Jimmy_Jim Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Witam. Szukałem sporo i nie udało mi się znaleźć dedykowanego zestawu gwintu lub zestawu sprężyn obniżających np o 40mm. Może pasuje p&p z innego Subaru coś, albo może ktoś się podzieli jakimś patentem na zglebienie
tedimy99 Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 3 godziny temu, Jimmy_Jim napisał: Witam. Szukałem sporo i nie udało mi się znaleźć dedykowanego zestawu gwintu lub zestawu sprężyn obniżających np o 40mm. Może pasuje p&p z innego Subaru coś, albo może ktoś się podzieli jakimś patentem na zglebienie Było chyba dedykowane do Legacy III ,produkowane przez Bilstein. Kolega @Pan Dziedzic jeździł na takim. Ponoć różnica duża.
Pan Dziedzic Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Tak. Miałem Bilsteina z Legacy B4. Prowadził sie jak po sznurku.
DETT Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Poprawa prowadzenia - tak jak mówi @Pan Dziedzic - zawias Bilstein z JDM'owych wersji B4/GT-B. Tylko, że to nie obniża. Bo obniżanie nie zawsze idzie w parze z poprawą prowadznia. Jeśli tylko obniżenie "dla oka" to po gospodarsku: Obniżyć można przód stosując przednie kolumny z Imprezy GD. Jak na ori amor Legacy BE/BH nałożysz sprężynę -35 Eibach dedykowaną właśnie do Imprezy GD to będzie taka gleba że hej. Do tego zalecam dokupić od razu ochraniacz na zęby, taki jak używają bokserzy. Miałem tak, do normalnej jazdy kompletnie się to nie nadaje. Ale wygląda zacnie. Jeśli się lubi takie rzeczy. Foto w moim wątku, pod koniec strony 11. Klik w Legacy w stopce. Z tyłu to zależy czy masz BE (sedan) czy BH (kombi). W przypadku kombi pasują zawieszenia z kombiaków IV-gen. Do nich można chyba łatwiej trafić obniżające springi, pod warunkiem że nie planujesz nic tym autem wozić.
Danko Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Sprawdź, czy TEIN nie ma dedykowanego gwintu. Do Legacy IV są, ale nie pamiętam czy pasowały też do III
Oczkoo15 Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 18 minut temu, Danko napisał: Sprawdź, czy TEIN nie ma dedykowanego gwintu. Do Legacy IV są, ale nie pamiętam czy pasowały też do III Jest dedykowany Tein do Legacy III
DETT Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Gwinty można ściągać z RUS. Tam maja tego na pęczki. A jak "koszta nie grają roli " to można i z JP. TEIN, HKS, Cusco, Tanabe, Prova, GAB coby wyciemnić tylko te najpopularniejsze.
Danko Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 41 minut temu, DETT napisał: Gwinty można ściągać z RUS. Tam maja tego na pęczki. A jak "koszta nie grają roli " to można i z JP. TEIN, HKS, Cusco, Tanabe, Prova, GAB coby wyciemnić tylko te najpopularniejsze. Koszta jak koszta.. Jak ktoś chce gwint, to nie może celować w 1000zl i oczekiwać jakości. Mój zestaw TEINa kosztował jakoś 2200zl, co I tak uważam za niską cenę... A wyciągając wszystko, jak przyjechało to na swój sposób czuć już było jakąś jakość.. Jakkolwiek to brzmi. Zależy też, czego kolega oczekuje. Jeżeli chodzi o daily i regulacje wysokości, to taki zestaw jest strzałem w 10 (jakość - cena- kompromis osiągów i komfortu). Jeżeli kolega oczekuje regulacji sztywności czy innych bajerów, koszta rosną, niemal 2x jeśli chodzi o coś porządnego.. Tyle wywnioskowałem, gdy sam szukałem dla siebie kilka miesięcy temu.
Syn Adama Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-zawieszenia-sprezyny-srubowe-i-amortyzatory-bilstein-47101746,0-16-47101746-609254.html#100370
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.