Jump to content
Piotrek Chrabałowski

Tzw. Remix zegarów czyli z 3 zegarów jeden

Recommended Posts

 

Ostatnio na międzynarodowej grupie Hondy CRX widziałem, że właściciele II gen. CRX robią remixy zegarów

Czyli łączą np. prędkościomierz z wersji Canada/USA z obrotomierzem z wersji VTEC, który w porównaniu do zwyklejszych wersji jest wyskalowany do 9k rpm a nie do 8k

I zastanawiam się czy mogę to samo zrobić z przedliftowymi zegarami do Imprezy GC,bo budowa tych zegarów jest niemalże identyczna i też są na linkę prędkościomierza.

Mam przedliftowe zegary z ssaka, Przedliftowe z EU GT i przedliftowe JDM z WRXa

I myślę aby przełożyć do zegarów z ssaka prędkościomierz z JDM i obrotomierz i wskazówki paliwa oraz temperatury cieczy z zegarów EU GT

Myślicie, że to będzie działać?

 

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkościomierz i obrotomierz masz tak samo wyskalowany to obu zegarach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prędkościomierz i obrotomierz masz tak samo wyskalowany to obu zegarach?
Jak już bym przekładał to cały obrotomierz a nie samą tarcze. Tak samo w przypadku prędkościomierz

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o obrotomierz to zdecydowanie tylko przekłada całego zegara. 99% prób zdemontowania wskazówki kończy się uszkodzeniem mechanizmu. Nie mówię się nie da ale jeśli nie miałeś wcześniej doświadczenia z tymi zegarkami to duża szansa że tylko je sobie uszkodzisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...