Jump to content

Prawe światło do jazdy dziennej gaśnie po minucie od zapalenia silnika(ksenon)


Recommended Posts

Cześć, Niedawno nabyłem Legacy 2.5i, 2011, 140 tys km przebiegu, piękne auto, silnik i w ogóle, ale jestem trochę przestraszony, jak poprzedni właściciel zmieniał olej(co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej). Co sądzicie o tym, czy to dużo czy ok jak na subaru, mam się czegoś bać? Wiadomo, teraz pierwszą rzecz jaką chce zrobić to zmienic na jakiś z wyższej półki, żeby trochę przeczyścić i sam zmieniać co 10-15 tys km maks. I druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie? Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam 

Edited by MarcinSubaru
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej

Długo masz to auto? Może poprzedniemu właścicielowi spalało tyle oleju, że dolewał 4-5 litrów między przeglądami :D Ogólnie tak, 20-30 tys km to dużo za dużo na wymiany. 

 

2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie?

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, aflinta napisał:

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Występuje zaparowanie reflektora? O ile tak to przetwornica może zostać po jakimś czasie zawilgocona i przestaje działać. Tak jest u mnie bo jej usytuowanie w SG MY 07 to najniższe miejsce reflektora, do którego spływa skroplona para. Wystarczy wyjąć i wysuszyć przetwornicę i dalej działa.

 

Pozdrawiam,

 

Link to post
Share on other sites

Wszystko jasne, żarówka była spalona. Ale o dziwo działała przez chwile, i dalej by działa. Bo gaz w środku na zimnym przez chwilę się pali a potem gasnie, dlatego szukałem przyczyny gdzie indziej. Dwa,  zauważyłem, ze reflektory łapią i trzymają wilgoć dość mocno. Będę pamiętał a propos przetwornicy. Dziękuję za odzew! Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...