Skocz do zawartości

Akcje serwisowe, cewka i zaworu PCV


prugi

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, spawalniczy napisał:

załapałem się na trzecią akcję w ciągu kilku miesięcy. A a po przeglądzie miałem nadzieję, że przez rok nie odwiedzę ASO...

Szary Mnich z założenia ma być bezobsługowy i sprawdza się w tej roli, wielosezonowe Nokiany może mu zdejmę, gdy wybiorę się w środku lata na południe :superhero:.

 

Akcja- cewka go dopadła gdy już miałem umówiony przegląd po 15kkm więc ogarnięto mu to przy tej okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bmbm przepraszam za lakoniczność wypowiedzi, korzystam z tapatalk a na komórce często brakuje chęci do dłuższych wypowiedzi.

Wg mojej interpretacji akcji przywoławczej odnośnie zaworka PCV. ASO najpierw robi inspekcję, wysyła dane z inspekcji do importera (czy SIP wysyła je 'wyżej' tego nie wiem) i czeka na odpowiedź o dalszym toku postępowania. Więc do załatwienia całej sprawy może być potrzebna kolejna wizyta w ASO.
Po rozmowie z ASO Zdanowicz moje przypuszczenia okazały się trafne.

Matthew1990 wyżej napisał jednak że jego ASO każe rezerwować od razu 3 godziny. Jak na samą inspekcję to trochę długo. Stąd moje zdanie o innym podejściu Zdanowicza do całej zabawy.

Może też być tak, że wiadomo że niektóre samochody mają wadliwe PCV i u nich inspekcja potrzebna nie jest, dlatego od razu wymieniają.

Niebawem zobaczymy.

XV ll 2.0 Sunshine Orange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś wymienić na OEM to najpierw trzeba to wyprodukować a wcześniej zamówić produkcję.
Dlatego też o sprawie zaworu gadamy od chyba prawie miesiąca. Cała sprawa PCV ciągnie się oficjalnie od chyba 10/2019, można więc przypuszczać, że ów zestawy naprawcze OEM są już na magazynie, dlatego też ogłoszona w Polsce akcja.

XV ll 2.0 Sunshine Orange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry albo może dobry wieczór wszystkim Państwu !

 

Powiadomienia są wysyłane do wszystkich, których samochody są objęte akcją taką czy inną ale to jednak trochę trwa. Więc proszę się nie martwić. Ktoś z Państwa mógł dostać powiadomienie np. wczoraj czy też w ostatnich dniach a ktoś inny być może dzisiaj lub jutro. Proces jednak trochę trwa ale jest precyzyjnie nadzorowany - to jednak nie jest spontaniczna lawina. Być może niektórzy z Państwa powiadomienia nie otrzymają jeśli auto pochodzi spoza polskiej sieci Subaru ( auto sprowadzone zza granicy lub kolejny właściciel i nie było pełnego przepływu informacji n/t aktualnego właściciela ). W razie wątpliwości proszę o e-maila do mnie i wszystko szybko wyjaśnię

 

pawel.narloch@gdansk.subaru.pl

 

Pozdrawiam serdecznie !

 

 

z wyrazami szacunku Paweł narloch

ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Paweł Narloch napisał:

Być może niektórzy z Państwa powiadomienia nie otrzymają jeśli auto pochodzi spoza polskiej sieci Subaru ( auto sprowadzone zza granicy lub kolejny właściciel i nie było pełnego przepływu informacji n/t aktualnego właściciela )


Przepraszam, czy to oznacza, że wszystkie auta z polskiej dystrybucji są objęte akcją i prędzej lub później otrzymają wezwanie?

 

u mnie cały czas wisi jedna akcja

 

3C4CB0D8-7F32-4641-8CFB-F4B449228F01.jpeg

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Zyzol napisał:


Przepraszam, czy to oznacza, że wszystkie auta z polskiej dystrybucji są objęte akcją i prędzej lub później otrzymają wezwanie?

