Skocz do zawartości

Pierwsze Subaru - Forester IV diesel - warto?


Kamil Pawlik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post.

Poczytałem co nieco, obejrzałem, ale w okolicy nie znam nikogo z Foresterem żeby dopytać paru rzeczy.

Po latach odłożyłem na Forestera IV 2.0 Diesel ze skrzynią CVT z 2015 kupiony w kraju i bardzo zadbany egzemplarz z przebiegiem 130tys. Olej w skrzyni wymieniony dwukrotnie co 60k. Auto mucha nie siada. Pod koniec tygodnia mam zamiar go kupić, aczkolwiek cały czas nie daje mi spokoju jedno. Czy auto w trakcie eksploatacji generuje duże koszty? Zależało mi na w miarę ekonomicznym silniku, stąd wybór diesla. Chciałbym nim pojeździć co najmniej 10 lat. Poprzednie auto Toyota Corolla E12 jeżdżę od nowości od 2006 roku. Czy jest sens pakować się w auto na które nie chcę wydawać rocznie więcej niż 2tys. średnio na drobne naprawy. Nasłuchałem się wiele że serwis Subaru jest droższy nawet od samego Mercedesa. 

Jeśli zdublowałem podobny post, proszę o przekierowanie.

84344729_2577991652489054_9048222046458216448_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ewemarkam napisał:

Ten już poprawiony pewnie. Poczytaj na forum o SBD (Subaru Boxer Diesel). Nie wiem czy zakup będzie strzałem w kolano czy już nie. Zadzwoń do MTS Dzierżoniów zapytaj o opinie, naprawiają i serwisują te silniki.

Dzięki, zaraz sobie zadzwonię. Dobrze wiedzieć co to za skrót SBD :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj poczytaj o SBD :superhero: