Dolny765 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam, Po wymianie drążków kierowniczych wspomaganie przestało chodzić tak pięknie jak kiedyś, przy zakrętach kierownica blokuje się w określonych pozycjach, podczas jazdy po delikatnych łukach czuć opory też w tych określonych pozycjach, teraz nasuwa się pytanie "co to, kto to?" Płynu nie ubyło, pompa nie wyje ,magiel suchy. W dodatku w tych właśnie momentach oporu kiedy już wygram z kierownicą słychać metaliczny stukot. Myślę że są ta krzyżaki, czy ma ktoś doświadczenie w tym temacie. Jak bardzo trudny to zabieg wymiana owego drążka z krzyżakami? Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Podczas demontażu drążków kierowniczych (przypadek raczej zapieczony) należy zblokować listwę przekładni kierowniczej (potrzebna druga osoba do pomocy). W przeciwnym wypadku może dojść do uszkodzenia "maglownicy''. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się