Skocz do zawartości

Kubica w DTM


radekk

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Jacky X napisał:

Czy jest szansa że zdarzy się cud i Kubica błyśnie formą w którymś wyścigu DTM?


Patrząc przez pryzmat ostatniego wyścigu kiedy to tracił miejsca na torze tylko i wyłącznie na prostych to nie spodziewałbym się dobrego wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z Robertem po treningach 

 

 

... i jak zwykle masło maślane. Ja tego po prostu nie zrozumie dlaczego on nie może po prostu powiedzieć co jest nie tak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DTM ogląda się lepiej niż F1. Walki może podobnie mało ale są jakieś przetasowania a nie tylko Hamilton,Bottas czasami Verstapen.Tylko Kubica niezmiennie z tylu,niestety.Ale on tym samochodem zdaje się zrobił tyle ile ten samochód .....w zeszłym roku a stawka poszła do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka mistrz :)
Szkoda straty 8 sekund w Pitstopie (znowu). Może byłoby 9 czy nawet 8 miejsce. Fajnie. Ciekawe co będzie jutro :)

Kolego @boy Ja rozumiem, że można kogoś nie lubić ale na tym Forum nie nazywamy nikogo w taki sposób jak Ty to zrobiłeś. Nie chcę więcej widzieć takich wypowiedzi. Na razie post usuwam. Następnym razem będzie ostrzeżenie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wywiadu z Cezarym Gutowskim

"Udało mi się zadbać o opony i jechać szybko, ale nie wykorzystywać ich do maksimum, czy też poza ich granice. balansowałem na granicy przyczepności i uślizgu"
RK 

Oto wypowiedzi Roberta po sobotnich zmaganiach w Assen. Więcej, już niedługo na moim YouTube, z wywiadu, przeprowadzonego przez Aldonę :)

PYT: - Gratulacje za zdobycie pierwszego punktu!
RK: - Gratulacje za dziesiąte miejsce to odrobinę przesada, ale lepsze dziesiąte, niż nic. Patrząc na punkt wyjścia, a na Lausitzring nie byliśmy się nawet w stanie ścigać, tu z pewnością jesteśmy szybsi. Było lepiej, ale wciąż wiele straciliśmy z powodu długiego pit stopu, który na drugim etapie wyścigu umieścił nas na znacznie gorszej pozycji. Mogłem być znacznie wyżej. Powiedziałbym nawet, że pozytywny jest nie ten jeden punkt, lecz tempo w wyścigu. To coś, na czym możemy się oprzeć, rozwijając dalej. 

Czy to się przełoży na jutro? Możesz być znacznie wyżej?
Tempo wyścigowe i zarządzanie zużyciem opon jest na swoim miejscu. Jestem w stanie robić coś lepiej, czy po prostu bardziej dbam o opony, ale na jednym kółku... wciąż dużo tracimy. W piątek jednak samochód nie był wcale taki zły i wynik dzisiejszych kwalifikacji był rozczarowujący. Zobaczmy, co się stanie jutro. Co przyniesie pogoda. Mamy nadzieję na kolejny krok naprzód. 

Jak układał się twój dzisiejszy wyścig?
Dobrze zobaczyć, że w końcu uczestniczymy w walce. Co prawda 10. pole to nie jest szczyt marzeń, czy coś, z czego możemy być dumni, ale przynajmniej zrobiliśmy krok naprzód. Wyścig poszedł dość dobrze, a po zmianie opon nawet bardzo dobrze. Udało mi się zadbać o opony i jechać szybko, ale nie wykorzystywać ich do maksimum, czy też poza ich granice. balansowałem na granicy przyczepności i uślizgu, co mi się udało. Niestety straciliśmy wiele sekund na pit stopie. Gdyby nie to, byłbym znacznie wyżej. W okolicach szóstego-siódmego miejsca. Wciąż musimy zrozumieć, co się dzieje. Charakterystyka naszego samochodu i osiągi w kwalifikacjach wciąż rozczarowują. Natomiast lepsze wyniki wyścigu to w dużej mierze kwestia lepszego zarządzania ich zużyciem. Definitywnie była to dobra robota za kółkiem.

Co się wydarzyło na starcie?
Po mojej stronie pola startowe były kompletnie mokre, a prawa strona była całkowicie sucha. Jednak poza pierwszymi dwoma-trzema okrążeniami nie miało to wpływu na przyczepność. W drugiej fazie w niektórych zakrętach mżyło, ale nie miało to wpływu na wyścig.

