Pjotrula Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) Znalazłem takie zaciski 4tłoczkowe na Allegro https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulca-przod-lewy-subaru-impreza-gc-92-00-8670188354 W mojej Imprezie GT zaczyna mi się pocić jeden zacisk, powoli kończą się heble i chciałbym zrobić konwersję na 4tłoka, ale nie w głowie mi płacić 1300 zł za zregenerowane 2 zaciski tylko dlatego, że są OEM, bo dokładając niewiele więcej mogę zrobić całą konwersję z nowymi klockami, tarczami i jeszcze dołożyć przewody w stalowym oplocie. Miał ktoś z nimi styczność? Warto zainwestować w nie do samochodu, który jeździ zazwyczaj normalnie i od czasu do czasu jest mocniej przyciśnięty? Od razu dodam, że nie jeżdżę na torze. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez Piotrek Chrabałowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Niedawno kilka osób pisało w temacie o hamulcach, że są w porządku. Ale jak dla mnie to kawał ciężkiego kloca mając w ręku zacisk brembo z alfy 159 - ja bym wolał znaleźć coś aluminiowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Niedawno kilka osób pisało w temacie o hamulcach, że są w porządku. Ale jak dla mnie to kawał ciężkiego kloca mając w ręku zacisk brembo z alfy 159 - ja bym wolał znaleźć coś aluminiowego. Wiesz tak jak mówiłem nie jeżdżę po torze i nie liczę kazdego kilograma w aucie Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się