Olek1236 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Witam mam problem ze swoim Gt-kiem Po odpaleniu wchodzi na 4tys obrotow i trzyma te obroty i nie ma wolnych. Wszystkie odmy i ppdcisnienia podłączone zawór wolnych obrotow również. W czym może tkwić problem? Dodam jeszcze że jak ma te 4tys dodam gazu to idą jeszcze dalej. Pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Może linka gazu się zaciela? Zdejmij dolot i sprawdź pozycję przepustnicy. Lub też poluzuj zupełnie linkę gazu. Jak nie to, to obstawiam lewe powietrze lub krokowca.Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Linka gazu ściągnięta. Krokowca nie mam. Mam zawór wolnych obrotow w kolektorze który podmuenialem na drugi i bez zmian. A czy sonda, przeplywka, lub czzujnik prędkościmierza maja na to jakis wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Z tych trzech rzeczy to jedynie przepływka może mieć jakiś wpływ na to. Odepnij ją i sprawdź co będzie się działo A żadnych błędów nie wyrzuca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 A jeżeli chodzi o luzy zaworowe bądź źle ustawiony rozrząd? Może to ma jakiś wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Czujnik polozenia przepustnicy moze sie zaciol lub sie zepsul sprawdza sie go miernikiem napiecia opis w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Czujnik przy zamknietej przepustnicy ustawiony na 0.5V i rośnie do 5V przy max otwartej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zresetuj ECU odpinając kleme. Jak nie pomoże sprawdź czy wszystkie podciśnienia są dobrze podpięte. Może coś jest źle i ssie powietrze z pominięciem przepustnicy. Pewnie gdzieś za przepływomierzem, bo nie wierzę że chodziłby na 4k na niepoliczonym powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Dzisiaj rozmawiałem z Mariuszem z GC8 i chyba rozwiał moje wszelkie nadzieję że to będzie chodziło. Mianowicie jest tak że silnik mam gt99 a wiązka wraz z ECU okazała się GT 97. Jest między nimi sporo różnic takich jak wtryski. Wtryski w gt97 mają 370ccm a GT od 440ccm i jak teraz mam kolektor z GT99 z wtryskami od GT99 to sterownik leje dużo więcej bo jest większa przepustowość wtrysków. A nie mogę założyć kolektora z GT97 bo są inne głowice, a wtryski z 97 nie podejdą do kolektora 99. Kolejna sprawa jest ze w GT 99 jest Krokowiec w przepustnicy a w 97 w kolektorze. Ale to akurat udało mi się zrobić bo dorobiłem flansze i zamontowałem. Także zostaje mi chyba jedyna opcja wymienić wiązke na GT99. Mam do kupienia kompletna wiązke silnika kabiny z immo i ecu od forka s-turbo i zastanawiam się czy te wiązki są takie same? Może ktoś z Was wie coś na ten temat? Niechciałbym znowu pójść w niepotrzebne koszty i czas. Prosze was o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Robiłem swap w forku s turbo my00 na silnik z gt my00 i na 99 % wiązki byly identyczne. Przynajmniej silnikowa Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 A czym się różniła skoro w 99%? I powiedz mi nie ma problemu z mapowaniem później? Bo mam wiązke z ECU simtec. Bo fabrycznie fotki mają 170km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Chodziło mi o moja pewność. Na 99% jest identyczna. Szukałem kiedyś info jak to jest z remapem kompow po my 99 ale nigdy nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. Naj mniej ryzykowne będzie znaleźć kompa z immo od takiej imprezy z której masz silnik. O ECU simtek się nie wypowiem niestety. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Immo od tego silnika spłonęło razem z autem i jest nie do odzyskania. Nie mogę nigdzie znaleźć wiązki od Europy GT to chyba będę zmuszony na fotka. Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 W razie w co mam wiazke silnika kompa i immo z forka s turbo my 00. Zapomniałem o czymś ważnym forester i impreza mają inne kostki w modułach immo! Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 A ile sobie cenisz za wiązke z kompem? Bo ja bym potrzebował wiązke i silnika i kabiny i kilka innych gratow w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Po co Ci w gieteku wolne obroty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Bo ciężko by było latać cały czas z nim. 4tys. Obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się