Jump to content
kvgth

Zakup diesla z wymienionym short blockiem

Recommended Posts

Cześć,

Od jakiegoś czasu szukam OBK IV, niestety w benzynie fajnych ofert jest jak na lekarstwo. Po wstępnym odrzuceniu diesla znalazłem ogłoszenie z takim właśnie motorem, ale ok. 40k km po wymianie short blocka. Wymiana miała miejsce kilka lat temu (zakładam, że ok. 3), nie w ASO - robił to na pewno znany tutaj serwis Subaru o bardzo dobrej opinii. 
Czy bać się powtórki z rozrywki? 
 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kvgth napisał:

 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Jak już chcesz takie auto, to kup z padniętym motorem i za 20-23kpln napraw. W sumie za około 37kpln będziesz miał takie auto z gwarancją na silnik 2 lata , wymienioną dwu masą, czyli święty spokój . Jedyny problem to późniejsza odsprzedaż, ale jeżeli chcesz dość długo użytkować to auto, to jakaś to opcja jest. Bo za te pieniądze ciężko kupić auto o takich walorach  z nowym silnikiem i gwarancją .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kvgth napisał:

Cześć,

Od jakiegoś czasu szukam OBK IV, niestety w benzynie fajnych ofert jest jak na lekarstwo. Po wstępnym odrzuceniu diesla znalazłem ogłoszenie z takim właśnie motorem, ale ok. 40k km po wymianie short blocka. Wymiana miała miejsce kilka lat temu (zakładam, że ok. 3), nie w ASO - robił to na pewno znany tutaj serwis Subaru o bardzo dobrej opinii. 
Czy bać się powtórki z rozrywki? 
 

PS. Czy w ogóle zakup OBK IV z przebiegiem 250k km ma sens, jeśli nie chce co chwile czegoś naprawiać?

Jeżeli to miała by być benzyna to przy 250k trzeba zainteresować się UPG, ja osobiście w diesla nie ładował bym się. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez przesady z tą korelacją upg do przebiegu. A jak miał robioną tak jak mój przy 170? trzeba po prostu sprawdzić stan auta, znając jego bolączki i co najważniejsze to nie sugerować się przebiegiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Szmiglo napisał:

bez przesady z tą korelacją upg do przebiegu. A jak miał robioną tak jak mój przy 170? trzeba po prostu sprawdzić stan auta, znając jego bolączki i co najważniejsze to nie sugerować się przebiegiem. 

Jak miał robione to luz, miałem na myśli jak nie miał :P. Moj subarak od nowości nie robione i 200k nalatane więc juz powoli zaczynam patrzec tu i ówdzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu widziałem w ogloszeniach Forestera SH boxer diesela wypatroszonego i był wsadzony układ napędowy z legacy 2,2:) W sumie Forester diesel padnięty z 10k i legacy na przekładkę 4K i pare K swap

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.02.2020 o 14:56, maciuo napisał:

Jakiś czas temu widziałem w ogloszeniach Forestera SH boxer diesela wypatroszonego i był wsadzony układ napędowy z legacy 2,2:) W sumie Forester diesel padnięty z 10k i legacy na przekładkę 4K i pare K swap

Takiego ulepa z chęcią bym przygarnął.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...