Skocz do zawartości

Pomoc legacy B4


Filip Gostomski

Rekomendowane odpowiedzi

sie ma. Jakiś gościu  w PL ma na części i nawet w miarę,jak na takie cacko znośnie cenowo było .Motor 5 i pół badyla .reszty cen nie pamiętam. Co ten silnik warty, to ciężko stwierdzić. reszty cen nie pamiętam,ale jak znowu mi się uda znaleźć ogłoszenie, to wrzucę link. Pamiętam,że jeszcze chyba cały,nierozkręcony stoi (czerwony). Co najlepsze... widać,że "wychuchaniec" i szkoda go rozczłonkowywać,ale pewnie coś "gruchneło" i koszta naprawy kogoś przerosły.

Aktualizacja

https://www.facebook.com/groups/CzesciDoSubaru/

zjedz na dół i gotowe (może też go wykukałeś i chcesz go ratować ? hmmm? :) ) Fajnie by było...

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Qubu666-Baja napisał:

sie ma. Jakiś gościu  w PL ma na części i nawet w miarę,jak na takie cacko znośnie cenowo było .Motor 5 i pół badyla .reszty cen nie pamiętam. Co ten silnik warty, to ciężko stwierdzić. reszty cen nie pamiętam,ale jak znowu mi się uda znaleźć ogłoszenie, to wrzucę link. Pamiętam,że jeszcze chyba cały,nierozkręcony stoi (czerwony). Co najlepsze... widać,że "wychuchaniec" i szkoda go rozczłonkowywać,ale pewnie coś "gruchneło" i koszta naprawy kogoś przerosły.

Aktualizacja

https://www.facebook.com/groups/CzesciDoSubaru/

zjedz na dół i gotowe (może też go wykukałeś i chcesz go ratować ? hmmm? :) ) Fajnie by było...

Blitzen o którym piszesz jest tylko na części.

A co do sprzedawcy  to ceny ma z kosmosu za niektóre rzeczy...

 

Części ekspolatacyjne dostaniesz raczej bez problemu. Najlepiej zadzwoń do ASO lub nie-aso i zapytaj się o części typu rozrząd itd.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozrząd do swojego kupiłem przez Internet u znanego sprzedawcy z Nowego Sącza, mają program do dekodowania krótkich vinow, więc nie było żadnego problemu z doborem części. Myślę, że ASO też bez problemu ściagnie do tego części. Uszczelki wydechu i turbosprężarek dostaniesz od ręki na brytyjskim Ebayu. Elementy układu hamulcowego są zamienne z innymi modelami Subaru. Typowe usterki będą podobne jak w Imprezach WRX czyli przy większych przebiegać mogą paść panewki ze względu na duże obciążenia w u kładzie korbowo-tlokowym, co jest normalna rzeczą w silnikach o tej mocy. Teoretycznie remont silnika nie powinien sprawić problemu bo części takie jak wał czy panewki powinny być identyczne jak w Imprezie WRX, inne są najprawdopodobniej tylko głowice. Generalnie o części nie ma się co martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto. Zaczęło mi przerywać pow 4 tys, mam okopcona przeplywke, moze to być przez to? Bo wyrzuca błąd od przeplywki, wzrosły obrotu na jałowym tak o 200rpm, ale czy jest odpieta czy nie i tak przerywa 

Nadpekl mi przewod za przepływka czekam aż mi przyjdzie z

Skleilem taśma moze mimo wszystko być nie szczelny? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

cześć, 

wiem że trochę temu poruszony był temat lecz w tym temacie dzisiaj ja mam pytanie.

poszukuje legacy b4 model III produkowany do 2003 (chyba)

miałem kiedyś taki piękny egzemplarz z 2001 roku 2,5 L. wolno ssący i byłem nim zachwycony!

niestety rzycie tak się potoczyło że byłem zmuszony do sprzedania mojego subaru. 

 

może macie jakieś propozycje albo znajomych którzy chcą sprzedać ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...