Licho Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Po zapoznaniu się z instrukcją obsługi nowej Skody, w dziale o START/STOP było podane, że układ StartStop nie zadziała, jeśli będzie podłączone jakiekolwiek obciążenie do gniazda zasilania przyczepki. Mam pytanie czy w Subaru to kryterium też występuje. Rozumiem, że gniazdo zasilania przyczepki to tylko zrównoleglona instalacja ze światłami pozycyjnymi/stop/kierunkowskazami i wystarczy w jeden z obwodów wpiąć niewielką rezystancje (opornik) by komputer auta wykrywał, że jest coś wpięte w gniazdo zasilania przyczepki i tym samym trwale wyłączy układ StartStop. Czy w Subaru też to zadziała? Czy bez marnowania czasu na eksperymenty, można otrzymać gotową odpowiedź, jaka wartość tego minimalnego dodatkowego obciążenia np na światłach Stop sprawi, że komputer stwierdzi, że jest coś wpięte w gniazdo zasilania przyczepki i wyłączy trwale układ StartStop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 po co tak kombinować odłączenie stycznika maski silnika da taki sam efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 a ja polecam szybki mod start-stop z żetonem do wózka zakupowego. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Czyli zamiast żetonu, zdjąć atrapę z przyciskiem i zewrzeć na stałe kabelki od przycisku i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 3 godziny temu, Licho napisał: Po zapoznaniu się z instrukcją obsługi nowej Skody, w dziale o START/STOP było podane, że układ StartStop nie zadziała, jeśli będzie podłączone jakiekolwiek obciążenie do gniazda zasilania przyczepki. Mam pytanie czy w Subaru to kryterium też występuje. Prawdopodobnie mowa o haku montowanym w fabryce, którego elektonika jest mocno zintegrowana z instalacją samochodu. Myślę, że w opcjonalnych hakach dedykowanych do Subaru nie doświadczysz takiej funkcjonalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 5 godzin temu, Licho napisał: Czyli zamiast żetonu, zdjąć atrapę z przyciskiem i zewrzeć na stałe kabelki od przycisku i po problemie nie da to żadnego efektu to jest guzik stykowy musi wysłać sygnał do komputera celem dezaktywacji , na elektrodzie latał gdzie model takiego cuda z gotowym oprogramowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 skoro wciśnięty na stałe przycisk daje pożądany efekt to i zwarcie styku na stałe powinno pomóc. ten model z elektrody daje pewnie efekt automatycznego naciśnięcia przycisku ale pozostawia guzik aktywnym (czyli zmienia tylko domyślne ustawienie start-stop na wyłączony). żeton można łatwo wyjąć więc start-stop pozostaje ciągle dostępny a zwartymi kabelkami ani modułem z elektrody nie da się odblokować koszyka w markecie. podobno w sklepiku niebawem będą dostępne dedykowane żetony subaru (w dziale akcesoria) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się