Jump to content
radekk

Kubica w DTM

Recommended Posts

Ja dziękuję, jaki to jest fenomenalny typ - ja wiem, że testy, że nie znamy programu i celu, ale wsiada do nieznanego sobie samochodu i wykręca tempo, niczym reaktor w Czarnobylu, na chwilę przed wybuchem.:)

A takie fragmenty, mając na uwadze to, co się działo w Williamsie, to aż chce się czytać: ""Robert chciał paru zmian, a my jesteśmy szybcy w realizacji takich zadań. Nie była to dla nas wielka modyfikacja” – mówił Jens Marquardt", więc moje wyrazy wdzięczności dla ludzi z BMW Motorsport.

No i tak sobie myślę, że dla samego Roberta jest to duża dawka pewności, której potrzebował, a która jest potwierdzeniem tego, że nie zardzewiał i mając odpowiednie narzędzia i wsparcie zespołu, potrafi zrobić konkretny przeciąg.

Podoba mi się dźwięk tego auta przy redukcjach. Kurde, aż serce rozpala. 

To kiedy forumowy wyjazd na DTM?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa, coś jeszcze, bo zapomniałem. Być może ktoś jeszcze nie widział, ale szczerze polecam - wszedłem tylko zerknąć i nawet nie wiem, kiedy 40 minut minęło:

 

 

 

Edytka - a dlaczego mi nie scaliło postów, tak, jak to działało kiedyś?

Edited by H4lik

Share this post


Link to post
Share on other sites

W celu wyłapywania spamerów :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Kubica, aby wykonać skok z F1 do DTM, musiał wywrzeć pozytywne wrażenie na testach młodych kierowców w Jerez. Oczywiście, to mu się udało. Oficjalnie producenci nie ogłaszają czasów z testów, bo mają one tylko częściowe znaczenie. Jednak pewne liczby wyciekły i stało się jasne, że 35-latek nie musiał ukrywać swojej konkurencji, nad wyraz dobrze poradził sobie z przejściem do samochodu DTM. Nie wszystkim kierowcom z F1 to się udawało w przeszłości" - podsumował "Auto Bild".:faja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W serwisie sportowym w "Trójce", jakieś pół godziny temu, powiedzieli, że dla Roberta nie ma miejsca w BMW DTM, więc sam już nie wiem, czy to na razie półzmyłka ;) bo wciąż ma kontrakt z Wiliamsem, czy rzeczywiście nic z tego nie będzie?

No to może WRC? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie, trzeba czekać, ogłosili 5 nazwisk, a aut wystawiają 6. Ponoć oficjalnie nie można Roberta ogłosić kierowcą fabrycznym BMW póki wiąże go kontrakt z Williamsem, a ten ma do końca grudnia tego roku. Dla mnie to wyraźny znak, że jednak Kubek ma angaż.

Edited by nysiopysio84

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze bylby ktos chetny jechac na DTM na tor Zolder? Planujemy z kumplem, w ekipie razniej ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.01.2020 o 18:41, furiousmajkel napisał:

A moze bylby ktos chetny jechac na DTM na tor Zolder? Planujemy z kumplem, w ekipie razniej ;) 

Cześć, daj znać jak będziesz miał jakiś plan wyjazdu. Miałem jechać na wyścig 17 maja, ale jadę niestety na komunię do Wawy.

Jak będę wiedział więcej szczegółów, co i jak i kiedy, to dam znać czy jestem w stanie się dołączyć:).

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie miejsce w BMW zajęte, pozostają jakieś prywatne zespoły ew... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce mi się na to już patrzeć. 

Testowego i któraś tam ligę trzeba kupować dla potencjalnie najlepszego kierowcy świata :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wójt "wsystkomogę" Obajtek stworzy dla Roberta team kliencki, co to dla niego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To niech lepiej stworzy w WRC :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to bym się nie obraził. 

