Jump to content
Olek1236

Brak wolnych obrotow Impreza GT

Recommended Posts

Witam mam problem ze swoim Gt-kiem

Po odpaleniu wchodzi na 4tys obrotow i trzyma te obroty i nie ma wolnych. Wszystkie odmy i ppdcisnienia podłączone zawór wolnych obrotow również. W czym może tkwić problem? Dodam jeszcze że jak ma te 4tys dodam gazu to idą jeszcze dalej. 

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może linka gazu się zaciela? Zdejmij dolot i sprawdź pozycję przepustnicy. Lub też poluzuj zupełnie linkę gazu. Jak nie to, to obstawiam lewe powietrze lub krokowca.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linka gazu ściągnięta. 

Krokowca nie mam. Mam zawór wolnych obrotow w kolektorze który podmuenialem na drugi i bez zmian. A czy sonda, przeplywka, lub czzujnik prędkościmierza maja na to jakis wpływ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tych trzech rzeczy to jedynie przepływka może mieć jakiś wpływ na to. Odepnij ją i sprawdź co będzie się działo
A żadnych błędów nie wyrzuca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeżeli chodzi o luzy zaworowe bądź źle ustawiony rozrząd? Może to ma jakiś wpływ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik polozenia przepustnicy moze sie zaciol lub sie zepsul sprawdza sie go miernikiem napiecia opis w manualu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik przy zamknietej przepustnicy ustawiony na 0.5V i rośnie do 5V przy max otwartej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zresetuj ECU odpinając kleme. Jak nie pomoże sprawdź czy wszystkie podciśnienia są dobrze podpięte. Może coś jest źle i ssie powietrze z pominięciem przepustnicy. Pewnie gdzieś za przepływomierzem, bo nie wierzę że chodziłby na 4k na niepoliczonym powietrzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj rozmawiałem z Mariuszem z GC8 i chyba rozwiał moje wszelkie nadzieję że to będzie chodziło. Mianowicie jest tak że silnik mam gt99 a wiązka wraz z ECU okazała się GT 97. Jest między nimi sporo różnic takich jak wtryski. Wtryski w gt97 mają 370ccm a GT od 440ccm i jak teraz mam kolektor z GT99 z wtryskami od GT99 to sterownik leje dużo więcej bo jest większa przepustowość wtrysków. A nie mogę założyć kolektora z GT97 bo są inne głowice, a wtryski z 97 nie podejdą do kolektora 99. 

Kolejna sprawa jest ze w GT 99 jest Krokowiec w przepustnicy a w 97 w kolektorze. Ale to akurat udało mi się zrobić bo dorobiłem flansze i zamontowałem. 

Także zostaje mi chyba jedyna opcja wymienić wiązke na GT99. 

 

Mam do kupienia kompletna wiązke silnika kabiny z immo i ecu od forka s-turbo i zastanawiam się czy te wiązki są takie same? Może ktoś z Was wie coś na ten temat? 

Niechciałbym znowu pójść w niepotrzebne koszty i czas. 

 

Prosze was o pomoc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robiłem swap w forku s turbo my00 na silnik z gt my00 i na 99 % wiązki byly identyczne. Przynajmniej silnikowa

 

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czym się różniła skoro w 99%? I powiedz mi nie ma problemu z mapowaniem później? Bo mam wiązke z ECU simtec. Bo fabrycznie fotki mają 170km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi o moja pewność. Na 99% jest identyczna. Szukałem kiedyś info jak to jest z remapem kompow po my 99 ale nigdy nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. Naj mniej ryzykowne będzie znaleźć kompa z immo od takiej imprezy z której masz silnik.

O ECU simtek się nie wypowiem niestety.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Immo od tego silnika spłonęło razem z autem i jest nie do odzyskania. Nie mogę nigdzie znaleźć wiązki od Europy GT to chyba będę zmuszony na fotka. Dzięki za informacje

Share this post


Link to post
Share on other sites

W razie w co mam wiazke silnika kompa i immo z forka s turbo my 00. Zapomniałem o czymś ważnym forester i impreza mają inne kostki w modułach immo!

 

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

86ed56f14b973da94c61dcd2a2b0b7c6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ile sobie cenisz za wiązke z kompem? Bo ja bym potrzebował wiązke i silnika i kabiny i kilka innych gratow w razie czego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co Ci w gieteku wolne obroty?? :evil2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo ciężko by było latać cały czas z nim. 4tys. Obr. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...