Skocz do zawartości

Łódzkie spotkania, może by tak jakąś tradycję wprowadzić???


Han Skolo

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego zrobie ją jak nalezy i bede sprzedawał. Tylko nie wiem co dalej, wiem że jestm juz uzależniony...

To jaki jest sens naprawiania i sprzedawania? Władujesz kasę, której nie odzyskasz... Sprzedaj z zesputą skrzynią, albo rób jak należy i zostaw WRXa dla siebie. Ja bym tak postąpił.

A poza tym widzisz - trzeba było kupić jakiegoś starego gieteka albo turbodziadka. Ewentualnie spalonego Anglika po dachowaniu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrą sztuką, poza skrzynią nic mu nie dolega. mam nawet komletny zestaw hamulców z zaciskami do założenia. Po prostu druga wymiana skrzyni w ciągu roku poirytowała mnie.

 

Dzieki Rafcio.... Jest pomysł na sprzedaz, bo za 1/2 roku bede potrzebował czegoś bardziej ekonomicznego (około 90 km dziennie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Rafcio.... Jest pomysł na sprzedaz, bo za 1/2 roku bede potrzebował czegoś bardziej ekonomicznego (około 90 km dziennie).

Ano chyba że po prostu zmieniły się okoliczności i potrzebujesz czegoś "normalnego" do jazdy na codzień. Bo jak ją kupowałeś, to w założeniu miało to być auto bardziej do zabawy niż dupowóz ZTCP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miało byc, niestety potrzebuje czegoś ekonomicznego , a jak by było mnie stać to nie oddałbym Subaru za zadne skarby... W obecnej sytuacji byłoby 3 autem w domu, nie uzywanym własciwie. Rozważałem jeszcze zostawienie jej i kupno czegoś za 2-3 tys do przemieszczania sie, ale takie rozwiązanie na dłuzszą mete też jest kosztowne. Poza tym jazda w pudełku z 3k nie jest moim marzeniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(około 90 km dziennie).

 

skoro warunki sie zmieniły to inna historia.

polecam moje rozwiązanie - NA + LPG - okolo 50/60km dziennie i sprawdza sie wyśmienicie. :)

żeby było jasne nie porównuje wrx do NA - tylko przedstawiam rozwiązanie zastępcze (tańsze). a zimą też da się bokiem polatać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam moje rozwiązanie - NA + LPG
Marcin, myślę też o takim rozwiązaniu, musiałbym tylko kupic sensowne NA za kasę ze sprzedazy WRX-a.... Nie chcę sie rozstawac z AWD

możesz zrobić WRX+LPG ;)

auto już masz, naprawisz skrzynie .... zostaw je sobie ... i oszczędzaj na paliwie ... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam moje rozwiązanie - NA + LPG
Marcin, myślę też o takim rozwiązaniu, musiałbym tylko kupic sensowne NA za kasę ze sprzedazy WRX-a.... Nie chcę sie rozstawac z AWD

możesz zrobić WRX+LPG ;)

auto już masz, naprawisz skrzynie .... zostaw je sobie ... i oszczędzaj na paliwie ... :P

Dokładnie! Myślę, że w N/A spalanie jakoś drastycznie niższe od WRXa nie jest. Tzn. według moich doświadczeń WRX w mieście pali mi tylko trochę więcej od N/A (różnice rzędu 1-1,5 l/100 km), więc to co piter napisał ma sens :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby Piter mnie przekonał rok temu do swojego to nie byłoby kłopotu ;) a teraz nie mam 35k ... Ehhh...

 

Sytuacja ma sie nastepująco: instalacja LPU u Jako to koszt 5600 zł, przy przebiegach rzędu 80-90 km dziennie amortyzuje sie po 12 miesiącach. koszt 100 km spada z 75 zł na 49. Przyzakupie dupowozu ze spalaniem około 6 l/100 km. cała akcja jest niestety zdecydowanie tańsza. Konkludując chyba bede musiał zrezygnować z magicznych Plejad na rzecz czegoś.... oszczędniejszego. Nie widzę też celu trzymania WRX-a na podwórku...

Pozostaje tylko pytanie ( i tu usmiech do Was, drodzy Koledzy :) ) co kupic, żeby choć troche mieć frajdy... Mocowo raczej nie poszajeję chcąc utrzymac parametr spalania, więc może coś 4x4 ? Nie musi byc duże, niekoniecznie kombi, fajnie byłoby 4 furtki miec, ale rozwiązanie np Mazdy RX-8 też jest ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby Piter mnie przekonał rok temu do swojego to nie byłoby kłopotu a teraz nie mam 35k ... Ehhh...

próbowałem .... ale wybrałeś sedana ... a dziś, jakbyś dobrze negocjował, to wcale nie potrzebujesz 35k .... ;)

 

co kupic, żeby choć troche mieć frajdy

http://www.forum.sub...sport-2001-rok/

http://www.forum.sub...m-turbodziadka/

 

i oczywiście -> http://www.forum.sub...it-lpg-by-jako/

 

:D

 

PS. kto się jutro wybiera do NMnP ?? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że myślałem własnie nad MX-5, Jimmy też ciekawe choć trochę małe/pudełkowate :) Hondy jakos nie bardzo mi leżą ;)

@ Piter - oglądałem już to Clio, też mnie zainteresowało.

 

Z tego co wymieniliscie chyba najciekawsze/najbardziej oryginalne jest MX-5 (pomijając brak foteli z tyłu :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacja LPU u Jako to koszt 5600 zł

to cena za instalacje do wersji turbo jak rozumiem?

 

MX-5

dobry wybór, jak się dobrze poszuka można trafić całkiem zdrową sztuke za rozsądne pieniądze.

ostatnio znajomy kupił gen I za okolo 10k - stan wsiadać i jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, cena za instalacje w miom WRX

to solidna różnica w cenie, u siebie płaciłem 3500 pln.

jedyny minus to 2 miejsca

jak to ma być zabawka i fun-car to chyba do przejścia :)

albo jakies starsze bmw, z tego tez dobra zabawka moze byc.

Edytowane przez bmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...