Skocz do zawartości

Wahacze tylne sf - przedłużenie


Wojtek Wilk

Rekomendowane odpowiedzi

2", ale oryginalnie stał już dość wysoko, sprężyny i amory ori Subaru, gr sprężyny 13,5mm, wszystko perfetto. Mam zdjęty drążek reakcyjny dla większego wykrzyżu, pewnie to też jakoś wpływa

 

20191117_134548_HDR.jpg

Edytowane przez Wojtek Wilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wojtek Wilk Nie potrzebujesz żadnych kombinacji tylko:

1. problem z kołem przesuniętym do przodu - montujesz dystans wahacza wzdłużnego takiej wysokości jakiej masz lift z tyłu - zwykle są w zestawach z podkładkami pod amory ale jak pogadasz to kupisz oddzielnie, dowolnej wysokości

2. sprężyny ocierają o nadkole? chyba nie. koło prawdopodobnie trze o amor - wystarczy odsunąć koło od amorka dystansem (np 20 mm) lub kupić felgi o mniejszym ET (30 lub mniej) - najtańsza opcja to felgi stalowe od Audi A1 w cenie ok 200 zł za komplet

 

Mam u siebie wahacz regulowany GodSpeed i nie wiem czy to polecać. Do ciężkiego offroadu jaki zdarza mi się uprawiać polecam bo są pancerne, ale to jest konstrukcja typu uniball, więc są głośne i w normalnym użytkowaniu auta przeszkadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz montażu podkładki pod wahacz wzdłużny to sprawdź czy nie masz wygiętych amortyzatorów. Miałem już taki przypadek ze się wygięły i opona tarła o amortyzator a sprężyna dotykała do Karoserii :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...