Jump to content

WRX HawkEye 2.5 remont silnika


Recommended Posts

30 minut temu, Kuba259 napisał:

i pamiętam posty Carfita ze przy niektórych olejach nawet 0.7 bara na rozgrzanym oleju jest ok. 

Potwierdzam, dlatego napisałem, że czasami nawet bardzo małe ciśnienie oleju na rozgrzanym i na wolnych obrotach potrafi być ok.

Ciężko stwierdzić nie znając danych wyjściowych wszystkich co jest ok, a co nie. Czujnik ciśnienia natomiast jest w dość specyficznym miejscu. Potrafi być tak, że pokazuje OK, ale pęknięty smok / pozaginane oringi ze względu na pałowanie na zimno powodują, że ciśnienia w rzeczywistości nie ma lub jest minimalne...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Upewnić się że składacz nie jest z ekipy p.t. do bramy i się nie znamy. Jak nie jest to poinstruuje odpowiednio.

Ale Grzesiek z w/w serwisu powiedział ze są ferie i nie ma zamiaru grzebać przy autach dopóki jego córka nie nauczy sie jeździć na nartach. A że nie ma śniegu także długo to nie nastąpi.

Ja mam jakieś 340KM/550Nm i 5MT, na razie działa

Subaru złożone, wyskakuje jeszcze check, ale znamy już powód, robi sie.

Pytanie (za, które wiem, że będę zjedzony, ale musze je zadać), jaki BOV by tutaj najlepiej pasował ? Wiem, że seryjny DV jest ok, ale zawsze marzył mi sie BOV w turbobenzynie i jeśli BOV nie spowoduje jakiejś katastrofalnej awarii, to chciałbym go założyć.

Link to post
Share on other sites

Osobiście mam turbosmarta, model supersonic. Wrażenia akustyczne bajka, nie da się przejść obojętnie, ale wyraźnie odczuwalna dziura przy szybszej zmianie biegów. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Panbenonium napisał:

Subaru złożone, wyskakuje jeszcze check, ale znamy już powód, robi sie.

Pytanie (za, które wiem, że będę zjedzony, ale musze je zadać), jaki BOV by tutaj najlepiej pasował ? Wiem, że seryjny DV jest ok, ale zawsze marzył mi sie BOV w turbobenzynie i jeśli BOV nie spowoduje jakiejś katastrofalnej awarii, to chciałbym go założyć.

Załóż dolot ze stożkiem, poprawisz dopływ powietrza, poprawisz dźwięk przy ujęciu gazu i nie będziesz musiał montować tego badziewia. 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Sikooo11 napisał:

Osobiście mam turbosmarta, model supersonic. Wrażenia akustyczne bajka, nie da się przejść obojętnie, ale wyraźnie odczuwalna dziura przy szybszej zmianie biegów. 



Jakies minusy typu, gaśnie na wolnych po wciśnięciu sprzęgła, czy niestabilne jałowe ? Byłeś na programie, po założeniu ?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Panbenonium napisał:



Jakies minusy typu, gaśnie na wolnych po wciśnięciu sprzęgła, czy niestabilne jałowe ? Byłeś na programie, po założeniu ?

Nie byłem, obroty nie falują, check nie wyskakuje wszystko wydaje się być w porządku. Zakładam że wzrosło odrobinę spalanie bo zaczął sobie strzelać marchewy. Jedynym minusem jak wspomniałem jest dziura przy szybkiej zmianie biegów. 

Link to post
Share on other sites

Może ktoś mi pomóc w temacie wtryskiwaczy ? Jakie były seryjnie montowane wtryski do EJ255, bo wyszlo, że mam "550 ccm zamknięte" a kompletnie nie wiem co to znaczy.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Siema pytanie na szybko:

Czy jeśli ma się pełen przelot, to może wyskakiwac check z adnotacją, ze brak kodu błędu, ale (moje przemyślenie) sonda lambda wskazuje zbyt ubogą mieszkankę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
9 minut temu, Panbenonium napisał:

Pasuje, ale za lepsza cenę można wyrwać w PL jeszcze on jest z tego co widzę bez y-pipe. 

Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Panbenonium napisał:

No właśnie w polandeszu póki co nic nie znalazłem.

To wstrzymaj się, w końcu coś się trafi. ja za swój dałem 650 zł z y-pipe i wygląda jak nówka sztuka. A ludzie na allegro pogłupieli jak widze wystawione za 2000 taki coooler:blink: Jak to się mówi ,nie bądź w gorącej wodzie kąpany, troche cierpliwości i coś się trafi ;)

Link to post
Share on other sites

Podpowie ktoś, czy IC musi pochodzić z GH, czy może być z 2015+ ? Co musi mieć, żeby go w miare bezproblemowo zamontować ?

Link to post
Share on other sites
W dniu 4.05.2020 o 14:51, Panbenonium napisał:

Cześć

Czy zaślepiony EGR może pokazywać na komputerze błąd EGRu ?

W dieslu pokazuje w my15 a w my11 nie pokazuje. 

Jest to blad ograniczonego przeplywu spalin przez egr. Jak dobrze pamietam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...