Jump to content

XV 2.0 e-Boxer


mattom
 Share

Recommended Posts

XV e-boxer nie ma nawet systemu RAB, w Forester jest.

Rok temu XV w stosunku do wyposażenia miał dobrą cenę, teraz już nie.

Jak komuś wystarcza moc silnika 1.6 to e-boxer nic dodatniego mu nie przynosi.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, mattom napisał:

Jak komuś wystarcza moc silnika 1.6 to e-boxer nic dodatniego mu nie przynosi.

 

No niestety tak właśnie jest. Dlatego teraz pewnie większość sprzedaży będzie 1,6 bo w cenie na poziomie 100k to jest dalej dobre value for money na obecnym rynku 

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Ayu napisał:

A ja uważam, że auto warte zainteresowania. Ten sam silnik w Forku ma do pociągnięcia inną masę jednak :)

 

Owszem będzie pewnie nieco lepiej niż w Forku. Ale my patrzymy przez pryzmat zwykłego 2,0 który jedzie lepiej a kosztował niedawno jakieś 20k PLN mniej ;)

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Ayu napisał:

A ja uważam, że auto warte zainteresowania. Ten sam silnik w Forku ma do pociągnięcia inną masę jednak :)

masa własna forek e bokser 1641-1692   xv e bokser 1553-1576 . Szału to nie ma z tą różnicą wagi. Wsadzisz do XV lepiej zbudowanego kolegę żeby pokazac mu co twoje auto potrafi i lipa. 

Ta hybryda miałaby sens pod warunkiem wsadzenia do niej mocniejszego silnika elektrycznego. Być może jestem w błędzie ale nie wróże dużej sprzedaży. Za to pewnie 1,6i będzie się sprzedawało jak świeże ciepłe bułeczki B) a może 2.0i znów wróci do oferty

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Karas napisał:

Wsadzisz do XV lepiej zbudowanego kolegę żeby pokazac mu co twoje auto potrafi i lipa. 

 To jest auto do jazdy bez napinania się. Slow life jest w modzie i to coraz bliższa mi filozofia. Jeżdżę bardzo spokojnie autostradami, nie przekraczam 150 km/h nawet w Niemczech. Podczas postojów na kawę spotykam te auta które jechały dużo szybciej :)

A poza autostradami taki XV to pojedzie dalej i lepiej niż niejedno szybsze auto.

Edited by Ayu
  • Like 3
  • Confused 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Ayu napisał:

 To jest auto do jazdy bez napinania się. Slow life jest w modzie i to coraz bliższa mi filozofia. Jeżdżę bardzo spokojnie autostradami, nie przekraczam 150 km/h nawet w Niemczech. Podczas postojów na kawę spotykam te auta która jechały dużo szybciej :)

A poza autostradami taki XV to pojedzie dalej i lepiej niż niejedno szybsze auto.

Super napisane...dużo osób stąd zapomina, jak w czasie zmieniły się statystyki wypadków na drogach i dlaczego na Polskich drogach nadal nie jest "najlepiej":

https://www.europarl.europa.eu/news/pl/headlines/society/20190410STO36615/statystyki-smiertelnosci-na-drogach-w-ue-infografika

 

Link to comment
Share on other sites

Akurat w kwestii przekraczania dozwolonej prędkości i walki z tym zjawiskiem to czysta hipokryzja i nic więcej .

Gdyby ktoś chciał naprawdę coś z tym zrobić to można bez najmniejszego problemu zlikwidować to zjawisko w ciągu 1 roku..

Tylko nikt tego tak na prawdę nie oczekuje.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Dzik44 napisał:

Akurat w kwestii przekraczania dozwolonej prędkości i walki z tym zjawiskiem to czysta hipokryzja i nic więcej .

Gdyby ktoś chciał naprawdę coś z tym zrobić to można bez najmniejszego problemu zlikwidować to zjawisko w ciągu 1 roku..

Tylko nikt tego tak na prawdę nie oczekuje.

Spróbuj przejechać Szwajcarię przekraczając dozwoloną prędkość.....a Szwajcaria to dziś obok Norwegii kraj z najbezpieczniejszymi drogami w Europie.

Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, Zyzol napisał:

Wiemy z innych wątków, że nie tego oczekują klienci :) 

 

Klienci pewnie oczekują teraz jakiegoś fajnego, bezpiecznego boxera 0.9 litra i 60 koni. Sloooow life :mrgreen:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, Dzik44 napisał:

Gdyby ktoś chciał naprawdę coś z tym zrobić to można bez najmniejszego problemu zlikwidować to zjawisko w ciągu 1 roku..

pewnie. Wystarczy podnieść wysokość mandatu do kwot porównywalnych np z kwotami mandatów w Szwajcarii . Jednemu czy drugiemu Panu w zapierdzielającej skodzie zabraliby ponad pól wypłaty i szybko by się nauczyli jeździć z dozwoloną prędkością a i długie światła by odpoczęły od mrugania ;)

11 minut temu, GREGG napisał:

Klienci pewnie oczekują teraz jakiegoś fajnego, bezpiecznego boxera 0.9 litra i 60 koni. Sloooow life :mrgreen:

klienci Subaru oczekują auta z napędem rodem z  w aut  FlinstonówB)

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Karas napisał:

Wystarczy podnieść wysokość mandatu do kwot porównywalnych np z kwotami mandatów w Szwajcarii

Proponuję połączyć to z podniesieniem wynagrodzenia do poziomu szwajcarskiego

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, GREGG napisał:

Klienci pewnie oczekują teraz jakiegoś fajnego, bezpiecznego boxera 0.9 litra i 60 koni. Sloooow life :mrgreen:

Oczywiście że tak jest. Dlatego kolega @Ayu chętnie by odpoczął w takim e-boxerku od Skody (184KM) i innych niebieskich wynalazków, a kolega @Xawery1939 od jakiś tam WRX-ów :) 

Edited by Zyzol
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, Zyzol napisał:
20 minut temu, Karas napisał:

Wystarczy podnieść wysokość mandatu do kwot porównywalnych np z kwotami mandatów w Szwajcarii

Proponuję połączyć to z podniesieniem wynagrodzenia do poziomu szwajcarskiego

Albo choćby z podniesieniem kwoty wolnej od podatku do poziomu szwajcarskiego :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...