Pod koniec nadrabiałeś pozycje i przedzierałeś się do przodu!
Pokazały się jeszcze inne trudności. Kierowcy Audi sobie pomagają i kierowcy BMW sobie pomagają, ale jeśli o mnie chodzi... wygląda to tak, jakbym jeździł innym samochodem. Z pewnością nie dostałem pomocy przy żadnym wyprzedzaniu. Szczególnie Philipp bardzo utrudniał mi zadanie przez dwa okrążenia, blokując wszędzie. Wszystkie inne samochody fabryczne sobie pomagają. To dodatkowa trudność, szczególnie w takim wyścigu, gdy starasz się odzyskać stracony czas. Straciłem za nim z 6-7 sekund. Zazwyczaj, gdybym jechał autem fabrycznym, to by mnie przepuścili, bo tak się robi. Powiem tak. Z pewnością ja ścigam się ze wszystkimi pozostałymi! 

Dlaczego uważasz, że mogło być szóste-siódme miejsce?
Wypadliśmy z sekwencji, więc byliśmy na kompletnie innej pozycji na torze, a to jeszcze bardziej skomplikowało nam życie.

Robisz krok po kroku?
To nie kwestia postępów krok po kroku. Sądzę, że jeden problem z Lausitz rozwiązaliśmy w stu procentach i to był natychmiastowy krok naprzód, ale są inne problemy, które musimy zrozumieć i rozwiązać.

Czy w kolejnych wyścigach widzisz szansę na dalsze punkty?
Jeśli rozwiążemy nasze problemy, to nie widzę powodu, dla którego nie mielibyśmy walczyć o punkty. Jestem przekonany, że gdy tylko uda nam się uporać z charakterystyką naszego samochodu i zrozumieć, co się dzieje z naszym pakietem, będziemy wyżej. Każdy wyścig to inna historia. Każdy przebiega według innego scenariusza. Przede wszystkim musimy pracować i poprawić nasze osiągi. Rozwiązywać problemy, także podczas pit stopów. Dziś - z jednej strony tempo było dobre, ale z drugiej znów mieliśmy problem podczas pit stopu, a w DTM jest ciasno. Utrata czasu na pit stopie nie ułatwia zadania. 

Czy to oznacza, że z samochodem jest względnie już dobrze?
Nadal brakuje nam wydajności i auto operuje w zupełnie innym oknie, niż pozostałe BMW. To dla nas niejasna i myląca sytuacja. Jutro znów musimy eksperymentować z ustawieniami. Musimy odkrywać, co dzieje się z naszym autem i starać się robić, co w naszej mocy. 

Przyjechało tu wielu twoich fanów!
Wspaniale jest mieć kibiców. To dobry krok naprzód. Organizatorzy starają się jak mogą, za co chciałem podziękować. Za fanów - tych z Polski i nie tylko. Bardzo im dziękuję za doping i za to, że przyjechali. Mam nadzieję, że organizatorzy będą w stanie kontynuować ten pozytywny trend i kolejne wyścigi też będą z publicznością. Wszyscy z radością widzimy kibiców na trybunach. Musimy jednak pamiętać, że zdrowie jest najważniejsze i w zależności od sytuacji z wirusem organizatorzy będą podejmować właściwe decyzje.

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka mistrz

Szkoda straty 8 sekund w Pitstopie (znowu). Może byłoby 9 czy nawet 8 miejsce. Fajnie. Ciekawe co będzie jutro

 

Kolego @boy Ja rozumiem, że można kogoś nie lubić ale na tym Forum nie nazywamy nikogo w taki sposób jak Ty to zrobiłeś. Nie chcę więcej widzieć takich wypowiedzi. Na razie post usuwam. Następnym razem będzie ostrzeżenie.

Spieszę z wyjaśnieniem: napisałem to w kontekście "twórczości" CG. Ot i wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jacky X napisał:

Aldona ma miły głos i mówi z sensem.

 

Obejrzałem materiał Aldony po raz pierwszy. Jest tysiąc razy lepsza niż Cezary. Gdyby brać pod uwagę również urodę, to nie tysiąc, a dziesięć tysięcy razy lepsza. Sub.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, rosaskc napisał:

 

Obejrzałem materiał Aldony po raz pierwszy. Jest tysiąc razy lepsza niż Cezary. Gdyby brać pod uwagę również urodę, to nie tysiąc, a dziesięć tysięcy razy lepsza. Sub.

Cezary to zwykły głupek...... 

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...