Cezary Zalech Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) Witam mam Subaru outback 2.5 ii 2001 rok Automat. Sytuacja wygląda tak ze normalnie nim jezdziłem do czasu gdy po swietach wracałem z warszawy normalnie mi odpalił wszystko fajnie Ale gdy zjerzdałem z s8 zauwarzyłem ze samochód na biegu D trzyma mi obroty 4.5 tsyiąca i chce jechać ja hamulec w podłoge a ten dalej jedzie Cóz 130 km dojechałem na hamulcu I na biego 1.2.3 obroty ma ponizej 3000 tysi Najgorzej jest na N i P obroty są ponad 4 tysiące Na biegó wstecznym R obroty ma 2 tysiące Czuje jek by miał pedał wcisnięty do połowy ale niby wszystko tam jest ok Myślałem ze to linki od gazu bo miały luz Ale nie taj mjest wszystko dobrze. A no i jeszcze w połowie drogi po zatrzymaniu naprawił sie Ale przy wyprzedzaniu dałem w podłoge gaz znowu sie zacioł jak by nie chciał zredukować z 3 biegu albo jak by pedał sie zawiesił Czy nw jak by temopat zaskoczył ale grzebałem przy nim W kazdytm razie to wygląda tak jak odpalam auto to jak bym odrazu mu gazu dodawał pełna para silnika Edytowane 27 Grudnia 2019 przez Cezary Zalech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nc750x@protonmail.com Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Sprawdź alternator. Może on poroniła obroty. Układ regulacji napięcia mógł paść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się