 

u mnie cały czas wisi jedna akcja

 

3C4CB0D8-7F32-4641-8CFB-F4B449228F01.jpeg

Się podpinam pod pytanie przedpiszcy, u mnie podobnie jak dotąd jedynie cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie dobry wieczór Państwu  !

Nie wszystkie samochody są objęte akcjami serwisowymi. Najlepiej sprawdzić na stronie internetowej www.subaru. pl w zakładce Moje Subaru /kampanie przywoławcze/akcje serwisowe. Decyduje nr identyfikacyjny nadwozia. W razie wątpliwości proszę o e-mail z nr VIN ponieważ niektóre auta zza granicy Polski mogą nie być ujęte w wyszukiwarce na stronie ogólnej. 

Pozdrawiam serdecznie! 

Z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prugi napisał:

Wg mojej interpretacji akcji przywoławczej odnośnie zaworka PCV. ASO najpierw robi inspekcję, wysyła dane z inspekcji do importera (czy SIP wysyła je 'wyżej' tego nie wiem) i czeka na odpowiedź o dalszym toku postępowania. Więc do załatwienia całej sprawy może być potrzebna kolejna wizyta w ASO.
Po rozmowie z ASO Zdanowicz moje przypuszczenia okazały się trafne.

 

To jest żart? Kolejna wizyta?

Ten zaworek, to chyba nie jest droga część i skoro jest ryzyko usterki to powinna być wymieniona przy pierwszej wizycie. Choćby z wizerunkowego punktu widzenia. Nie mówiąc już o tym, że chodzi o czas klienta, który czasami musi dojechać sporo km do serwisu.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dostałem wezwanie na akcję serwisową dotyczącą przeprogramowania sterowania silnika.

 

Umówiłem się na wizytę w ASO, Pan był zdziwiony, że taka akcja jest ale samochód przyjął. Po 2 godzinach samochód do odbioru ale nic nie zrobione - nie mieli wszystkich plików potrzebnych do przeprogramowania.

Czeka mnie kolejna wizyta w bliżej nie określonym czasie.

Pełen profesjonalizm.

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, harlow napisał:

Ja również dostałem wezwanie na akcję serwisową dotyczącą przeprogramowania sterowania silnika.

 

Umówiłem się na wizytę w ASO, Pan był zdziwiony, że taka akcja jest ale samochód przyjął. Po 2 godzinach samochód do odbioru ale nic nie zrobione - nie mieli wszystkich plików potrzebnych do przeprogramowania.

Czeka mnie kolejna wizyta w bliżej nie określonym czasie.

Pełen profesjonalizm.

Które ASO wykazało się takim podejściem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aflinta moje ASO (Mikołów) też nie było przygotowane a problemy ze ściągnieciem softu (jakaś awaria) spowodowały konieczność odwiedzin w innym terminie (aczkolwiek wtedy mimo, że całkowicie bez wstępnego umawiania terminu zrobili mi to błyskawicznie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na akcji z zaworem PCV. Sprawdzili , stwierdzili że trzeba wymienić i zamówili nową część . Za tydzień kolejna wizyta. Okazuje się że na PCV potrzeba jednak dwóch wizyt w serwisie , chyba że przekona się ASO aby zamówili wcześniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Matthew1990 napisał:

Byłem dzisiaj na akcji z zaworem PCV. Sprawdzili , stwierdzili że trzeba wymienić i zamówili nową część . Za tydzień kolejna wizyta. Okazuje się że na PCV potrzeba jednak dwóch wizyt w serwisie , chyba że przekona się ASO aby zamówili wcześniej.

 

hmmm... to nie wie Subaru jaką partię/serię zaworka PCV montował w poszczególnych samochodach? Trochę to dziwne.

btw. ile czasu potrzebują na to "sprawdzenie" ? ile czasu zmarnuję w ASO ?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2020 o 10:26, harlow napisał:

Umówiłem się na wizytę w ASO, Pan był zdziwiony, że taka akcja jest ale samochód przyjął.

 

Czy ten Pan nie był zaskoczony, że przyjechałeś do niego marką Subaru ?? :P

Edytowane przez Blixten
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...