Skocz do zawartości

Kubica w DTM


radekk

Rekomendowane odpowiedzi

Ilość złych decyzji Roberta jest tak wielka, że nie dziwi dlaczego najlepsi z najlepszych tak dużo płacą swoim managerom aby podejmowane "przez nich" decyzje były słuszne, celne i przyszłościowe. 

 

Trzeba napisać wprost, ta kariera to istny "przemarsz wojsk Radzieckich". 

 

Aktualnie jest obraz taki, że przyszedł gość z najwyższej ligi, z F1 a chłopaki z DTMu robią z nim co chcą. 

 

Zejście dół musi się odbywać w odpowiednich warunkach z gwarancją startów topowym sprzętem a nie składakiem z poprzedniego sezonu.  

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, skwaro napisał:

Mówisz? :)

Justy GS Smart Assist

Za każdym razem jest to inne auto, więc nic nie stoi na przeszkodzie by był to Yaris lub coś w ten deseń wizualnie stylizowane na nowe STI (choć z oczywistych powodów mniejsze). A może nowe STI też będzie mniejsze na przekór obecnym wizualizacjom? Pytanie tylko czy Subaru będzie jeszcze zainteresowane promocją poprzez rajdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, aflinta napisał:

Za każdym razem jest to inne auto, więc nic nie stoi na przeszkodzie by był to Yaris lub coś w ten deseń wizualnie stylizowane na nowe STI (choć z oczywistych powodów mniejsze). 

Piszesz o wymysłach dziennikarzy, które mają niewiele wspólnego z rzeczywistością?

34 minuty temu, aflinta napisał:

 A może nowe STI też będzie mniejsze na przekór obecnym wizualizacjom? Pytanie tylko czy Subaru będzie jeszcze zainteresowane promocją poprzez rajdy. 

Ale obecne wizualizacje to też tylko wyobraźnia jakiegoś internauty mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością.

 

A rzeczywistość jest brutalna, Subaru nie ma obecnie w ofercie auta, które by się nadawało na bazę pod WRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, skwaro napisał:

Piszesz o wymysłach dziennikarzy, które mają niewiele wspólnego z rzeczywistością?

W większości na forum piszemy o wymysłach dziennikarzy bo niewielu ma dostęp do źródła, a ci co mają nie zawsze się tym podzielą (co też rozumiem).

41 minut temu, skwaro napisał:

Ale obecne wizualizacje to też tylko wyobraźnia jakiegoś internauty mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością

Nigdzie nie napisałem, że to są wizualizacje producenta i dziwi mnie wymyślanie wyglądu nowego STI na bazie Levorga :)

42 minuty temu, skwaro napisał:

A rzeczywistość jest brutalna, Subaru nie ma obecnie w ofercie auta, które by się nadawało na bazę pod WRC.

Od dawna nie ma wymogu homologation specials, więc można wystawić dowolną wydmuszkę opakowaną w formę jaka jest wymagana w promocji... pytanie czy jest jakieś zainteresowanie tym i czy przełoży się na przychody firmy lub poprawę jej wizerunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, aflinta napisał:

Od dawna nie ma wymogu homologation specials, więc można wystawić dowolną wydmuszkę opakowaną w formę jaka jest wymagana w promocji... pytanie czy jest jakieś zainteresowanie tym i czy przełoży się na przychody firmy lub poprawę jej wizerunku.

Są podane wymiary auta, które może być homologowane jako WRC, Impreza z tego co pamiętam jest za szeroka i się nie mieści w maksymalnych wymiarach.

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, skwaro napisał:

Są podane wymiary auta, które może być homologowane jako WRC, Impreza z tego co pamiętam jest za szeroka i się nie mieści w maksymalnych wymiarach.

