LEŚNIK FORESTER Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam wszystkich, proszę o pomoc zakupiłem silnik i po założeniu pojawił się problem z wypadaniem zaplonu-forester 2.0 2006r sg 116KW. Mechanik stwierdził, że będzie potrzebna regolacja zaworow-tylko u mnie są szklanki i nie wiem jakie czesci są potrzebne do tej operacji? Czy uda się to zrobić bez wyjmowania silnika, bez ściągania głowic? Proszę o pomoc. Cytuj Edytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Głowic nie musisz ściągać. Ale operacja do łatwych nie należy. Luzy można chyba pomierzyć na silniku w samochodzie. Trzeba zdjąć pokrywy zaworów i spróbować. Ale do regulacji najlepiej go wyjąć. Szklanki można szlifować od wewnętrznej strony, można zamienić miejscami, można kupić nowe. Głowic nie trzeba ściągać. Jak masz wyjęty silnik zdejmujesz "ramkę" która trzyma wałki w głowicy, tak żeby wyjąć wałki rozrządu i masz dostęp do szklanek. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/ Tutaj masz serwisówki, w nich odnajdziesz numeru OEM szklanek zależnie od grubości. Niżej film: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Godzinę temu, LEŚNIK FORESTER napisał: Witam wszystkich, proszę o pomoc zakupiłem silnik i po założeniu pojawił się problem z wypadaniem zaplonu-forester 2.0 2006r sg 116KW. Mechanik stwierdził, że będzie potrzebna regolacja zaworow-tylko u mnie są szklanki i nie wiem jakie czesci są potrzebne do tej operacji? Czy uda się to zrobić bez wyjmowania silnika, bez ściągania głowic? Proszę o pomoc. Cytuj Edytuj A wystarczyło zdjąć pokrywy zaworów przed włożeniem silnika, i posprawdzać luzy. Po czym stwierdzono ,że zawory do regulacji?Były zdjęte pokrywy i pomierzone luzy? Szklanki po wyjęciu można szlifować od wewnętrznej strony. Potrzebne będą uszczelki pokryw zaworowych, świec i ewentualnie śrub. A i być może przy okazji nowy rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Wypadanie zapłonu z powodu za małego luzu to chyba już jakaś skrajna sytuacja - podparte? Inne elementy sprawdzałeś? Masz LPG tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNIK FORESTER Opublikowano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Dziekuje kolegom za podpowiedzi i pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się