Figar Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Planuje zakup Forester II 2.0 X manual 158 KM 116kW 2005-2008, raczej bez LPG, związku z tym mam pytania: - jakie przebiegi wytrzymuje silnik, skrzynia do I remontu? - z jakimi kosztami muszę się liczyć jeśli nastąpi remont silnika, skrzyni? - na co zwrócić uwagę, bolączki tego modelu? - z jakiego runku, Niemcy, Włochy, Szwajcaria, USA, nasz rodzinny, chodzi mi przede wszystkim o korozję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 To jest raczej pancerny silnik. Zwracać uwagę na korozję bo to nie jest pancerne... kielichy, nadkola, okolice wlewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Tematów kilka już takich było. Ja swojego kupiłem 3 lata temu jak miał 130 000 na liczniku obecnie 190k, sprowadzony z południowo zachodnich Niemiec przy granicy z Francją. Dlatego rdzy nie ma ale i tak trzeba było zakonserwować. Tak jak na początku nic nie trzeba było robić oprócz rozrządu i zaworów. To teraz wychodzą typowe usterki wieku średniego. A to sprzęgło, a to SLS padły, a to łożyska w tylnych kołach a to EGR ma dosyć. Silnik uważam, ża pancerny o ile był sprawdzany często poziom oleju. Bolączki: rdza. Im sprowadzisz go z kraju. w którym widział mniej soli tym lepiej. Sprawdzaj kielichy, progi (ale pod osłoną), wlew paliwa i ranty nadkoli. Jeżeli chodzi o koszty to jak nie zrobisz czegoś samemu to zapłacisz jak przy każdym innym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Zerknij sobie na moje auto w dziale sprzedaży. Nie tyle że namawiam do kupna ale będziesz mniej więcej wiedział jakie usterki miałem za 5 lat użytkowania i jak wyglądają np kielichy :/ Silnikowo jak i cały napęd to rzeczywiście pancerna rzecz. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro2003 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) Bolączką tego silnika jest pompa powietrza wtórnego i jej zawory, temat do ogarnięcia zaraz po zakupie (przeczyścić, nasmarować). No i kosztowna regulacja zaworów, zakładanie LPG raczej nie opłacalne jeśli nie jest to silnik ze wzmocnionymi zaworami EJ20F. Edytowane 13 Lutego 2020 przez yaro2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się