Skocz do zawartości

Zakup diesla z wymienionym short blockiem


kvgth

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od jakiegoś czasu szukam OBK IV, niestety w benzynie fajnych ofert jest jak na lekarstwo. Po wstępnym odrzuceniu diesla znalazłem ogłoszenie z takim właśnie motorem, ale ok. 40k km po wymianie short blocka. Wymiana miała miejsce kilka lat temu (zakładam, że ok. 3), nie w ASO - robił to na pewno znany tutaj serwis Subaru o bardzo dobrej opinii. 
Czy bać się powtórki z rozrywki? 
 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kvgth napisał:

 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Jak już chcesz takie auto, to kup z padniętym motorem i za 20-23kpln napraw. W sumie za około 37kpln będziesz miał takie auto z gwarancją na silnik 2 lata , wymienioną dwu masą, czyli święty spokój . Jedyny problem to późniejsza odsprzedaż, ale jeżeli chcesz dość długo użytkować to auto, to jakaś to opcja jest. Bo za te pieniądze ciężko kupić auto o takich walorach  z nowym silnikiem i gwarancją .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kvgth napisał:

Cześć,

Od jakiegoś czasu szukam OBK IV, niestety w benzynie fajnych ofert jest jak na lekarstwo. Po wstępnym odrzuceniu diesla znalazłem ogłoszenie z takim właśnie motorem, ale ok. 40k km po wymianie short blocka. Wymiana miała miejsce kilka lat temu (zakładam, że ok. 3), nie w ASO - robił to na pewno znany tutaj serwis Subaru o bardzo dobrej opinii. 
Czy bać się powtórki z rozrywki? 
 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Jeżeli to miała by być benzyna to przy 250k trzeba zainteresować się UPG, ja osobiście w diesla nie ładował bym się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady z tą korelacją upg do przebiegu. A jak miał robioną tak jak mój przy 170? trzeba po prostu sprawdzić stan auta, znając jego bolączki i co najważniejsze to nie sugerować się przebiegiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szmiglo napisał:

bez przesady z tą korelacją upg do przebiegu. A jak miał robioną tak jak mój przy 170? trzeba po prostu sprawdzić stan auta, znając jego bolączki i co najważniejsze to nie sugerować się przebiegiem. 

Jak miał robione to luz, miałem na myśli jak nie miał :P. Moj subarak od nowości nie robione i 200k nalatane więc juz powoli zaczynam patrzec tu i ówdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu widziałem w ogloszeniach Forestera SH boxer diesela wypatroszonego i był wsadzony układ napędowy z legacy 2,2:) W sumie Forester diesel padnięty z 10k i legacy na przekładkę 4K i pare K swap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2020 o 14:56, maciuo napisał:

Jakiś czas temu widziałem w ogloszeniach Forestera SH boxer diesela wypatroszonego i był wsadzony układ napędowy z legacy 2,2:) W sumie Forester diesel padnięty z 10k i legacy na przekładkę 4K i pare K swap

Takiego ulepa z chęcią bym przygarnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...