Jump to content

Rozładowujący się akumulator i znikające paliwo z baku


Recommended Posts

Witam,

Zacznę od początku, jakoś w listopadzie zakupiłem Subaru Legacy IV 2003 r, 2.0 + gaz, jakoś w grudniu gdy bywało chłodniej i auto było nie odpalane pare dni, akumulator wydawał się słaby, niedługo miałem jechać za granicę więc dla świętego spokoju kupiłem nowy, początkowo było lepiej, ale jak się okazało na miejscu gdy auto nie było odpalane 4 dni, kompletnie padł akumulator (temperatury na zewnątrz -5/5) podładowałem 2 dni było ok, nieodpalany jakieś 20 godzin już nie odpali, przekręcił pare razy i koniec. Dodatkowo wczoraj po jeździe miałem mniej wiecej pełny bak jakieś 95% dziś przy próbie odpalenia podczas kręcenia rozrusznika na wyświtlaczu średnie spalenie wzrosło w kilka sekund do jakiś 40l/100km, po tym zauważyłem na wskaźniku kilkukrotnie właczając auto bo nie mogłem w to uwierzyć, że jest jakieś 75% baku. Nie wiem ile było wcześniej zanim wsiadłem, nie zwróciłem uwagi i dalej tyle pokazuje. Już wcześniej miałem wrażenie że mimo jazdy na gazie tego paliwa ucieka za dużo, ale teraz to już jakaś przesada. Czy to od padniętego akumulatora? W ogóle od czego on tak się może rozładowywać? Miał ktoś z Was podobnie? Teoretycznie wszystko mam powyłączane ładowarke czy światłą, świeci się jedynie dioda od gazu i teraz od kluczyka, bo nie działa centralny zamek tylko recznie muszę otwierać drzwi.

Pozdro!

Link to post
Share on other sites

Zmierzyć ładowanie najpierw. Jak będzie ok to trzeleba znaleźć złodzieja. Podłączyć amperomierz nie powinno być więcej niż 50mA. Jak będzie wiecej to wypinać po kolei bezpieczniki. Obserwować czy spadnie prąd.

Często radio wciąga prąd, z powodu usterki. W niektórych samochodach jest tak że prąd spada dopiero po paru/parunastu minutach.

 

Jak już miernik jest podłączony to najlepiej samochód zamknąć z kluczyka, albo centralnego.

Link to post
Share on other sites

Zobacz przewód masowy przy silniku, jest z takiej plecionki, u mnie był sparciały i zerwał się w jednym miejscu, po poprawieniu mam wrazenie, ze lepiej odpala. Mechanik powiedział mi, ze może to być przyczyna niedoladowywania akumulatora.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...