WRX i Impreza to dwa osobne byty obecnie, nic nie wiemy praktycznie o tym jak nowy WRX będzie wyglądał, jakie miał parametry, wymiary (w zasadzie to nie wiemy czy będzie w końcu migrował do SGP czy będzie to jeszcze coś innego). Może @Dyrekcja coś wie z kuluarowych rozmów, lub jakichś szczątkowych kierunków rozwojów, ale pewnie też nic czym można by się z nami podzielić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, aflinta napisał:

WRX i Impreza to dwa osobne byty obecnie, nic nie wiemy praktycznie o tym jak nowy WRX będzie wyglądał, jakie miał parametry, wymiary (w zasadzie to nie wiemy czy będzie w końcu migrował do SGP czy będzie to jeszcze coś innego). Może @Dyrekcja coś wie z kuluarowych rozmów, lub jakichś szczątkowych kierunków rozwojów, ale pewnie też nic czym można by się z nami podzielić. 

Ale wymiarami bardzo podobne. Raczej bym się nie spodziewał pomniejszenia WRX STI do rozmiaru obecnego segmentu B czyli Fiesta/Polo/i20 itd. żeby taka rajdówka była konkurencyjna. Byłby to dość zaskakujący i raczej niespotykany na rynku kierunek zmian, bo auta zazwyczaj rosną, nie maleją :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, skwaro napisał:

Ale wymiarami bardzo podobne. Raczej bym się nie spodziewał pomniejszenia WRX STI do rozmiaru obecnego segmentu B czyli Fiesta/Polo/i20 itd. żeby taka rajdówka była konkurencyjna. Byłby to dość zaskakujący i raczej niespotykany na rynku kierunek zmian, bo auta zazwyczaj rosną, nie maleją :)

By nie zaśmiecać wątku - poczekamy jeszcze około dwóch lat i będziemy wiedzieć czy będzie kolejny wzrost masy i gabarytów bez poprawy osiągów, czy może jednak zostanie jakaś ciekawsza ścieżka obrana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ManoLEE napisał:

a do rajdów zawsze może wrócić, furtka nadal jest otwarta i czeka na powrót

Ta furtka byla otwarta bo byla wypracowana kilkoma sezonami najpierw WRC2 a potem w samym WRC. Tam sie nie wraca na zasadzie ze wykona sie dwa telefony i przyjma cie z otwartymin rekami. Na to tez  trzeba zapracowac i zaczac od nowa. Prezentacja na torach tez raczej nie pomaga a wrecz przeciwnie Wiec mysle ze na te chwili rodzial jest zamkniety.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety chyba kończy się kolejny etap kariery Roberta i choć wszyscy chcielibyśmy żeby było inaczej, chyba jako kibice musimy się z tym pogodzić. 

Chociaż ja ciągle mam nadzieję że jeszcze nas Robert pozytywnie zaskoczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, miki84 napisał:

No niestety chyba kończy się kolejny etap kariery Roberta i choć wszyscy chcielibyśmy żeby było inaczej, chyba jako kibice musimy się z tym pogodzić. 

Chociaż ja ciągle mam nadzieję że jeszcze nas Robert pozytywnie zaskoczy. 

 

 

I tak przez kilka ostatnich lat. 

 

A jak już dawno pisałem ze wykonuje ruchy bez sensu to gromy się sypały. 

 

No nic, nadzieja umiera ostatnia... na sensowny pomysł, program, serie, sprzet i w końcu walkę oraz wyniki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, chojny napisał:

Ilość złych decyzji Roberta jest tak wielka, że nie dziwi dlaczego najlepsi z najlepszych tak dużo płacą swoim managerom aby podejmowane "przez nich" decyzje były słuszne, celne i przyszłościowe. 

 

Trzeba napisać wprost, ta kariera to istny "przemarsz wojsk Radzieckich". 

 

Aktualnie jest obraz taki, że przyszedł gość z najwyższej ligi, z F1 a chłopaki z DTMu robią z nim co chcą. 

