Jump to content
Sign in to follow this  
Ryba1337

Prawe koło 'wykłada' się bardziej

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

Zauważyłem dzisiaj, że w mojej XV prawe przednie koło przy skręconej do oporu kierownicy w prawo nie dotyka całą powierzchnią asfaltu, można powiedzieć, że jest przekoszone. W odwrotną stronę lewe przednie jest ok. Wrzucam zdjęcia poglądowe kół. Proszę mi powiedzieć czy tak jest celowo czy należy pojechać zrobić geometrię lub problem leży gdzie indziej. Z góry dziękuje.

 

Pozdrawiam!

20191213_085230.jpg

20191213_085301.jpg

Edited by Ryba1337

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo mam u siebie - TTTM.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawe koło 'wykłada' się bardziej, sprawdziłbym luzy i geometrię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykładać się powinny. Ale jednakowo. Geometria do sprawdzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwiedziłem diagnostę, luzów brak. Geometria OK! Nie znalazł podstaw dlaczego koło wykłada się w ten sposób. Zapytał czy był kiedykolwiek podnoszony silnik a to akurat miało miejsce całkiem niedawno przy okazji kampanii serwisowej "wymiana sprężyn zaworów silnika". Ewentualność jaka przyszła mu do głowy to nieprawidłowe ustawienie-osadzenie-dokręcenie śrub pod silnikiem do przedniej belki. Czy to możliwe? Powinienem jechać z tym do subaru? 

Edited by Ryba1337

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyciąganie silnika raczej nie wiąże się z odkręcaniem belki/sanek zawieszenia.

Może napisz coś na temat tego auta, kraj pochodzenia, historia wypadkowości itd.

Wygląda to na jakieś pozostałości po uderzeniu kołem, może zgięty amortyzator, może zgięty jakiś element zawieszenia, a może nawet i zgięta buda :krecka_dostal:w sumie powinno to wyjść na geometrii.

Podjechałbym do serwisu, ale jeżeli dużo jeździsz tym autem i równomiernie zużywa opony to bym se nie zawracał gitary :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto z Polskiego salonu, raptem 40 tys km... zero incydentów... o niczym mi nie wiadomo. Nie wplywa to w żaden sposób na komfort jazdy, nie znosi auta... nie potrafię stwierdzić od jakiego czasu tak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może załącz ten wynik z geometrii - zawsze będzie czarno na białym ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skręć kierę nie do oporu tylko o tą samą wartość w lewo i prawo np. jeden obrót i wtedy sprawdź, Wygląda że wszystko ok.

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma czym się martwić, w żuku i nysie też tak było. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...