Jump to content

Prawe koło 'wykłada' się bardziej


Recommended Posts

Dzień dobry,

 

Zauważyłem dzisiaj, że w mojej XV prawe przednie koło przy skręconej do oporu kierownicy w prawo nie dotyka całą powierzchnią asfaltu, można powiedzieć, że jest przekoszone. W odwrotną stronę lewe przednie jest ok. Wrzucam zdjęcia poglądowe kół. Proszę mi powiedzieć czy tak jest celowo czy należy pojechać zrobić geometrię lub problem leży gdzie indziej. Z góry dziękuje.

 

Pozdrawiam!

20191213_085230.jpg

20191213_085301.jpg

Edited by Ryba1337
Link to post
Share on other sites

Odwiedziłem diagnostę, luzów brak. Geometria OK! Nie znalazł podstaw dlaczego koło wykłada się w ten sposób. Zapytał czy był kiedykolwiek podnoszony silnik a to akurat miało miejsce całkiem niedawno przy okazji kampanii serwisowej "wymiana sprężyn zaworów silnika". Ewentualność jaka przyszła mu do głowy to nieprawidłowe ustawienie-osadzenie-dokręcenie śrub pod silnikiem do przedniej belki. Czy to możliwe? Powinienem jechać z tym do subaru? 

Edited by Ryba1337
Link to post
Share on other sites

Wyciąganie silnika raczej nie wiąże się z odkręcaniem belki/sanek zawieszenia.

Może napisz coś na temat tego auta, kraj pochodzenia, historia wypadkowości itd.

Wygląda to na jakieś pozostałości po uderzeniu kołem, może zgięty amortyzator, może zgięty jakiś element zawieszenia, a może nawet i zgięta buda :krecka_dostal:w sumie powinno to wyjść na geometrii.

Podjechałbym do serwisu, ale jeżeli dużo jeździsz tym autem i równomiernie zużywa opony to bym se nie zawracał gitary :D

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...