Jump to content
Konrad Mateusz Kołodziejski

Przyśpieszenie 0-100 =12sekund ! Impreza 160km hawkeye

Recommended Posts

Siema, ostatnio zmierzyłem przyśpieszenie 0-100 w mojej imprezie hawkeye 2.0 A/T 160km 2006r sedan i się delikatnie przeraziłem - prawie 12sekund ! Z tego co wiem, to producent podaje przyśpieszenie około 9s, więc jest to różnica ogromna. Mierzyliście przyśpieszenia u siebie ? Co może być powodem tak słabego wyniku ? Może tak powinno być ? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

9s? Chyba w manualu jak odpowiednio zmieniasz biegi ;)

Edited by mly96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czym było mierzone te 12 sekund ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź jest jedna - swap na manual:ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że to norma. Miałem manuala i nie czułem żeby to jakiś szatan był, a co dopiero automat :D

To nie jest auto sportowe

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Konrad Mateusz Kołodziejski napisał:

Siema, ostatnio zmierzyłem przyśpieszenie 0-100 w mojej imprezie hawkeye 2.0 A/T 160km 2006r sedan i się delikatnie przeraziłem - prawie 12sekund ! Z tego co wiem, to producent podaje przyśpieszenie około 9s, więc jest to różnica ogromna. Mierzyliście przyśpieszenia u siebie ? Co może być powodem tak słabego wyniku ? Może tak powinno być ? :P

 

 

wg. danych producenta to auto ma 11,6 s do setki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolnossak w automacie... -_- czas na wrx lub sti kolego ;) lub przynajmniej h6B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

 

wg. danych producenta to auto ma 11,6 s do setki ;)

Więc trafiłem na błędne informacje ;) Dzięki kolego

 

Godzinę temu, Sikooo11 napisał:

Wolnossak w automacie... -_- czas na wrx lub sti kolego ;) lub przynajmniej h6B)

Gdyby ceny były adekwatne do tego co oferuje przedmiot to by była sprawa jasna. Hawkeye 2.0 NA to koszt 15k,  WRX 40k+, STI 70k+. Jaja jak berety xd 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba przesadzacie. Manual ma w książce 8,8 s. Po waszych wpisach, sprawdziłem się z córką. Dzisiaj. Zjazd z Ronda Wiatraczna w Al. USA. Czerwone przed Grenadierów. Ona na prawym (strzałka w prawo jest utrupiona). Ja na środkowym. Start. Ona na żółtym, ja na zielonym. Zostałem ze trzy metry. Przy pierwszej zmianie biegów była obok mnie ! Przy 6000 dwójka i została. Ale nie dużo. To prawidłowo dotarte, chodzi mi o RC 06, chodzi jak burza. Oczywiście zależy od kierowcy. Automat to mój WRÓG. Pojedynek dotyczył: mój STI 08 i córki RC06.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie kombi i ma

95 ok 10.5s

98 ok 10.3s

Może problemy z zmienną fazą rozrządu?

sedan ma 100-200kg mniej.Więc powinien trzymać się od 8-9s

Edited by DrShmurger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cosik dużo. Logi, błędy i ewentualnie sprawdzenie kompresji. Tak na początek. Japońce z reguły podają 0-100 bardzo uczciwie. RC06 160 KM córki na 100 % ma ok. 9 s lub nawet mniej. Ten silnik ma bardzo ładnie rozłożony moment obrotowy i nie zdycha do 7000 - 7200 obr/min a dokręca się bez problemów do 7600.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.12.2019 o 11:10, brunon napisał:

 

To nie jest auto sportowe

Ale że jak??!! :wacko: przeca to Subaru więc każde jest sportowe, czyż nie? ;) :D

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.12.2019 o 19:13, Konrad Mateusz Kołodziejski napisał:

 

Gdyby ceny były adekwatne do tego co oferuje przedmiot to by była sprawa jasna. Hawkeye 2.0 NA to koszt 15k,  WRX 40k+, STI 70k+. Jaja jak berety xd 

 

 

Cena jest adekwatna do tego co oferują te auta... Tylko trzeba umieć to wykorzystać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automat 4eat bez mozliwosci manualnego wybierania biegow strasznie zamula samochody... WRX z taka skrzynia nawet w U.S. byly na tyle powolne ze od 2008 do 2014 nie byly nawet dostepne z automatem, i dopiero w 2015 polaczono silnik 2.0 z CVT... Choc nie wiem jak sie te auta sprzedaja. Z tego co slyszalem 4eat znosza dobrze podnoszenie mocy w silnikach turbo, a CVT nie. Natomiast w slabszych silnikach NA, automat, w polaczeniu strat mocy przez naped, daje kiepska frajde jesli chodzi o odczucia sportowe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...