Skocz do zawartości

Start Stop


Licho

Rekomendowane odpowiedzi

Po zapoznaniu się z instrukcją obsługi nowej Skody, w dziale o START/STOP było podane, że układ StartStop nie zadziała, jeśli będzie podłączone jakiekolwiek obciążenie do gniazda zasilania przyczepki.  Mam pytanie czy w Subaru to kryterium też występuje.

Rozumiem, że gniazdo zasilania przyczepki to tylko zrównoleglona instalacja ze światłami pozycyjnymi/stop/kierunkowskazami i wystarczy w jeden z obwodów wpiąć niewielką rezystancje (opornik) by komputer auta wykrywał, że jest coś wpięte w gniazdo zasilania przyczepki i tym samym trwale wyłączy układ StartStop. Czy w Subaru też to zadziała? Czy bez marnowania czasu na eksperymenty, można otrzymać gotową odpowiedź, jaka wartość tego minimalnego dodatkowego obciążenia np na światłach Stop sprawi, że komputer stwierdzi, że jest coś wpięte w gniazdo zasilania przyczepki i wyłączy trwale układ StartStop.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Licho napisał:

Po zapoznaniu się z instrukcją obsługi nowej Skody, w dziale o START/STOP było podane, że układ StartStop nie zadziała, jeśli będzie podłączone jakiekolwiek obciążenie do gniazda zasilania przyczepki.  Mam pytanie czy w Subaru to kryterium też występuje.

 

Prawdopodobnie mowa o haku montowanym w fabryce, którego elektonika jest mocno zintegrowana z instalacją samochodu. Myślę, że w opcjonalnych hakach dedykowanych do Subaru nie doświadczysz takiej funkcjonalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Licho napisał:

Czyli zamiast żetonu, zdjąć atrapę z przyciskiem i zewrzeć na stałe kabelki od przycisku i po problemie :)

nie da to żadnego efektu 

to jest guzik stykowy musi wysłać sygnał do komputera celem dezaktywacji , na elektrodzie latał gdzie model takiego cuda z gotowym oprogramowaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro wciśnięty na stałe przycisk daje pożądany efekt to i zwarcie styku na stałe powinno pomóc.

ten model z elektrody daje pewnie efekt automatycznego naciśnięcia przycisku ale pozostawia guzik aktywnym (czyli zmienia tylko domyślne ustawienie start-stop na wyłączony).

 

żeton można łatwo wyjąć więc start-stop pozostaje ciągle dostępny a zwartymi kabelkami ani modułem z elektrody nie da się odblokować koszyka w markecie.

 

podobno w sklepiku niebawem będą dostępne dedykowane żetony subaru (w dziale akcesoria) ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...