Skocz do zawartości

Kubica w DTM


radekk

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Adi napisał:

 

W tych czasach kibicowałem zawsze BMW. Byłem zobligowany ponieważ w tych czasach, jako nastolatek jeździłem wściekłym BMW E21  323 i.  Ale to szybkie było :D

Rekin 323 to byla maszyna :thumbup:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adi napisał:
Godzinę temu, turdziGT napisał:

Rekin 323 to byla maszyna :thumbup:

 

Przez chwilę pomyślałem...i sprawdziłem ceny. Kurcze, nawet do 100tys. Potrafią wołać za perełkę. 

 

Czas nie sprzyja niższym cenom w tym przypadku, jak chcesz tanio to E46 można wyrwać w dobrych pieniądzach, a za parę lat kto wie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adi napisał:

 

Przez chwilę pomyślałem...i sprawdziłem ceny. Kurcze, nawet do 100tys. Potrafią wołać za perełkę. 

Mysle ze na pewno. Ja tylko jechałem 320 bo ojciec rozważał kupno i to juz fajnie chodziło a co dopiero 323. No i te wydechy po obu stronach.

1981-bmw-323i-alpina-c1-2-3.jpeg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Adi napisał:

 

W tych czasach kibicowałem zawsze BMW. Byłem zobligowany ponieważ w tych czasach, jako nastolatek jeździłem wściekłym BMW E21  323 i.  Ale to szybkie było :D

 

Nastolatek jeżdżący E21 323... Zazdro ;) Ja za młodu katowałem Fiata Punto moich rodziców :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, rosaskc napisał:

 

Nastolatek jeżdżący E21 323... Zazdro ;) Ja za młodu katowałem Fiata Punto moich rodziców :D

 

Co ciekawe, kupiony za wlasne zarobione pieniądze. 

W tym czasie też katowałem ojca volvo 245.

 

Poznałem wtedy gościa z M3, E30 i nie mógł mi dotrzymać kroku. Wyjątkowo szybkie i fajne to było. 

 

Niestety w moim rekinie pierwszy raz poznałem problem, który powtarza się w naszej ulubionej marce...UPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, chojny napisał:

 

Ja MB190 ale wtedy jeszcze nie wiedziałem co dobre :biglol:

 

W "Młodym Techniku" z 1984, albo 1986 roku czytałem opis tego modelu, setki razy oglądałem jego zdjęcia, a przed zaśnięciem wyobrażałem sobie, że jest mój i nim kieruję. Do tej pory bardzo mi się podoba, a "nacięcia" na tylnym słupku to jest taka kropeczka nad "i" jego finezji. Nawet rozważałem kupno kilkanaście lat temu, ale to już był dość stary samochód i robienie tras po 1000 kilometrów wydawało mi się zbyt ryzykowne, więc ostatecznie kupiłem następcę - W202. Fajny, bezproblemowy samochód. Gdy przyszedł czas rozważań nad zmianą, szukałem kombi z ostatnich roczników: C43 AMG, ostatecznie C280 Sport i już nawet miałem upatrzonego we Wrocławiu, ale @Mont mnie nakręcił na Subaru. To znaczy o Subaru marzyłem od lat, ale zawsze myślałem, że to jest wybór między trzystukonną rajdową Imprezą, albo jeszcze droższym Legacy. Nawet sobie sprawy nie zdawałem, że istnieją "cywilne" modele tej marki, że o Imprezie 1.8 nie wspomnę, bo już bym pewnie wcześniej Plejady kupił, ale wtedy, jakoś tak głupio, uważałem, że te samochody to zupełnie nie moja półka cenowa. Ostatecznie po przemyśleniach zrezygnowałem z tego Sporta, bo mi się szkoda zrobiło na myśl, że miałbym te sportowe zawieszenie poniewierać na bezdrożach, ciągając przyczepkę podczas wypadów na ryby, a Outback się do tego wydawał skrojony idealnie i taki też jest.

Co ciekawe, mam ten numer "Młodego Technika" do dziś. :)

 

Ale żeby nie było tak całkiem poza tematem - jutro start sezonu DTM, więc jak oceniacie szanse Roberta?

Osobiście 6-7 miejsce w debiucie biorę w ciemno, choć to pewnie mało realne w debiucie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że tor długi, a wyścig krótki...dubla nie będzie. ;)

 

Fajnie się ogląda Roberta. Ale tak się zastanawiam po co akurat w to wszedł. Z założenia prywatny, nuekonkurencyjny team jest skazany na okupowanie tyłów. Cudów nie ma. 

Więc po co sezon na ostatnich miejscach, w czym to pomoże w karierze Roberta? 

Z tym budżetem mógł wybrać inna serię w sprzęcie, który da szanse na rywalizację. 

 

Ale trudno, my prawdziwi kibice damy mu dużo punktów za uczestnictwo. I czekamy na lepsze decyzję w przyszłości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Adi napisał:

Dobrze, że tor długi, a wyścig krótki...dubla nie będzie. ;)

 

Fajnie się ogląda Roberta. Ale tak się zastanawiam po co akurat w to wszedł. Z założenia prywatny, nuekonkurencyjny team jest skazany na okupowanie tyłów. Cudów nie ma. 

Więc po co sezon na ostatnich miejscach, w czym to pomoże w karierze Roberta? 

Z tym budżetem mógł wybrać inna serię w sprzęcie, który da szanse na rywalizację. 

 

Ale trudno, my prawdziwi kibice damy mu dużo punktów za uczestnictwo. I czekamy na lepsze decyzję w przyszłości. 

Bo lepiej ścigać się w serii z mocnymi kierowcami w słabszym sprzęcie niż w serii gdzie sportowa konkurencja jest słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...