Ryba1337 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Dzień dobry, Zauważyłem dzisiaj, że w mojej XV prawe przednie koło przy skręconej do oporu kierownicy w prawo nie dotyka całą powierzchnią asfaltu, można powiedzieć, że jest przekoszone. W odwrotną stronę lewe przednie jest ok. Wrzucam zdjęcia poglądowe kół. Proszę mi powiedzieć czy tak jest celowo czy należy pojechać zrobić geometrię lub problem leży gdzie indziej. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! Edytowane 13 Grudnia 2019 przez Ryba1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 To samo mam u siebie - TTTM. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Prawe koło 'wykłada' się bardziej, sprawdziłbym luzy i geometrię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Wykładać się powinny. Ale jednakowo. Geometria do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba1337 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Odwiedziłem diagnostę, luzów brak. Geometria OK! Nie znalazł podstaw dlaczego koło wykłada się w ten sposób. Zapytał czy był kiedykolwiek podnoszony silnik a to akurat miało miejsce całkiem niedawno przy okazji kampanii serwisowej "wymiana sprężyn zaworów silnika". Ewentualność jaka przyszła mu do głowy to nieprawidłowe ustawienie-osadzenie-dokręcenie śrub pod silnikiem do przedniej belki. Czy to możliwe? Powinienem jechać z tym do subaru? Edytowane 17 Grudnia 2019 przez Ryba1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Wyciąganie silnika raczej nie wiąże się z odkręcaniem belki/sanek zawieszenia. Może napisz coś na temat tego auta, kraj pochodzenia, historia wypadkowości itd. Wygląda to na jakieś pozostałości po uderzeniu kołem, może zgięty amortyzator, może zgięty jakiś element zawieszenia, a może nawet i zgięta buda w sumie powinno to wyjść na geometrii. Podjechałbym do serwisu, ale jeżeli dużo jeździsz tym autem i równomiernie zużywa opony to bym se nie zawracał gitary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba1337 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Auto z Polskiego salonu, raptem 40 tys km... zero incydentów... o niczym mi nie wiadomo. Nie wplywa to w żaden sposób na komfort jazdy, nie znosi auta... nie potrafię stwierdzić od jakiego czasu tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Może załącz ten wynik z geometrii - zawsze będzie czarno na białym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Skręć kierę nie do oporu tylko o tą samą wartość w lewo i prawo np. jeden obrót i wtedy sprawdź, Wygląda że wszystko ok. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Nie ma czym się martwić, w żuku i nysie też tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się