Karenz Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Kupiłem forestera SG ze świeżo zrobionymi progami. Sprawdziłem dziś jak to wygląda i niestety klasycznie brak jakiekolwiek zabezpieczenia antykorozyjnego. Nie chciało im się wiercić od dołu otworów na klipsy więc na hama dali blachowkręty. Wszystko już zabezpieczyłem woskiem i corizorem teraz pytanie o mocowanie nakładki progu . Wiercić bardzo duże otwory coś koło 15 mm na drogie ori kołki czy zrobić mniejsze i otwory 8mm do zamocowania zwykłego klipsu (akurat takich mam dużo) . Czym te otwory potem zabezpieczyć starczy może sam wosk do profili zamkniętych ? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Byłbym za ori kołkami. Przecież to nie jest aż taki majątek. Siła trzymania dużo większa. Np. w moich subarynkach miały nawet specjalne gąbki tłumiące wstrząsy i kompensujące pracę progów. Takie podkładki z czymś w rodzaju piankowej gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mnie frapuje co innego jak ja to nawiercę , mam kanał ale od progu do betonu jest może 15 cm wiertarką nie podejdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Boże !!! Kładziesz dechę (grubą) w poprzek kanału, bierzesz podnośnik, najlepiej hydrauliczny dwusekcyjny i wypychasz próg na następne 35-45 cm. Wtedy dojdziesz każdą wiertarką. I tak po kawałku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Oczywiście pod próg nie podejdzie, ale pod wahacz, następna deska, pod ramę itp. itd. Ja robiłem na takim kanale wszystko. Samochód miał na dodatkowych klockach po 80 cm wyżej, czyli ok 1 m dostępu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 6 godzin temu, Karenz napisał: od progu do betonu jest może 15 cm wiertarką nie podejdę Szukaj pod hasłem -> przystawka kątowa do wiertarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Przystawką kątową, szczególnie taką z Lidla, to się chłop zamęczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Z pewnością jeśli jeszcze wiertła kupi w markecie, wtedy nawet allegrowe reperaturki progów mogą być ciężkie do przejścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Ja jestem już z młodszego pokolenia i nigdy akrobacji robić nie musiałem ani nie widziałem.O tym w sumie nie myślałem tylko zacząłem kombinować kogoś z podnośnikiem 2 kolumnowym. Mam 2 żaby i 2 koziołki więc powinno udać cała jedną stronę za mocowanie wahaczy podnieść . Nikt nie napisał czym zabezpieczyć taki odwierty , będą to otwory fi 10 starczy cortanin f + tecyl valvolina ? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Przeczytaj o zastosowaniu cortanina, on jest do zardzewiałych powierzchni. Na nową dziurkę w nowym progu podkład epoksydowy będzie lepszym wyjściem. Potem można zalać próg od wewnątrz jakimś fluidolem, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) cortanina nadaje się również do pokrywania elementów już to przerabiałem , informacja o pokrywaniu tylko korazji jest we względu na lepkość i brak możliwości malowania Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Po co pytasz jak wiesz lepiej? Twoje auto więc maluj je czym chcesz, pewnie masz większe doświadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Cortiana nie polecam. na korozje jest dobry korroplex forch. do takich napraw dobrze używać jest podkładu epoksydowego z utwardzaczem w proporcjach 1.1 te z reguły mają lepsze właściwości chroniące. Środki do profili zamkniętych na bazie oleju/wosku mają różne właściwości są lepsze gorsze. Niektóre preparaty są bardziej odporne na wymywanie spływanie inne mają lepsze właściwości penetrujące warto przyjrzeć się kartą produktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się