Dominik Myszkowski Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Cześć, mam kilka pytań początkującego. Wczoraj kupiłem Outback 2.5 wolnossący benzyna 2002r. 1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch) Interfejs 2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze? 3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe. 4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał: 1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch) Interfejs Ja używam zwykłego OBD2 na BT, bez problemu powinieneś się połączyć i sprawdzić błędy. Co do rolki, najlepiej zobaczyć która, i wymienić. 3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał: 2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze? W poprzednim Legasiu jeździłem na różnych zestawach, ale bardzo sobie chwaliłem tarcze gładkie Brembo i klocki TRW. Nie warto bawić się w te tanie nacinane, nawiercane, bo prędzej czy później pękają. 3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał: 3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe. Co do wielosezonowych nie wypowiem się, mam komplet lato / zima. 3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał: 4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd. ASO - wbrew pozorom, może się okazać, że kupisz taniej niż na "aledrogo". Edytowane 10 Lutego 2020 przez thomson0073 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 W papierach ma 215/60r16. Ale wielu jeździ na większych, ja też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Z tymi wielosezonami bym uważał miałem pirelli nowe i były głośne co dodatkowo w aucie które jest słabo wygłuszone (forester) robiło jazdę męcząca poza tym dawały rade bdb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 W forku mam całoroczne Nokiany all weather, obecnie skandynawowie mają w ofercie model weatherproof. Poszedłem tą drogą ze względu na to iż sporo jeżdżę drogami nieutwardzonymi, a wielosezonówki mają bieżnik bardziej agresywny niż typowo letnie. Na czarnym suchym czy mokrym jedzie to bardzo dobrze, lepiej od letnich jakie wcześniej miałem. Zimą, jak śnieg jeszcze padał, też bardzo dobrze - w końcu Nokian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się