Pjotrula Posted January 22, 2020 Posted January 22, 2020 Niedługo będę się zabierał za wymianę czujnika prędkościomierza i będę montował licznik na linkę razem z linką I teraz pytanie jak to ugryźć? Zabierać się za to od dołu czy bez problemu to ogarnę przez komorę silnika? I jakie niezbędne narzędzia ogarnąć?
ewemarkam Posted January 22, 2020 Posted January 22, 2020 Powinno się udać od góry. Jak zdemontujesz dolot to czujnik powinien być widoczny na skrzyni.
Pjotrula Posted January 22, 2020 Author Posted January 22, 2020 Słyszałem,że te czujniki lubią bardzo mocno siedzieć i bez dobrej żaby nie podchodzić ile w tym prawdy?
skwaro Posted January 22, 2020 Posted January 22, 2020 15 godzin temu, Piotrek Chrabałowski napisał: Niedługo będę się zabierał za wymianę czujnika prędkościomierza i będę montował licznik na linkę razem z linką I teraz pytanie jak to ugryźć? Zabierać się za to od dołu czy bez problemu to ogarnę przez komorę silnika? I jakie niezbędne narzędzia ogarnąć? Jaka skrzynia? Bo w skrzyniach z reduktorem jest na górze, w tych bez od strony pasażera na boku skrzyni i dostęp jest od spodu. Niestety podejście tam kluczem łatwe nie jest.
Pjotrula Posted January 22, 2020 Author Posted January 22, 2020 No to będę musiał to jednak na kanale robić
92mariusz Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 nie wiem czy jest podobnie jak w GT, ale jeśli tak to czujnik jest od strony pasażera na boku skrzyni, w teorii pewnie da się podejść od góry, natomiast łatwiej chyba od dołu, dopasuj dobry (ciasny) klucz, bo tak jak piszesz czasem jest ciężko to ogarnąć, żeby nie obrobić czujnika.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.