Skocz do zawartości

Różnice pomiędzy Forester wolnossak a s-turbo


pitgol

Rekomendowane odpowiedzi

Łatwiej będzie odpowiedzieć na Twoje pytanie, jeżeli napiszesz o jakie roczniki Ci chodzi :roll:

Tutaj masz link do starych prospektów Forestera: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... rester.htm

 

dzieki za sznurka. z kupnem celuje w roczniki 1999-2001, wiec tez o takie mi chodzi w pytaniu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są różnice (jeśli w ogóle) w modelu z i bez turbo

pojechales konkretnie :lol::mrgreen: .

z tak "zaawansowanym" porownywaniem polecam ci udac sie do salony subaru

i poprosic o prezentacje (najlepiej z jazda) wersji 2.0 i 2.5xt...

starsze wersje beda glownie... starsze (nie zaglebiajac sie zbyt mocno) :razz: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są różnice (jeśli w ogóle) w modelu z i bez turbo

pojechales konkretnie :lol::mrgreen: .

z tak "zaawansowanym" porownywaniem polecam ci udac sie do salony subaru

i poprosic o prezentacje (najlepiej z jazda) wersji 2.0 i 2.5xt...

starsze wersje beda glownie... starsze (nie zaglebiajac sie zbyt mocno) :razz: :wink:

 

Dzieki za konkretna odpowiedz. Z tego jednak co wiem, to w tych rocznikach nie bylo wersji 2,5XT. A ja sie pytam o roznice pomiedzy 2.0 wolnossakiem, a 2.0 s-turbo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S-turbo z tych rocznikow ma rozstaw kol przednich i tylnych wiekszy o 5 mm od N/A, hamulce tarczowe z tylu, wieksze tarcze z przodu i 16 calowe felgi ze wzgledu na wieksze tarcze. Reczna skrzynia bez reduktora, automat z innym oprogramowaniem niz N/A. Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam. We wnetrzu skorzana kierownica i dach panoramiczny w serii. Przeciwmgielne rowniez seria, jak i zderzaki w kolorze nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
wieksze tarcze z przodu i 16 calowe felgi ze wzgledu na wieksze tarcze.

Jestes tego pewien? Moj ma 15" stalowe i sie mieszcza, a wygladaja na kupione w serii.

Do tego jest nizszy o 5 mm, ale przeswit jest ten sam.

Moj relingi ma, a nawet, gdyby nie mia, to bylby nizszy o dobre 4cm, a nie 5mm.

We wnetrzu skorzana kierownica i dach panoramiczny w serii. Przeciwmgielne rowniez seria, jak i zderzaki w kolorze nadwozia.

Do tego u mnie:

- skorzana tapicerka (wlacznie z czesciowo skorzanymi boczkami drzwi)

- podgrzewane fotele

- manualna klima

- podgrzewane wycieraczki przednie

 

Nie wiem, ktorych z tych nie mial N/A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sa wszystkie dane: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... ster00.pdf

Przeswit jest ten sam, w papierach i w ksiazce serwisowej Subaru nie dopuszcza stosowania 15-to calowych felg w modelu turbo... moze tylko na terenie Niemiec ? Na slupku po otwarciu drzwi kierowcy jest widoczna naklejka z rozmiarami kol, czy jest tam 15 cali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moj forys jest S-turbo i posiada relingi, 16 calowe alusy w standardzie, samopoziomujace zawieszenie tylne, skorzana kierownice i dzwignie zmiany biegow, tarczowe hamulce z tylu, zderzaki i listwy w kolorze nadwozia, ale w mojej wersji NIE MA:

 

- szyberdachu

- tapicerki skorzanej - mam czarny welur

- podgrzewanych siedzen

- podgrzewanych wycieraczek

- reduktora- no ale w turbo nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialbym jeszcze u znajomego sprawdzic, ale wolnossacy mial chyba bardziej balonowe opony, a turbo nizszy profil i stad moze wynikac ta mala roznica....

a w mojej instrukcji mam podane :

 

dlugość 4450 mm

szerokosc 1735 mm

wysokosc 1580 mm wolny ssak 1595 mm - ale to jest 15 MM a nie 5 MM roznicy

przeswit 190 mm ( wersje dla Australii i Arabii Saudyjskiej 200 mm)

rozstaw kol przod 1480mm wolny ssak 1475

------'''------tyl 1470 mm wolny ssak 1465

rozstaw osi 2525 mm

 

poza tym wolne ssaki mialy silniik EJ202 i kompresje 10,0 : 1, swiece RC10YC4 z Championa, pojemnosc ukladu samrowania 4 litry ( 4,5 turbo), skrzynia biegow 4.0 (4,nie-ASO), skrzynia automat 8,4 litra (9,3 Turbo)

oponki : 205/70 R15 95 S- wersja dla Australii

205/70 R15 95 H- wersje pozostale

felgi 15x6J

a w turbo :215/60 R16 95V felgi 16x6,5JJ

spalanie ( dane producenta ) :

miasto/poza miastem/laczona wersja manualna

wolny ssak 11.9/7,4/9,0

turbo 12,8/8,2/9,9

 

i to chyba jak na razie tyle ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzutowałoby :???:

gdzie ?? :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

ps. :oops:

ps2. kara: rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałobyrzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałobyrzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby rzutowałoby

ps3. pisane "ręcznie" nie copy->paste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo nizszy profil i stad moze wynikac ta mala roznica....

no ale to rzutowałoby na prześwit...

Poza tym wymienione oba rozmiary opon, to zamienniki, wiec ani na przeswit, ani na wysokosc auta nie wplyna. Pozostaje inny rozmiar relingow o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...