Bartek32 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Witam, pacjent to Subaru outback 2,5 2010 USA Przebieg 100tyś mil Problem polega na tym że po przełączeniu skrzyni biegów na D lub R są dość mocno odczuwalne drgania z tylu auta , delikatne drgania też występują w czasie jazdy na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 U mnie regeneracja wisko pomogła na drgania, znacząco spadły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Tutaj nie ma chyba wiskozy Drgania na wolnych wskazywać mogą na półoś lub raczej wał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 11 godzin temu, limesiak napisał: Tutaj nie ma chyba wiskozy Drgania na wolnych wskazywać mogą na półoś lub raczej wał. To temat dla mnie szczególny od lat walczyłem z drganiami i żadne z ASO (wiem wiem:)) w jakich zostawiałem nie potrafiło znaleźć przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek32 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Dzięki panowie za wskazówki. Dodam, że przy hamowaniu, np. zbliżając się do świateł jest nagły spadek obrotów i za chwile obroty wracają do normy. Czy to może być wina sprzęgła hydrokinetycznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 14 godzin temu, Bartek32 napisał: Dzięki panowie za wskazówki. Dodam, że przy hamowaniu, np. zbliżając się do świateł jest nagły spadek obrotów i za chwile obroty wracają do normy. Czy to może być wina sprzęgła hydrokinetycznego? U mnie spadków obrotów nie było, być może to co innego lub więcej niż jedną rzeczą trzeba się przyjrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 W kontekście skrzyni CVT: Nagły spadek obrotów, a w późniejszym stadium nawet gaśnięcie to oznaka konwertera skrzyni. Natomiast drgania na wolnych prędkościach to problem elektrozaworu rozdzielającego moc przód/tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się