Pjotrula Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Znalazłem takie zaciski 4tłoczkowe na Allegro https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulca-przod-lewy-subaru-impreza-gc-92-00-8670188354 W mojej Imprezie GT zaczyna mi się pocić jeden zacisk, powoli kończą się heble i chciałbym zrobić konwersję na 4tłoka, ale nie w głowie mi płacić 1300 zł za zregenerowane 2 zaciski tylko dlatego, że są OEM, bo dokładając niewiele więcej mogę zrobić całą konwersję z nowymi klockami, tarczami i jeszcze dołożyć przewody w stalowym oplocie. Miał ktoś z nimi styczność? Warto zainwestować w nie do samochodu, który jeździ zazwyczaj normalnie i od czasu do czasu jest mocniej przyciśnięty? Od razu dodam, że nie jeżdżę na torze.
Gustaf Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Niedawno kilka osób pisało w temacie o hamulcach, że są w porządku. Ale jak dla mnie to kawał ciężkiego kloca mając w ręku zacisk brembo z alfy 159 - ja bym wolał znaleźć coś aluminiowego.
Pjotrula Posted January 26, 2020 Author Posted January 26, 2020 Niedawno kilka osób pisało w temacie o hamulcach, że są w porządku. Ale jak dla mnie to kawał ciężkiego kloca mając w ręku zacisk brembo z alfy 159 - ja bym wolał znaleźć coś aluminiowego. Wiesz tak jak mówiłem nie jeżdżę po torze i nie liczę kazdego kilograma w aucie Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.