Skocz do zawartości

Akcje serwisowe, cewka i zaworu PCV


prugi

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Szürkebarát napisał:

A wymnożony przez - ile sztuk? Ile kosztuje? Pytanie retoryczne.

No tak, czas klienta jest darmowy. Ciekawi mnie cena tego elementu, bo przecież umawiając się na serwis istnieje ryzyko, że trzeba będzie go wymienić. Oczywiście istnieje też ryzyko, że cała akcja serwisowa się zakończy a element pozostanie niewykorzystany na półce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, aflinta napisał:

akcja serwisowa się zakończy a element pozostanie niewykorzystany na półce

Akcja serwisowa to konieczność wywołana przez producenta a nie przez serwis zatem producent powinien ponosić wszystkie ryzyka z nią związane. Gdy części niezbędne do jej przeprowadzenia zostały by oddane serwisowi w komis, ten nie miał by problemu a producent po zakończeniu akcji mógł by części bez wady, zamontować do w przyszłości produkowanych samochodów.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno oczekiwać, aby każdy serwis utrzymywał zapas części w nadziei, że ktoś przyjedzie akurat tu a nie gdzie indziej. Nie rozumiem jednak, dlaczego do ruszenia sprawy nie wystarczy telefon. Dzwonię, serwis podaje termin, zamawia zaworek, wymieniamy.

Jeżeli auto jest zakwalifikowane do akcji po numerze vin, to co właściwie sprawdzamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia klienta mało interesują mnie rozliczenia pomiędzy ASO, importerem i producentem. Jestem jednak w stanie zrozumieć, że serwis potrzebuje czasu na sprowadzenie części z magazynu centralnego. Zakładam, że SIP takowy w Polsce posiada, a cała operacja powinna zamknąć się w 1-2 dniach. Zakładam również, że nikt nie wpada z marszu do ASO na akcję serwisową jak po bułki do Żabki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja muszę pochwalić ASO Szczecin (Polmotor) :thumbup: Podczas rozmowy telefonicznej (w celu umówienia się na akcję) zostałem poinformowany, że zamawiają dla mnie zaworek i oddzwonią, gdy go dostaną, w celu umówienia wizyty. Wszystko po to, by klient 2 razy nie przyjeżdżał. Jeśli kontrola wykaże potrzebę wymiany, to wymienią za jednym razem. Można ? Można ! :dance:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

24 stycznia 2020 umówiony na zawór PCV oraz przeprogramowanie cewki. Niecałe 90 minut zajęło ASO Zdanowicz w Gdańsku ogarnięcie obu tematów, łącznie z wymianą rzeczonego zaworu na nowy.
Polecam, pozdrawiam.

XV ll 2.0 Sunshine Orange

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór Wszystkim Państwu !

 

Akcja serwisowa przebiega zasadniczo sprawnie. W ASO w Gdańsku staramy się mieć części na miejscu i wykonywać naprawę na poczekaniu. W załączeniu foto części z dzisiaj wykonanej akcji przywoławczej PCV. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

 

 

z wyrazami szacunku Paweł Narloch

ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk

20200124_200806[1].jpg

  • Super! 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile kosztuje taki element.

Jeżeli to jest ten zaworek-korek odpowietrzający, co na zdjęciu powyżej, to obstawiam 1 EUR, bo z nierdzewki
Tak na marginesie ile by nie kosztował, jak trza wymienić to trza. Zawsze można producenta tego korka pociągnąć za kieszeń



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Paweł Narloch napisał:

Dobry wieczór Wszystkim Państwu !

 

Akcja serwisowa przebiega zasadniczo sprawnie. W ASO w Gdańsku staramy się mieć części na miejscu i wykonywać naprawę na poczekaniu. W załączeniu foto części z dzisiaj wykonanej akcji przywoławczej PCV. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

 

 

z wyrazami szacunku Paweł Narloch

ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk

20200124_200806[1].jpg

Potwierdzam. Obawiałem się ze będzie konieczna kolejna wizyta a tu miła niespodzianka. Plus dla ASO Gdańsk!

