Konrad Mateusz Kołodziejski Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Siema, ostatnio zmierzyłem przyśpieszenie 0-100 w mojej imprezie hawkeye 2.0 A/T 160km 2006r sedan i się delikatnie przeraziłem - prawie 12sekund ! Z tego co wiem, to producent podaje przyśpieszenie około 9s, więc jest to różnica ogromna. Mierzyliście przyśpieszenia u siebie ? Co może być powodem tak słabego wyniku ? Może tak powinno być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) 9s? Chyba w manualu jak odpowiednio zmieniasz biegi Edytowane 31 Grudnia 2019 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Czym było mierzone te 12 sekund ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Odpowiedź jest jedna - swap na manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Myślę że to norma. Miałem manuala i nie czułem żeby to jakiś szatan był, a co dopiero automat To nie jest auto sportowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 11 godzin temu, Konrad Mateusz Kołodziejski napisał: Siema, ostatnio zmierzyłem przyśpieszenie 0-100 w mojej imprezie hawkeye 2.0 A/T 160km 2006r sedan i się delikatnie przeraziłem - prawie 12sekund ! Z tego co wiem, to producent podaje przyśpieszenie około 9s, więc jest to różnica ogromna. Mierzyliście przyśpieszenia u siebie ? Co może być powodem tak słabego wyniku ? Może tak powinno być ? wg. danych producenta to auto ma 11,6 s do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Wolnossak w automacie... czas na wrx lub sti kolego lub przynajmniej h6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Mateusz Kołodziejski Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 7 godzin temu, eddie_gt4 napisał: wg. danych producenta to auto ma 11,6 s do setki Więc trafiłem na błędne informacje Dzięki kolego Godzinę temu, Sikooo11 napisał: Wolnossak w automacie... czas na wrx lub sti kolego lub przynajmniej h6 Gdyby ceny były adekwatne do tego co oferuje przedmiot to by była sprawa jasna. Hawkeye 2.0 NA to koszt 15k, WRX 40k+, STI 70k+. Jaja jak berety xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Chyba przesadzacie. Manual ma w książce 8,8 s. Po waszych wpisach, sprawdziłem się z córką. Dzisiaj. Zjazd z Ronda Wiatraczna w Al. USA. Czerwone przed Grenadierów. Ona na prawym (strzałka w prawo jest utrupiona). Ja na środkowym. Start. Ona na żółtym, ja na zielonym. Zostałem ze trzy metry. Przy pierwszej zmianie biegów była obok mnie ! Przy 6000 dwójka i została. Ale nie dużo. To prawidłowo dotarte, chodzi mi o RC 06, chodzi jak burza. Oczywiście zależy od kierowcy. Automat to mój WRÓG. Pojedynek dotyczył: mój STI 08 i córki RC06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrShmurger Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie kombi i ma 95 ok 10.5s 98 ok 10.3s Może problemy z zmienną fazą rozrządu? sedan ma 100-200kg mniej.Więc powinien trzymać się od 8-9s Edytowane 16 Stycznia 2020 przez DrShmurger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Cosik dużo. Logi, błędy i ewentualnie sprawdzenie kompresji. Tak na początek. Japońce z reguły podają 0-100 bardzo uczciwie. RC06 160 KM córki na 100 % ma ok. 9 s lub nawet mniej. Ten silnik ma bardzo ładnie rozłożony moment obrotowy i nie zdycha do 7000 - 7200 obr/min a dokręca się bez problemów do 7600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 W dniu 31.12.2019 o 11:10, brunon napisał: To nie jest auto sportowe Ale że jak??!! przeca to Subaru więc każde jest sportowe, czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 W dniu 31.12.2019 o 19:13, Konrad Mateusz Kołodziejski napisał: Gdyby ceny były adekwatne do tego co oferuje przedmiot to by była sprawa jasna. Hawkeye 2.0 NA to koszt 15k, WRX 40k+, STI 70k+. Jaja jak berety xd Cena jest adekwatna do tego co oferują te auta... Tylko trzeba umieć to wykorzystać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Automat 4eat bez mozliwosci manualnego wybierania biegow strasznie zamula samochody... WRX z taka skrzynia nawet w U.S. byly na tyle powolne ze od 2008 do 2014 nie byly nawet dostepne z automatem, i dopiero w 2015 polaczono silnik 2.0 z CVT... Choc nie wiem jak sie te auta sprzedaja. Z tego co slyszalem 4eat znosza dobrze podnoszenie mocy w silnikach turbo, a CVT nie. Natomiast w slabszych silnikach NA, automat, w polaczeniu strat mocy przez naped, daje kiepska frajde jesli chodzi o odczucia sportowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się