Skocz do zawartości

Kilka pytań


Dominik Myszkowski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam kilka pytań początkującego. Wczoraj kupiłem Outback 2.5 wolnossący benzyna 2002r.

1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch)

Interfejs

 

2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze?

 

3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe.

20200209_154809.thumb.jpg.8a7ad9cff667cd7c0356dc252e3f6bba.jpg

4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch)

Interfejs

Ja używam zwykłego OBD2 na BT, bez problemu powinieneś się połączyć i sprawdzić błędy. Co do rolki, najlepiej zobaczyć która, i wymienić. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze?

 

W poprzednim Legasiu jeździłem na różnych zestawach, ale bardzo sobie chwaliłem tarcze gładkie Brembo i klocki TRW. Nie warto bawić się w te tanie nacinane, nawiercane, bo prędzej czy później pękają. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe.

 

Co do wielosezonowych nie wypowiem się, mam komplet lato / zima. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd.

ASO - wbrew pozorom, może się okazać, że kupisz taniej niż na "aledrogo". 

Edytowane przez thomson0073
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W forku mam całoroczne Nokiany all weather, obecnie skandynawowie mają w ofercie model weatherproof. Poszedłem tą drogą ze względu na to iż sporo jeżdżę drogami nieutwardzonymi, a wielosezonówki mają bieżnik bardziej agresywny niż typowo letnie. Na czarnym suchym czy mokrym jedzie to bardzo dobrze, lepiej od letnich jakie wcześniej miałem. Zimą, jak śnieg jeszcze padał, też bardzo dobrze - w końcu Nokian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...