 

Zejście dół musi się odbywać w odpowiednich warunkach z gwarancją startów topowym sprzętem a nie składakiem z poprzedniego sezonu.  

 

 

Cóż ciezko sie z tym nie zgodzić ale z drugiej strony Robert jest w troche innej sytuacji. On próbuje cały czas wejść na arenę a tu ma ograniczone możliwości. Tak dokładnie nie wiemy co dzieje sie za kulisami a zapewne dzieje sie sporo rzeczy na ktore on nie ma wpływu i musi robić. Mysle ze jedna z nich jest wlasnie ten cały DTM nie do końca w takim wydaniu jak by on to dla siebie widzal. 

Auto jest jakie jest bo zapewne dostali je sporo taniej niz spec 2020 a tak na prawde nik nie wie jak długo ta seria i ten program wyścigowy potrwa wiec polo inwestować. PRowo jest ok bo w pierwszym sezonie Robert i tak wzbudza zainteresowanie wiec po co przepłacać. Mysle ze nic nie wymyślimy w tej sytuacji i nie zrobi tego nawet sam Robert. Po prostu znow trzeba sie przemęczyć i liczyć na to ze w końcu te starania cos zaowocują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2020 o 10:02, chojny napisał:

Ilość złych decyzji Roberta jest tak wielka, że nie dziwi dlaczego najlepsi z najlepszych tak dużo płacą swoim managerom aby podejmowane "przez nich" decyzje były słuszne, celne i przyszłościowe. 

Trzeba napisać wprost, ta kariera to istny "przemarsz wojsk Radzieckich". 

 

W zasadzie to świetnych decyzji było mnóstwo, a złe widzę 3, ale za to mocno rzutują z punktu widzenia kibica.

Aż do 2011 kariera prowadzona tak, że lepiej się chyba nie dało, włącznie z kontraktem z Ferrari na 2012.

Zła decyzja 1 - odrzucenie oferty fabrycznego Citroena na 2014;

Zła decyzja 2 - decyzja o własnym teamie WRC na 2015 rok;

Zła decyzja 3 - DTM w prywatnym BMW....

 

Inne decyzje i osiągnięcia RK w ostatnich latach oceniałbym raczej jako dobre lub wręcz wybitne, choć nie zawsze szczęśliwe.

Z dzisiejszej perspektywy przyjmujemy już za oczywisty powrót do F1. Ale to przecież praktycznie cud, że coś takiego w ogóle miało miejsce i niesamowity sukces, do którego żaden inny Polak w 100% sprawny fizycznie nigdy się nawet nie zbliżył.

A że innych ofert ścigania w F1 nie było, a Williams zaliczył najgorsze sezony ever, to już raczej pech z punktu widzenia RK niż zła decyzja.

Alternatywą był brak powrotu do F1.

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Bosman napisał:

 

W zasadzie to świetnych decyzji było mnóstwo, a złe widzę 3, ale za to mocno rzutują z punktu widzenia kibica.

Aż do 2011 kariera prowadzona tak, że lepiej się chyba nie dało, włącznie z kontraktem z Ferrari na 2012.

Zła decyzja 1 - odrzucenie oferty fabrycznego Citroena na 2014;

Zła decyzja 2 - decyzja o własnym teamie WRC na 2015 rok;

Zła decyzja 3 - DTM w prywatnym BMW....

 

Inne decyzje i osiągnięcia RK w ostatnich latach oceniałbym raczej jako dobre lub wręcz wybitne, choć nie zawsze szczęśliwe.

Z dzisiejszej perspektywy przyjmujemy już za oczywisty powrót do F1. Ale to przecież praktycznie cud, że coś takiego w ogóle miało miejsce i niesamowity sukces, do którego żaden inny Polak w 100% sprawny fizycznie nigdy się nawet nie zbliżył.

A że innych ofert ścigania w F1 nie było, a Williams zaliczył najgorsze sezony ever, to już raczej pech z punktu widzenia RK niż zła decyzja.

