Skocz do zawartości

WRX STI 2018 Dream Car


MaciekK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Przedstawiam Wam nowe auto w rodzinie. Co prawda w PL jest już od sierpnia 2019, ale trochę czasu zeszło się zanim wszystko udało się kupić, doprowadzić do stanu, w który chciałbym aby było. Na pomysł ściągnięcia auta z USA namówił mnie znajomy, kilka miesięcy szukania i udało się upolować auto warte uwagi takie jakie chciałem, STI 2018r duży hamulec, koniecznie niebieski, pełne wyposażenie Limited. Uderzony przodem, ale na tyle lekko (poduszki całe) , że bez problemu udało się doprowadzić auto do stanu jak z fabryki. Najtańsze naprawienie takiego auta okazuje się, że jest na oryginalnych częściach z ASO, tylko trzeba sporo poczekać, więc dwa duże zamówienia i wszystko było (maska, błotnik, pas przedni, lampa, zderzak, grill). Wyzwaniem było pouzupełnianie kilku elementów, które rozkradziono po drodze: czujniki Lambda, ciśnienia AVCS, oparów paliwa, gałka, seryjne koła 19 cali, akumulator, pompa paliwa... ale finalnie wszystko jest, a nawet więcej. W temacie Subaru kilka lat już jestem, więc wiedziałem co chcę od auta, a w tym przypadku zależało mi na przygotowaniu go do tzw. stage 1-2, mapa koniecznie w Bady Cars i znanej Poznańskiej firmie. Zamontowany został wydech Invidia N1 Dual Titanium, dolot AEM, 3-port Cobba, osłona turbo Grimspeed, Downpipe przelotowy z szerokim, dzielonym kołnierzem, dedykowana pompa DW300, olej Motul 10W60, filtr oleju K&N 1008. 

Od wczoraj auto nareszcie po mapie. Jestem bardzo zadowolony. Różnica  względem serii to przepaść mocowa, wstawania turbo, reakcji na gaz. Procedura startu genialna, dodatkowo strzały z wydechu, flat shift. Auto w serii prowadzi się wyśmienicie, daje bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. 

Poniżej trochę zdjęć. Pierwsze przedstawia przedstawiane auto, kolejne części. 

Niedługo zobaczymy na Ożarowskiej hamowni jak mocowo wyszło :-) 1.52bara jest :-) 

 

20191201_121233.jpg

2018_WRX_BremboBrakes_ThingsToLove_Gallery.jpg

the-highs-and-lows-o-3_800x0w.jpg

screen_shot_2015-10-26_at_7.35.52_pm.png

715750_main.jpg

AEM-21-836WR_1.jpg

downpipe-subaru-wrxsti-2008-2012.jpg

img_8723.jpg

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Piękne my18 :wub:

Moje marzenie jako auto na codzień.

Daj foto spod maski i  jak wygląda z tylu na pojedynczych tłumikach :)

Widziałem filmiki z toru, radość z jazdy chyba i tam daje ;)

 

Opublikowano

Zdjęcia dodam jak umyję :-) Zaletą tego auta są w moim przypadku isofixy :-) Słyszę tylko od córki i syna szybciej, szybciej, niech strzeli z wydechu :-) 

Opublikowano

Toś tero dowalił, isofixy..... :biglol::biglol:

GD też maB)

Piękne autko, szczere gratulacje :thumbup:

Opublikowano

Fura marzenie, jeszcze do tego bardzo fajny setup na ulicę, szczerze zazdroszczę. Właściwie to obu Imprez ;)

Opublikowano
25 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Ale opony kiepściutkie ;) 

Tamto zdjęcie poglądowe wydechu. Opony nowe Dunlop.

20191009_150629.jpg

Opublikowano

Jeszcze takie porównanie 16 lat różnicy. Oczywiście starsze szybsze :-) 

20191021_125439.jpg

Opublikowano

Bardzo fajne podejście do tematu.

Wymieniłeś morze fantów, które zaginęły "po drodze", w tym koła 19'- to co było na wozie założone jak przyjechał?

Opublikowano

Auto przyjechało na 18 calowych pięcioramiennych kołach od STI Lanosa pomalowanych na czarny mat. W przypadku kół nie ma tego złego, bo były z dobrymi zimówkami, na których obecnie się poruszam. Fakt sporo rzeczy brakowało ( przepływki też...). 

Opublikowano

Ekstra :)

 

standardowe pytania: jak z rdzą, nadkola całe? :mrgreen: oraz: już po UPG? :mrgreen:

 

a tak serio, odbudowa auta na częściach z ASO wyszła i tak korzystniej niż zakup używki w PL?

Opublikowano

Nadkola do wymiany, UPG pewnie jutro ;-) 

Odbudowa na nowych częściach wyszła taniej z kilku powodów, dodatkowo również biorąc pod uwagę ostateczny efekt i jakość.

1. Części nowe to nowe i zawsze pasują. Nie musisz kupować dwa razy, tak miałem z maską.

2. Okazuje się, że nowe części ASO są tanie, tańsze niż używki allegro, bo to przecież nowe STI i Mirek musi wziąć za używany zderzak do malowania dwa razy tyle co za nowy...

3. W ASO nie ma rzeczy niedostępnych, zamawiasz i po kilku tygodniach jest wszystko, a część rzeczy była od ręki

4. Było też trochę elementów, które nowe były dostępne poza ASO. 

Z ciekawostek, udało mi się odnaleźć i skontakować z właścicielem z USA, po jednej z naklejek na aucie:-) Porozmawialiśmy, również fan Subaru :-) 

 

Opublikowano
Godzinę temu, MaciekK napisał:

2. Okazuje się, że nowe części ASO są tanie, tańsze niż używki allegro, bo to przecież nowe STI i Mirek musi wziąć za używany zderzak do malowania dwa razy tyle co za nowy...

Miałem takie same spostrzeżenia, jak robiłem swojego WRXa.

Opublikowano
8 godzin temu, MaciekK napisał:

 

2. Okazuje się, że nowe części ASO są tanie, tańsze niż używki allegro, bo to przecież nowe STI i Mirek musi wziąć za używany zderzak do malowania dwa razy tyle co za nowy...

 

:thumbup:, przerabiane wielokrotnie przy "renowacji" MY '06 ;). ASO i tylko ASO...

Opublikowano

@FilipeK przypadek to nie jest:) Błagałem Panią o 555, ale się nie dało... 5255 to najlepsze co było :) 

Opublikowano

W weekend sprawdzimy jak sprawuje się delikatnie wzmocniona seria na Torze Łódź :-) 

20200130_222007.jpg

Opublikowano

Kilka zdjęć po myciu. Pogoda nie rozpieszcza i jak wróciłem z myjni do garażu to i tak już super nie było...

Opublikowano

Onboard z dzisiejeszego Superoesu Toru Łódź. Wrażenia mieszane. Źle dobrane opony VR1 W5 i W3, zgranie się z autem zajęło mi 3 próby, kolejn3 3 były dość dobre. Jazda raczej ostrożna, bez szaleństw :-) 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...