akel Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Witam, zaupiłem ostatnio Impreze 2.0, 125KM, 2004 rok. Jedną z usterek, które posiadała, była świecąca kontrolka check engine. Po przeskanowaniu freSSM wyrzuciło błąd p0032. Sprawa niby oczywista - pierwsza sonda lambda, jednak tutaj rodzą się moje wątpliwości - w moim Subaru obie (przednia i tylna) sondy posiadają po 4 kable. W sklepie, w katalogu widniała pięciożyłowa, z (chyba) inną wtyczką. Wrzucam zdjęcia, jak to u mnie wygląda. Znalazłem też w internecie sondę Denso DOX-0210, również cztery przewody, jednak znów inny wtyk. Na zdjęciach: szara wtyczka - pierwsza sonda, biała - druga. Teraz powstaje pytanie: czy obie sondy (regulacyjna i diagnostyczna) mogą mieć tyle samo żył? Czy jednak coś u mnie namieszane? Dodam, że po rozłączeniu tej białej, krzyczy o błędzie p0037. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Wtyczka jest taka jak trzeba. Właściwy numer sondy to DOX 0307. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akel Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 1 minutę temu, pablonas napisał: Wtyczka jest taka jak trzeba. Właściwy numer sondy to DOX 0307. Dzięki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się