Jump to content

XV 2.0 e-Boxer


Recommended Posts

4 godziny temu, ketivv napisał:

Każdy ma prawo do własnych poglądów.., ja mam inne.

Polecam obejrzeć sobie film "Home" o naszym świecie i tym co człowiek robi z własną  planetą w jakim tempie i na jaką skalę...

Dwu godzinny fascynujący dokument z samymi obrazami z lotu ptaka i tylko narratorem w tle.. Żadnych "gadających głów"

Film pokazuje i mówi o tym co człowiek zrobił z planetą przez ostatnie 50 lat, i nie chodzi tylko o przyrodę..

Żadnych stereotypów, tylko suche fakty i obrazy. Narrator niczego nie sugeruje, widz sam ocenia i wyciąga wnioski..

Obejrzyj na prawdę polecam.

To powinien być obowiązkowy film dla każdego człowieka który ma większy wpływ na losy świata, prezydentów, prezesów światowych koncernów itp. osób.

Widzę co się dzieje na świecie.., wymierają na masową skalę setki gatunków zwierząt, niszczone są na masową skalę lasy , zaśmiecenie oceanów plastikiem jest niewyobrażalne (w 2050 roku w oceanach masa plastiku będzie większa niż masa wszystkich ryb..) Obecnie na Pacyfiku pływa już wyspa śmieci o powierzchni ponad 5x większej niż Polska.. 

Świat nigdy do tej pory nie był w tak złym stanie jak teraz i to niestety bardzo szybko postępuje.., ale pewnie że można mówić że nie jest tak źle i niech bal dalej trwa..  W końcu ile jeszcze pożyjemy 40-50 lat? Zleci jak z bicza strzelił..

Tyle że to jest bal na Tytanicu..

Edited by Dzik44
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 346
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cena XV z hybrydą nie jest bardzo wysoka na tle konkurencji . Wielu producentów kastruje obecnie swoje samochody aby spełnić normy Euro-6dtemp .Problemem nie jest technologia jaką stosuje Subaru tylko

Ujawniła się kolejna zaleta nowych generacji Subaru - nie trzeba wozić papierowych torebek na wymioty dla dzieci    

Witam, od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem XV e boxer Jak narazie auto jest świetne. Zaskoczyło mnie niskie spalanie:). Przed odbiorem pytałem w Salonie, jakie jest faktyczne spalanie XV, ot

Posted Images

6 minut temu, Dzik44 napisał:

Polecam obejrzeć sobie film "Home" o naszym świecie i tym co człowiek robi z własną  planetą w jakim tempie i na jaką skalę...

 

 

Tak masz dużo racji, film znam też polecam natomiast pomimo wielu zagrożeń dla naszej egzystencji na tej planecie poziom i komfort życia się jednak poprawia.

 

9 minut temu, Dzik44 napisał:

Tyle że to jest bal na Tytanicu..

 

rozumiem to nastawienie (choć tam wszyscy mieli świadomość że statek tonie), sam po prawie dwóch dziesięcioleciach "wiary" stałem się sceptykiem problem nie w technologii a socjologii czy może psychologii społecznej 

 

jak bakterie, wykorzystać do czasu aż żywiciel nie padnie :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Cieszę się że to dostrzegasz.., ja sądzę że rozwój technologii niestety też dokłada swoją sporą cegiełkę, bo tu też bierze górę podejście typu   "Cel uświęca środki..." Ale masz rację największym problemem jest ludzka psychika..

"Ziemia jest w stanie człowieka wyżywić, ale nie jest w stanie zaspokoić jego pazerności.."   Nie pamiętam niestety kto to powiedział..

 

 

Edited by Dzik44
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Xawery1939 napisał:

Uzupełniając Twoje wcześniejsze zapewnienia.....co do ilości Nm oraz płynnej jazdy poniżej 2.000obr/min przy turbowiaderku ;)

 

Skrzynie DSG (przynajmniej te w wydaniu VAGa) szarpią przy ruszaniu i nie ma nic wspólnego z parametrami silnika.

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.02.2020 o 19:46, RoadRunner napisał:

Skrzynie DSG (przynajmniej te w wydaniu VAGa) szarpią przy ruszaniu i nie ma nic wspólnego z parametrami silnika.

Jasne :D

.....ciekawe co tutaj znajdziesz ;)

https://youtu.be/mwDzlomea5E?t=447

 

 

Edited by Xawery1939
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Xawery1939 napisał:

Jasne :D

.....ciekawe co tutaj znajdziesz ;)

https://youtu.be/mwDzlomea5E?t=447

 

 

Czego oczekujesz od silnika 1.2 ? Porównaj z 1.2 NA. 1.2 turbo to nędzne 185 NM. 2,0 turbo generują bez mała 2x większy momenty przy zbliżonej masie budy.

Nie wiem co chcesz udowodnić. Że turbo nie ma sensu bo poniżej 2000 obrotów jedzie o tak sobie ? No jeśli lubisz jeździć w tym zakresie obrotów to się zgadzam, że turbo nie jest potrzebne.

Polecam wtedy 1.9 TDI (tylko 1Z a nie AFN bo Ci się zatrze sterowanie geometrią turbiny przy takich obrotach) no chyba, że lubisz dożynanie N/A.

Edited by RoadRunner
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Raz piszesz tak....

17 godzin temu, RoadRunner napisał:

Że turbo nie ma sensu bo poniżej 2000 obrotów jedzie o tak sobie ? No jeśli lubisz jeździć w tym zakresie obrotów to się zgadzam, że turbo nie jest potrzebne.

innym razem tak....    

