mm ( wersje dla Australii i Arabii Saudyjskiej 200 mm) rozstaw kol przod 1480mm wolny ssak 1475 ------'''------tyl 1470 mm wolny ssak 1465 rozstaw osi 2525 mm poza tym wolne ssaki mialy silniik EJ202 i kompresje 10,0 : 1, swiece RC10YC4 z Championa, pojemnosc ukladu samrowania 4 litry ( 4,5 turbo), skrzynia biegow 4.0 (4,nie-ASO), skrzynia automat 8,4 litra (9,3 Turbo) oponki : 205/70 R15 95 S- wersja dla Australii 205/70 R15 95 H- wersje pozostale felgi 15x6J a w turbo :215/60 R16 95V felgi 16x6,5JJ spalanie ( dane producenta ) : miasto/poza miastem/laczona wersja manualna wolny ssak 11.9/7,4/9,0 turbo 12,8/8,2/9,9 i to chyba jak na razie tyle .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 turbo nizszy profil i stad moze wynikac ta mala roznica.... no ale to rzutowałoby na prześwit... przeswit 190 mm ( wersje dla Australii i Arabii Saudyjskiej 200 mm) to ja chcę wersje dla Arabii turbo 12,8/8,2/9,9 tia :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 żutowałoby rzutowałoby :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 turbo 12,8/8,2/9,9 tia :smile: no ja tez przecieralem oczy i patrzylem czy to na pewno instrukcja od tego auta ....., no ale bajkopisarze sa na swiecie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 rzutowałoby :???: gdzie ?? ps. ps2. kara: rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałobyrzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałobyrzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby ps3. pisane "ręcznie" nie copy->paste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 turbo nizszy profil i stad moze wynikac ta mala roznica.... no ale to rzutowałoby na prześwit... Poza tym wymienione oba rozmiary opon, to zamienniki, wiec ani na przeswit, ani na wysokosc auta nie wplyna. Pozostaje inny rozmiar relingow o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chmarski Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 turbo 12,8/8,2/9,9 tia :smile: no ja tez przecieralem oczy i patrzylem czy to na pewno instrukcja od tego auta ....., no ale bajkopisarze sa na swiecie ... Może to wartości w mpg... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się