kogutus Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Witam Subarakow, Walcze od dłuszego czasu z jedna kwestia w mojej Trybci, a mianowicie wibrację przy przy prędkościach od 80-140km/h. Ostatnio się nasiliły więc Trybka poszla w odstawkę. Objawy: - trzęsie budą przy prędkościach 80-140km/h - ale to tak pożądnie - przy prędkości 60-70km/h odczucia jak by nie chodził na któryś gar + buczenie - przy prędkości 40km/h buczenie - po rozgrzaniu słychać... no chyba sprzęgło hydrokinetyczne - przy dodawaniu gazu zakresu 80-120 trzesie, po odpuszczeniu gazu przestaje (problem odczuwalny jest na obciazeniu) Porobione: - no praktycznie wszystko :/ - wał, opony, wyważanie - gumy dyfra tylnego - przeguby wewnętrzne - reszta praktycznie nowa Dzisiaj przywiozłem świeżutki wał, wstawiony i pupka (dalej trzesie, może troche mniej ale dalej mocno) - a praktycznie to była ostatnia rzecz, która przychodziła namyśl. Teraz padło na sprzęgło hydrokinetyczne - ale to po części znowu na dwoje babka wróżyła. Macie może jakieś pomysły co może być z moja Trybką? BTW. dla ludzi z okolic Wro polecam takiewaly - panowie wał zrobili praktycznie od reki - 8h!! (a był do wyważenia i oba krzyżaki do wymiany) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amnes Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 (edited) Czy felgi były sprawdzone przez specy od prostowania felg? Jak któraś jest krzywa, to spece od wyważania "wyważą" ale koło jest nadal krzywe i trzęsie tak jak opisałeś. U nich na maszynie to często nie wyjdzie, ale dinary za wyważanie chętnie przytulą. Edited November 29, 2019 by Amnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 6 godzin temu, kogutus napisał: Teraz padło na sprzęgło hydrokinetyczne - ale to po części znowu na dwoje babka wróżyła. problem pojawia się podczas załączania lock upu lub kiedy jest zapięty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutus Posted November 29, 2019 Author Share Posted November 29, 2019 3 godziny temu, lutek34 napisał: problem pojawia się podczas załączania lock upu lub kiedy jest zapięty? A co to jest ten lock up? i kiedy wiadomo, ze jest zalaczony/zapiety? 5 godzin temu, Amnes napisał: Czy felgi były sprawdzone przez specy od prostowania felg? Jak któraś jest krzywa, to spece od wyważania "wyważą" ale koło jest nadal krzywe i trzęsie tak jak opisałeś. U nich na maszynie to często nie wyjdzie, ale dinary za wyważanie chętnie przytulą. Przyjze sie temu - aczkolwiek jak wywzalismy opony to nie byly jakos srogo niedowazone - felgi wydaj sie wizualnie byc ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 7 godzin temu, kogutus napisał: A co to jest ten lock up? i kiedy wiadomo, ze jest zalaczony/zapiety? lock up, to zasprzęglenie na sztywno konwertera. Na rozgrzanej skrzyni, rozpędzaj się spokojnie, stabilnie trzymając pedał gazu i licz biegi, skrzynia będzie zmieniać od 1-5 a po chwili powinno nastąpić zapięcie lock upu. Jeśli w tym momencie nastąpi drżenie to masz konwerter do regeneracji z racji spalonych okładzin lock upu. Poszukaj na forum, było to opisywane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutus Posted November 29, 2019 Author Share Posted November 29, 2019 Jutro bede mial jak dobrze pojdzie sprzeglo hydrokinetyczne to podrzuce doznania po wymianie. Poki co myslimy, ze to tylko to + wymiana oleji w skrzynii + w przekladniach dla pewnosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zidan Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Miałem bardzo podobne objawy , regeneracja hydrokinetyku rozwiązała problemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 6 minut temu, Zidan napisał: regeneracja hydrokinetyku wow, co za nazwa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 W dniu 29.11.2019 o 21:35, kogutus napisał: Jutro bede mial jak dobrze pojdzie sprzeglo hydrokinetyczne to podrzuce doznania po wymianie. i jakie doznania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutus Posted December 11, 2019 Author Share Posted December 11, 2019 Wczoraj wymienione, i pupka: Doznania: - jest lepiej - wydaje sie, ze buda wpada w mniejszy rezonans - trzesienie teraz wystepuje miedzy 100-120kmh - biegi zasadniczo wydaje sie, ze zmienia teraz lepiej/plyniej (ale nie o to tu chodzilo) - ostatni raz olej mialem wymieniany w skrzyni ok 4 lata temu, natrzaskane juz jakies 120tys km w tym czasie - olej w przekladniach i skrzynii elegancki (bylismy w szoku) Co dalej? Zasadniczo wymienilismy juz wszystko prawie wszystko, lecz wrocimy jeszcze do przedniego przegubu (NTY wiec moze byc roznie) wewnetrznego bo byl on wymieniany ale zasadniczo jakis czas temu - ostatnio 1msc temu wymienialismy przegub tylny. Jesli przegub nie pomoze to podaje sie :/ PS. I jak na zlosc mozna dostac szalu bo znow mi prawa strona (pasazera) nie grzeje :/ a wydawalo mi , sie ze po wymianie nagrzewnicy (na poczatku tego roku) wszystko bylo ok :// Boze Subaru to mozna kochac lub nienawidziec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_O Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 też wymieniłem sprzęgło ale objawy całkiem nie ustały autem jeździ stara, więc może dorżnie jak jest, jak nie to ponoć zmiana softu pomaga co Subaru robiło w ramach ASO opinia mechanika Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 W dniu 13.12.2019 o 00:03, Jaro_O napisał: autem jeździ stara, więc może dorżnie jak jest, Stary, masz na myśli żonę czy matkę? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_O Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 do wyboru Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutus Posted December 17, 2019 Author Share Posted December 17, 2019 Sprawa rozwiązana: Rozwiązanie: - przegub wew. przód Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 22 minuty temu, kogutus napisał: Rozwiązanie: - przegub wew. przód NTY? a co teraz założyłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutus Posted December 18, 2019 Author Share Posted December 18, 2019 8 godzin temu, lutek34 napisał: NTY? a co teraz założyłeś? Bylo NTY, poszlo znowu NTY - po drodze poszly spore koszta wiec nie pakowalem sie w orginaly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 13 godzin temu, kogutus napisał: Bylo NTY, poszlo znowu NTY - po drodze poszly spore koszta wiec nie pakowalem sie w orginaly. ok, rozumiem. A powiedz jaki był powód pierwszej wymiany przegubów wewnętrznych i jak długo wytrzymały? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now