maciuo Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witajcie dokopałem się do informacji że w Obku 3 z silnikiem 3,0 do 03/2005 szły na przód inne (grubsze o 0,5mm i krótsze) sprężyny niż do późniejszych egzemplarzy od 03/2005 i poliftów (14mm). Ja mam właśnie przedlifta MY06 ze sprężynami 14mm. Ma ktoś porównanie czy prowadzenie autka jest zauważalnie inne (powiedzmy rocznik 2004 w porównaniu do 2007). Zależałoby mi żeby było twardziej i sztywniej np. żeby mniej zwalniać przed progami i żeby mniej bujało budą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Wprawdzie nie moge wypowiedziec sie na temat H6, ale dodam swoje 3gr... W 2007 OBK 2.5i USDM ktory bujal niemilosiernie od nowosci, staralem sie poprawic fabryke, najpierw stabami - Ralliteka na przod i tyl, co poprawilo wychylanie sie budy w zakretach, ale nie bujanie. Jazda poprawila sie (brak bujania) po zainstalowaniu zestawu amortyzatorow KYB Excel-G od OBK 2003/2004 USDM w polaczeniu ze sprezynami Ralliteka ktore tez podniosly bude o 1 cal. W ten sposob nasz 2007 OBK prowadzi sie bardziej sportowo niz nasze 2015 czy 2017. Grubsze staby zjadaly laczniki stabilizatorow w bardzo szybkim czasie, dopiero Laczniki Kartboy (z Legacy 2006) okazaly sie odporne na grubsze staby. Dodatkowo, tylnie mocowanie staba zostalo wzmocnione, bo inaczej fabryczne peklo by bardzo szybko. Jedyna rzecz ktorej mi brakowalo w tym aucie to silnik H6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się