Skocz do zawartości

Legacy 2001 - ej201 - blacharka, progi


Szymon Koronkiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

Hejo to znowu ja :- ). Temat niezbyt pilny, ale będę się musiał z nim zmierzyć jakoś na wiosnę. 

W moim Legacy (model w temacie) progi są do wymiany. Zwłąszcza lewy wykazuje znaczące ubytki w wyniku pożerania rdzą. Podobno te modele tak miały i podobno jestem w stanie przedłużyć temu aut życie o ładnych parę lat poprzez wymianę progów w całości. Facet ze stacji kontroli mówił, ze można bezpiecznie teraz jeździć, ale za rok zacznie to stanowić poważniejszy problem (oczywiście to szacunki natomiast rozumiem przesłanie).

I teraz tak. O ile niewielkie ogniska rdzy gdzies przy baku, czy innych miejscach nie są moim zdaniem szczególnym problemem, bo skoro są niewielkie, a auto ma bez mała 19 lat to raczej samochód się tam nie rozpadnie. O tyle progi i rdza która powoli przechodzi na elementy konstrukcje przy tylnym nadkolu to już bedzei grubsza historia.

Facet mówił, że możńa wymienić progi wspawać tam zastrzały stalowe i zabepieczyć przed rdzą. Mówił, że tam najpewniej rdza znowu chwyci ale zanim przeżre to co zostanie zrobione da mi to parę lat czasu. Oczywiście wiadomo, że gwarancji nie ma ale szanse są.

Pytanie czy w okolicach Kotliny Kłodzkie jest jakiś dobry blacharz, który mógłby coś takiego PROFESJONALNIE wykonać. Bez żadnej fuszerki. Sama blacharka (ta estetyczna) może być korygowana jakimiś szpachlami, czy włóknem węglowym nie mam z tym problemu, ale miałoby to być zrobione tak bym nie bał się o to że rdza dotknie elementów istotnych. Od spodu główne belki są zdrowiusieńkie żadnych ognisk rdzy. Przy okazji dobrze byłoby to zabezpieczyć.

Do kogo się uśmiechać by nie nadziać się na kogoś kto mnie skasuje i tylko wizualnie czymś popaćka?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tak u mnie wyglądało przed i po. Jutro zrobię zdjęcia jak jest pomalowane, kosztowało mnie 1350 robota z wycięciem szyby plus 150 reperaturka. Ogólnie 1500 zł. Dziwne jest to że w moim aucie blacha jest wszędzie podwójna nadkola, próg oraz podłoga wszędzie jest podwojna blacha czy wszystkie Subaru tak mają? 

IMG_20191123_125708.jpg

IMG_20191123_125703.jpg

IMG_20191123_125730.jpg

IMG-20191211-WA0002.jpg

IMG-20191211-WA0000.jpg

IMG-20191211-WA0003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tak u mnie wyglądało przed i po. Jutro zrobię zdjęcia jak jest pomalowane, kosztowało mnie 1350 robota z wycięciem szyby plus 150 reperaturka. Ogólnie 1500 zł. Dziwne jest to że w moim aucie blacha jest wszędzie podwójna nadkola, próg oraz podłoga wszędzie jest podwojna blacha czy wszystkie Subaru tak mają? 
IMG_20191123_125708.thumb.jpg.7ae39ee5713d9dedff394dbd83309c2c.jpg
IMG_20191123_125703.thumb.jpg.b94f9a32947842a24c1bab9c37630bcf.jpg
IMG_20191123_125730.thumb.jpg.3b764d5ffee8de57ea3b4e4c95d820df.jpg
IMG-20191211-WA0002.thumb.jpg.33bdfbabc2161562e48e92f349a3d5e4.jpg
IMG-20191211-WA0000.thumb.jpg.ba33bffed0ae22f345e32812b331bcb1.jpg
IMG-20191211-WA0003.thumb.jpg.607ed2b40c489720f8d5afcffa6f4116.jpg
Co to znaczy podwójna blacha. Chodzi ci o zgrzewanie na zakładkę?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...