Jump to content

Piston slap Impreza WRX


Recommended Posts

Witajcie, mam mozliwość zakupu WRXa w idealnym stanie blacharskim od "detailingowca" jednak ze slyszalnym przez pierwszą minute piston slapem. Jest sens sie w to pchać ? Jezeli pojezdziloby to 50 tys km to bylbym zadowolony tylko skad mam miec taka pewnosc.. Jest też druga oferta z silnikiem po remoncie w Carficie z fakturami itd. jednak blacharsko do poprawek i 2-3 tys wyzsza cena. Która opcja wedlug was bylaby lepsza ? Dzieki za odpowiedz 

Link to post
Share on other sites

Pokaz o jakie Ci chodzi, to może Ci coś podpowiem. Od sierpnia 2019 szukałem WRXa i troche ich się przewinęło przez mój krąg zainteresowań.

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Panbenonium napisał:

Pokaz o jakie Ci chodzi, to może Ci coś podpowiem. Od sierpnia 2019 szukałem WRXa i troche ich się przewinęło przez mój krąg zainteresowań.

Up

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Rifu11 napisał:

Witajcie, mam mozliwość zakupu WRXa w idealnym stanie blacharskim od "detailingowca" jednak ze slyszalnym przez pierwszą minute piston slapem. Jest sens sie w to pchać ? Jezeli pojezdziloby to 50 tys km to bylbym zadowolony tylko skad mam miec taka pewnosc.. Jest też druga oferta z silnikiem po remoncie w Carficie z fakturami itd. jednak blacharsko do poprawek i 2-3 tys wyzsza cena. Która opcja wedlug was bylaby lepsza ? Dzieki za odpowiedz 

Ja przejechałem z piston slapem już 40tys. ale 1.6 SOHC

Słuchać u mnie dosyć mocno aż się nie rozgrzeje. Później jest dużo lepiej ale też nie jest tak że znika. Przy turbo może mieć to krótsze nogi.

 

Jak nie stać cie nie remont, to nie kupuj. Albo niech sprzedający z pistonem opuści 10k na remont :-) coś za dużo chce za tego srebrniaka.

 

Edited by Adrian Foto
Link to post
Share on other sites

Z piston slapem można żyć - jeśli to faktycznie to. Ja przejechałem 60tyś. a auto miałem po mapie i lekko nie miało.

Ważne aby silnik nagrzać przed tym jak zaczniesz dawać w pałę.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli silnik jest dobrze zrobiony to ja bym wolał kupić tego z silnikiem po remoncie. Remont silnika kosztuje krocie ( w moim przypadku 16k ) , poprawić blache i lakier  taki koszt Ci nie wyjdzie , a zrobisz poprawki i będziesz miał auto z dobrym silnikiem i fajną budą. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...