Skocz do zawartości

Silnik do remontu/ do wymiany


MaciejL

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

Zatarłem silnik w swoim OBK :facepalm:: blok do osiowania, panewki do wymiany, dwa tłoki do wymiany, wał do szlifowania, cylindry do polerowania, uszczelki, olej i inne "pierdoły" do wymiany. Razem z robocizną wyceniono na jakieś 8 tysi do wydania <_<. I teraz stoję przed dylematem: ładować w remont, wymienić silnik, czy go sprzedać jak stoi... Najbliżej mi do wymiany silnika, ale to zawsze ryzyko, że nie trafię. Jestem kompletnie zielony i nie wiem, co robić i gdzie szukać. Poradzicie coś? :icon_205:

Parametry fury:

- OUTBACK III 2005,

- 2 457 cm3,

- silnik EJ253,

- automat,

- USA.

 

Z góry dzięki wielkie.

Edytowane przez MaciejL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz autem jeszcze długo jeździć - zrobiłbym remont w porządnym warsztacie, będziesz wiedział co masz. Jak to auto na chwile to nie ma sensu - szukałbym używki, bo finansowo to się nie zwróci.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MaciejL napisał:

Panowie,

Zatarłem silnik w swoim OBK :facepalm:: blok do osiowania, panewki do wymiany, dwa tłoki do wymiany, wał do szlifowania, cylindry do polerowania, uszczelki, olej i inne "pierdoły" do wymiany. Razem z robocizną wyceniono na jakieś 8 tysi do wydania <_<. I teraz stoję przed dylematem: ładować w remont, wymienić silnik, czy go sprzedać jak stoi... Najbliżej mi do wymiany silnika, ale to zawsze ryzyko, że nie trafię. Jestem kompletnie zielony i nie wiem, co robić i gdzie szukać. Poradzicie coś? :icon_205:

Parametry fury:

- OUTBACK III 2005,

- 2 457 cm3,

- silnik EJ253,

- automat,

- USA.

 

Z góry dzięki wielkie.

UPG ci zrobiło kuku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MaciejL napisał:

dwa tłoki do wymiany, wał do szlifowania

Tłoki wymienia się całym kompletem, wału się nie szlifuje.