Edytowane przez MaMis
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2020 o 19:27, OA77 napisał:

Bylem dzisiaj zapytac  w Subaru, dla mojego samochodu brak akcji serwisowych poki co.

Sprawdź lepiej sam na stronie https://srt.subaru.pl  

Wystarczy wpisać  numer VIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, OA77 napisał:

Dziekuje, ciekawa sprawa  z ta akcja, w Niemczech moj VIN nie podlega tej akcji a w Polsce tak, hmmm.....

Widocznie Niemcy z pełną parą wdrożyli jedno z ostatnich haseł przewodnich Subaru: „Enjoyment and Peace of Mind” :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, OA77 napisał:

W Niemczech kupiony i w Niemczech zarejestrowany od nowosci

To ciekawe. Ja swojego sprowadziłem z USA , nie rejestrowałem w żadnym ASO w Polsce a na polskiej stronie Subaru mam wszystkie akcje zaznaczone. Ściągam teraz Forestera XT , jeszcze nie dopłynął do Europy a już mam dwie akcje serwisowe. Wygląda na to że wyszukiwarka https://srt.subaru.pl  ma szeroki dostęp do danych nt. akcji serwisowych i pokazuje pewnie wszystkie akcje które podlegają wykonaniu na terenie UE.  Z carfaxa wiem że mój XV miał jeszcze akcje serwisową dotycząca przeprogramowania zestawu Harman Kardon , której nie ma wyszczególnionej na srt.subaru.pl , więc pewnie centrala Subaru w Europie uznała że to pierdoła która nie wpływa na bezpieczeństwo i nie podlega wykonaniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Matthew1990 napisał:

To ciekawe. Ja swojego sprowadziłem z USA , nie rejestrowałem w żadnym ASO w Polsce a na polskiej stronie Subaru mam wszystkie akcje zaznaczone. Ściągam teraz Forestera XT , jeszcze nie dopłynął do Europy a już mam dwie akcje serwisowe. Wygląda na to że wyszukiwarka https://srt.subaru.pl  ma szeroki dostęp do danych nt. akcji serwisowych i pokazuje pewnie wszystkie akcje które podlegają wykonaniu na terenie UE.  Z carfaxa wiem że mój XV miał jeszcze akcje serwisową dotycząca przeprogramowania zestawu Harman Kardon , której nie ma wyszczególnionej na srt.subaru.pl , więc pewnie centrala Subaru w Europie uznała że to pierdoła która nie wpływa na bezpieczeństwo i nie podlega wykonaniu .

Nie wiem co za cholera ....., to nie Tz Matthew tylko Subaru:)

Edytowane przez OA77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2016 rok modelowy. Produkcja 2015.

  Outbacka XT na razie nie planuje , ale rozglądam się za poprzednikiem z silnikiem 3.6. Stara prosta ,niezawodna konstrukcja.....  i gaz można założyć:).  W dodatku ten 2.4  to jest na bezpośrednim wtrysku więc dźwięk silnika taki trochę jak z XV . Jedyna zaleta to że jest turbina co daje możliwość podkręcenia silnika.

Ale jak jesteś chętny to proszę:

https://www.copart.com/lot/25908630

https://www.copart.com/lot/60321239

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowilem, nie ma w Niemczech akcji przywolawczych dla mojego Subaru, a tutaj wycinek korespondencji z Subaru:

 

Aktuell liegen uns noch keine Informationen über eine Rückrufaktion für den aktuellen SUBARU XV vor.

Sollte in Zukunft eine Rückrufaktion kommen, werden wir die umgehend publizieren.

 

czyli jesli beda w przyszlosci to mnie poinformuja i zaprosza do serwisu, a poki co w dalszej czesci meila jest info, ze do rocznika 2017 roku byly w Niemczech akcje serwisowe, nie wiedza rowniez dlaczego na stronie polskiej https://srt.subaru.pl    wyswietla sie informacja ze jest akcja, pozostawili to bez komentarza.

A ja jestem spokojniejszy po sprawdzeniu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...