Ig0r Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam Proszę o podpowiedź które z tych aut ma bardziej komfortowe czyt. będzie miało mniej twarde zawieszenie. Chodzi o auta z ok 2010 r silnik benzynowy. Mam problem z kręgosłupem a do domu jadę kilka kilometrów drogą gruntowo-szutrową. Dlatego w wyborze auta decydującą cechą musi być komfort jazdy. W ciężki teren raczej się nie zapuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctoreq Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Z całą pewnością bardziej komfortowy będzie Forester. Miałem GV z 2009 roku i jak dla mnie była trochę za twarda. Dodatkowo siedzenia są niezbyt wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Niewiem jak Grand Vitara, lecz zwykła Vitara z okolicy 2000r jest mało komfortowym samochodem... za to w terenie jest to bardzo dobry samochód... Grand Vitara to trochę jednak inny samochód lecz wątpię by była wygodniejsza od forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Orientuje się ktoś, czy to prawda, że chyba w 2011 r zmodernizowano Forestera i dostał nowe TWARDSZE zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 2 godziny temu, Ig0r napisał: Orientuje się ktoś, czy to prawda, że chyba w 2011 r zmodernizowano Forestera i dostał nowe TWARDSZE zawieszenie? Dostał inne tzn. lepsze SLSy na tył . Mój brat ma po liftową wersję i nie jest twardszy od mojego . Zawieszenie tak w przed liftowym jak i po jest sprężyste , ale na pewno nie twarde. W przeciwieństwie np do poprzednika SG jest wręcz kanapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Co to SG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 28 minut temu, Ig0r napisał: Co to SG? Poprzednia generacja Forestera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @Ig0r tak się składa że mój staruszek ma GV a ja Forka SH. Jeżeli patrzysz tylko na fotele wybieraj Forestera - bardziej miękkie - dla mnie bardziej komfortowe... Ale z problemami z kręgosłupem proponuję wybrać samochód który daje pełną możliwość regulacji fotela u mnie w forku np tego nie ma... Samo zawieszenie bardziej komfortowe w Forku - takie bardziej miękkie na drodze polnej - GV trochę bardziej przenosi wszystko do środka. Dla mnie w forku siedzisz wygodnie a w GV jakby na ryczce (taborecie)... I tak na marginesie staruszek ma chory kręgosłup i jemu GV nie przeszkadza w podróżach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 1 godzinę temu, Ig0r napisał: Co to SG? S amo G nije 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Bardzo dziękuje wszystkim za porady. Mam jeszcze pytanie czy komfort jazdy w Foresterze III i IV jest porównywalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Ja osobiście bym pomyślał nad outbackiem.... komfort większy, prześwit jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ciekawa propozycja. Pomyśle. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 jeżeli droga jest tylko szutrowa to wysokie samochody odpadają one analogicznie mają w takich warunkach twardsze zawieszanie ze względu na duży skoki zawiasu. Już nie pisząc o starej vitarze która jest na ramie więc to samochód całkowicie z innej bajki (na gorsze) Zorganizuj sobie jazdę np.nowym golfem po takiej nawierzchni zobaczysz jak fajnie wybiera drobne nierówności. Auto wysokie lepiej wybiera duże różnice np górki spowalniające ale na płytach betonowych czy szutrze lepiej zachowywał się coś świeżego nawet fabia czy clio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 21:15, kriskristoffers napisał: S amo G nije Kurde, bom się już na konserwacji wykosztował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 54 minuty temu, Karenz napisał: Zorganizuj sobie jazdę np.nowym golfem po takiej nawierzchni zobaczysz jak fajnie wybiera drobne nierówności. Auto wysokie lepiej wybiera duże różnice np górki spowalniające ale na płytach betonowych czy szutrze lepiej zachowywał się coś świeżego nawet fabia czy clio. Tia, już widzę Golfa czy Fabię na Plejadach na tur-ter np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Golfem z 2009 r jeździłem chwilę. Ciasno i niekomfortowo nawet na asfalcie. Jechalem kiedyś po różnego rodzaju drogach Foresterem z 2010 bujało ale było komfortowo nawet bardzo. Jechałem niedawno ale tylko chwilę Foresterem z 2014 było dość twardo czyt. niekomfortowo. Miał ktoś podobne odczucia? Clio miałem, rzeczywiście wygodne auto ale nie na jesień i zimę w mojej okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Kolega ma Grand Cherokee z 2004 r auto mimo wysokiego płynie po dziurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Ig0r napisał: Kolega ma Grand Cherokee z 2004 r auto mimo wysokiego płynie po dziurach Do kompletu nie prowadzi się po asfalcie. Pali tyle co dwa outbacki przy tej samej dynamice jazdy. forester 2008-12 to najgorsza kanapa jaka wyszła z fhi. Jedyne subaru z tych podwyższonych, które nie jeździ jak subaru. wysoko + sztywno= niekomfortowo, po dziurach jedzie nisko+ miękko= komfortowo, po dziurach nie pojedzie wysoko +miękko = jeep. Plusem tanie części, dużo akcesoriów za grosze. Mechanik na pewno będzie życzenia przysyłał. nisko+sztywno=sti Życie jest sztuką wyborów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Godzinę temu, BiP napisał: forester 2008-12 to najgorsza kanapa jaka wyszła z fhi Jeżeli chodzi o MY08-MY10, to się zgadzam, ale polift MY11-MY12, to już całkiem spoko zawiecha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ig0r Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 czyli Forester polift jest nieco twardszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Nie wiedziałem, że litf dotyczył zawieszenia. Nie pamiętam rocznika, którym jeździłem, ale w zakrętach podpierał sie lusterkami . Mimo to myślałem o kupnie jako wóz roboczy, ale odpuściłem, bo silnikowo też się nie zgraliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) 29 minut temu, Ig0r napisał: czyli Forester polift jest nieco twardszy? Zawieszenie zostało przeprojektowane, jest dużo sztywniejsze. Jeździłem jednym i drugim - przepaść. 26 minut temu, BiP napisał: Nie wiedziałem, że litf dotyczył zawieszenia j.w Poniżej lakoniczne info o zmianach w zawieszeniu od MY11: " ZAWIESZENIE Przednie zawieszenie Forestera (kolumny McPhersona), oraz tylne oparte na dwóch poprzecznych wahaczach, zostały gruntownie dopracowane celem uzyskania jeszcze większej pewności prowadzenia. Zastosowano innowacyjne zawory w amortyzatorach i precyzyjnie zoptymalizowano ich tłumienie także dla niewielkich ugięć, co poprawiło kontakt opon z nawierzchnią, a zatem i przekazywanie kierowcy informacji o stanie drogi.Zwarte tylne zawieszenie pozwoliło uzyskać bardziej obszerną i foremną przestrzeń bagażową, a jednocześnie dużą dopuszczalną ładowność. Duży skok kół, szerokie opony, znaczny prześwit (215 mm), to czynniki, które pozwalają połączyć prawdziwe zalety SUV-a z płynnym i cichym pokonywaniem nierówności oraz z pewnym prowadzeniem" Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się