W zamian za symulator w F1 i prywatna beemke, fotel w WRC. ;)

 

Mżonki, ehhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojne to akurat niekoniecznie zła wiadomość.  Trzeba pamietać ze bardzo duzo weekendów koliduje jednak z F1 a angażować sie w cos na 50% to Robert raczej nie lubi.Niewykluczone ze ilośc obowiązków w ZF1 bedzie większa bo cos grubszego szykuje sie na 2021 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weekendy kolidują. Ja nie widze sensu inwestować w prywatny team aby np. po roku z tego rezygnować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Kukson napisał:

3 weekendy kolidują. Ja nie widze sensu inwestować w prywatny team aby np. po roku z tego rezygnować.

No tak ale to nie sa tylko weekendy wyścigowe jest masa innych rzeczy i obowiązków związana z pełnym programem wyścigowym.

Dla mnie to świadczy tylko o tym ze Robert idzie w kierunku F1 i 2021 nic innego.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu rezygnować, może w miejsce Roberta można by wtedy wsadzić innego Polaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Motor und Sport informuje o zaawansowanych rozmowach Orlenu z BMW. Polski koncern ma zabiegać o M4 DTM dla Roberta Kubicy na sezon 2020.

Być może wszystko wyjaśni się w czwartek. Na godzinę 10:00 zaplanowana jest konferencja z udziałem Kubicy, Daniela Obajtka czy prezesa Orlen Deutschland - Waldemara Boguscha.

Więcej: https://www.f1wm.pl/news/46827

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DTM podał, podobno, że Orlen i Kubica ogłoszą starty prywatnym BMW

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale emocje, jest, wreszcie się udało!!! kupić miejsce w lidze dla emerytów wyścigowych i to poza podstawowym sześcioosobowym składem. 

:facepalm:

 

Pytanie, który z Waszych "ulubieńców" kiedyś to powiedział? :

„Czuję się zbyt młodo na starty w DTM lub Le Mans 24.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro Robertowi to odpowiada, to mi jako kibicowi tym bardziej. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepsze to niż jazda w rajdach fiestą którą musiał sam reanimować. Tutaj jest szansa na ściganie się na profesjonalnym poziomie. Takiego dokonał wyboru, i tam będę mu kibicował. Zamiast stale płakać, że nie wybrał rajdów...

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Adi napisał:

Ale emocje, jest, wreszcie się udało!!! kupić miejsce w lidze dla emerytów wyścigowych i to poza podstawowym sześcioosobowym składem. 

:facepalm:

 

Pytanie, który z Waszych "ulubieńców" kiedyś to powiedział? :

„Czuję się zbyt młodo na starty w DTM lub Le Mans 24.”

No to kiedyś, skoro pewien czas upłynął, to i młodość minęła.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę tu  nie tak ze zrozumieniem.

Też się w jakiś sposób cieszę, że Robert będzie się ścigał, zamiast okupować ostatnie miejsca w jakiejś królowej.

Ale  pamiętajmy, że to największy talent, jaki spłodził nasz naród, więc szukanie dla niego miejsca, które da coś, co on, albo bardziej opinia publiczna chce, to zdecydowanie za mało.

To facet od pierwszej ligi, a nie od emeryckich lig. On ma jeszcze dużo do pokazania, nie musi być gdzieś, tylko tam, gdzie istnieje szansa na rozwój.

DTM to schyłek, a DTM, w którym cię nie chcą w wielkim, sześcioosobowym składzie, tylko każą stworzyć prywatny zespół za własną(sponsora) kasę to.....aż nie chcę pisać.

 

Robcio idź tam proszę, gdzie wykorzystasz swój talent...wiadomo gdzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę, tak, ale i trochę nie.. F1 to obecnie dużo polityki, pieniędzy i dopiero ścigania. Jakkolwiek oglądam, lubię, to mam tego świadomość. DTM jest szansa na równiejsze warunki imo. Poza tym ja tam się jeszcze na nic nie cieszę, ani niczym nie załamuje. Jeszcze wszytko może się zmienić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...