W dniu 14.02.2020 o 02:25, RoadRunner napisał:

Silnik z turbiną faktycznie ma płaski płaski i wysoki moment od ~1500 w górę. 

albo tak...

W dniu 15.02.2020 o 15:41, RoadRunner napisał:

Moment zależy od ciśnienia. Moc = moment * obroty wiec pośrednio także zależy. Jak turbina nie wytwarza ciśnienia to jest praktycznie wolnossący, ale że turbiny zaczynają dawać sensowne ciśnienie już od 1000-1200 obrotów

 

Czy Ty czasem nie próbujesz trolować forum?

 

Pytam, bo liczyłem konkluzję o Subaru...choć doceniam Twoje motoryzacyjne doświadczenie....

18 godzin temu, RoadRunner napisał:

Polecam wtedy 1.9 TDI

......to wybacz, ale sfokusuję się na e-boxerze

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Xawery1939 napisał:

Raz piszesz tak....

innym razem tak....    

albo tak...

 

Czy Ty czasem nie próbujesz trolować forum?

 

Pytam, bo liczyłem konkluzję o Subaru...choć doceniam Twoje motoryzacyjne doświadczenie....

......to wybacz, ale sfokusuję się na e-boxerze

Tłumaczyłem jak chłopu na roli, że NIE TYLKO moment przekłada się na to jak auto przyspiesza. Ale jak widzę, albo tego nie chcesz przyswoić albo jesteś odporny na wiedzę.

 Z mojej strony koniec tematu. 

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Szürkebarát napisał:

"Miałem taki sen...". Subaru XV 1.6 turbo e-boxer PHEV.

 

A mi się śniło, że w moim Subaru nic nie trzeszczy ... i się obudziłem :blush:

Link to post
Share on other sites
W dniu 26.02.2020 o 11:34, Blixten napisał:

 

A mi się śniło, że w moim Subaru nic nie trzeszczy ... i się obudziłem :blush:

 

W dniu 26.02.2020 o 12:04, Szürkebarát napisał:

Trzeszczało na postoju tak, że w łóżku było słychać?! :biglol:

 

No już wszystko jasne...to nie subaru a łóżko Ci trzeszczy :D wymień łóżko i po sprawie, i ile taniej wyjdzie :biglol:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

 

9 godzin temu, jasiem napisał:

Świeżynka

 

To nie wygląda na test tylko raczej materiał sponsorowany 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, GREGG napisał:

To nie wygląda na test tylko raczej materiał sponsorowany 

 

No trochę poniosło Pana redaktora w niektórych momentach...

Poprawili wyciszenie, czy tylko jest subiektywnie ciszej niż w rzeczywistości?

Link to post
Share on other sites

 

27 minut temu, spawalniczy napisał:

No trochę poniosło Pana redaktora w niektórych momentach...

Poprawili wyciszenie, czy tylko jest subiektywnie ciszej niż w rzeczywistości?

 

 

W takich kryptoreklamach wszystko jest subiektywnie super...

 

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, spawalniczy napisał:

Poprawili wyciszenie, czy tylko jest subiektywnie ciszej niż w rzeczywistości?

 

Oni (PGD) już przy tej niezelektryzowanej wersji XV II zachwalali, że w środku jest bardzo cicho :) - dobrze to zapamiętałem i od tego czasu ich nie oglądam :D 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...



Ciekawe porównanie. Dla osób, którym nie chce się oglądać:

Spoiler

Subaru XV 2.0 e-Boxer jest wolniejsze i więcej pali, a jest droższe. Temat będzie kontynuowany, szykuje się rozmowa z głównym inżynierem SIP, panem Rogalskim.

Beka. Nasze 2.0 to powoli staje się absolutnym klasykiem. 

 

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
41 minut temu, bmbm napisał:

Temat będzie kontynuowany, szykuje się rozmowa z głównym inżynierem SIP, panem Rogalskim.

Brzmi groźnie :) SIP zaczyna szukać na rynku dostawców turbin do montażu akcesoryjnego :) 

Poza tym subiektywnie jest lepiej, więc po co to marudzenie? :mrgreen:

Edited by Zyzol
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Zyzol napisał:

SIP zaczyna szukać na rynku dostawców turbin do montażu akcesoryjnego

 

Turbiny są przecież passe, więc może raczej akcesoryjne akumulatory czy kondensatory? ;)

 

 

  

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Zyzol napisał:

SIP zaczyna szukać na rynku dostawców turbin do montażu akcesoryjnego :) 

Niech poćwiczą najpierw na prostszych rzeczach jak np. koło dojazdowe+styropian albo lakier zaprawkowy :biglol:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Za takie pierdoły Pertyn nie wzywa na dywanik, także bym nie liczył ;) 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, bmbm napisał:

Ciekawe porównanie. Dla osób, którym nie chce się oglądać:

 

 

Obejrzałem cały z zapartym tchem ;) 

Miło usłyszeć potwierdzenie zalet naszego auta od takiego znawcy jakim jest Pertyn. 

W e-Boxerze podobają mi się nowe relingi, a poza tym szczegółem, faktycznie wolę zostać przy swojej "paskudzie" :ok:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
W dniu 3.03.2020 o 07:19, aflinta napisał:

Cykl pracy silnika to Otto a nie Atkinsona.

 

No chyba, że chodziło o Rowana Atkinsona, znanego szerzej publice jako Mr. Bean (pan Fasola) :biglol:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...