Alternatywą był brak powrotu do F1.

 

 

Czytałeś biografię Roberta? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bosman napisał:

Nie.

Doceniam niektóre aspekty aktywności CG, ale raczej nie jestem wielkim fanem jego twórczości.

 

Ale jeśli Ty czytałeś i masz inny pogląd od mojego to napisz co masz na myśli.

Przylaczam sie do prośby 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bosman napisał:

W zasadzie to świetnych decyzji było mnóstwo, a złe widzę 3,

 

Masz rację dobrych było wiele, ale o kilku złych nie wspomniałeś.

Najważniejsza to: 

-Odejście z WRC, po zdobyciu 3 lat doświadczeń, jednego tytułu mistrzowskiego, wygraniu wielu OS-ów...

A tego konsekwencją była lawina złych decyzji.:

- pomysł z wyścigami długodystansowymi. Na szczęście  nieudany i szybko wybity z głowy

- po nieudanym angażu do Renault, branie tego co wlezie.

- po roku bycie trzecim w tym "co wlezie" kontynuacja" ze świadomością w czym i bycie częścią największej żenady obecnych czasów F1

- Wejście tylko do rezerwy i to razem z potężnym, tytularnym sponsorem, do teamu z końca stawki.

- DTM...napisałeś

- a to wszystko w uciekających najlepszych latach jednego z najlepszych kierowców w historii motorsportu.

 

I opowieści, że coś buduje, że to szczeble, że za rok... pieprzenie. Szczeble owszem....wyłącznie w dół.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 25.08.2020 o 12:49, aflinta napisał:

Może @Dyrekcja coś wie z kuluarowych rozmów, lub jakichś szczątkowych kierunków rozwojów, ale pewnie też nic czym można by się z nami podzielić. 

Istotnie wiem, ale nie mam uprawnień aby się tą wiedzą dzielić - gdy tylko będzie zgoda producenta nie omieszkam The Forum poinformować.

Jedno jest jednak pewne - Subaru nie ma samochodów nadających się jako baza do WRC. Pozwolę sobie przypomnieć, że nawet w czasach świetności zespołu fabrycznego samochody Subaru WRC bazowały na konstrukcji seryjnej - to pozwalało na wiarygodny transfer wizerunku z sukcesów sportowych do klasycznego marketingu. Coś, co po licznych zmianach regulaminu WRC jest prawie niemożliwe ( pamiętam reklamę Citroena po zdobyciu tytułu Mistrza Świata WRC - „mamy mistrzowskie rabaty”).

Edytowane przez Dyrekcja
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2020 o 23:27, Adi napisał:

-Odejście z WRC, po zdobyciu 3 lat doświadczeń, jednego tytułu mistrzowskiego, wygraniu wielu OS-ów...

 

 

W mojej ocenie ciezko nazwać to złą decyzją, ale oczywiście mogę sie mylić. Dlaczego? a dlatego ze od kiedy pamietam starty w rajdach były forma "rehabilitacji" i Robert ciagle powtarzał ze jest kierowca wyścigowym i to tam chce wrócić. 

Kazdy krok w stronę wyścigów po takim wypadku to sukces, każdy wyścig na torze to sukces - tak na to patrzę ... 

 

Wiem, że nie w temacie, ale niedawno na Węgrzech był wypadek, zmarł pilot, jak? barierka weszła do samochodu.. tym razem do Skody Fabii R5.. 

dlatego uważam, że każda minuta RK na torze to sukces :) a wolę widzieć RK na torze niż na odcinkach specjalnych :)

 

 

 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteście pewni ,że to była decyzja Roberta ? Z tego co pamiętam to raczej zakończyła się współpraca Lotosu z Robertem. RK był po Monte zgłoszony nawet na kolejną rundę w Szwecji, ale nie wystartował, wyglądało to jak by były chęci ale zabrakło partnera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...