Wojtek Wilk Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Po podniesieniu Forka sprężyny lekko ocierają o nadkole. Myślę o przedłużeniu wahaczy o 5-10 mm. Waham się ;0 czy suwak (wielowypust) na przegubie nie będzie za bardzo wysunięty, co go osłabi. Może ktoś przerabiał ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Obniż tylne sanki/wózek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Wilk Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Wolał bym zachować prześwit do mostu. Wiem że angole w USA i Australii stosują regulowane wahacze nie tylko w forkach, ale nie znam wpływu lekkiego wysunięcia półosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Na pewno wszystko zostało złożone jak trzeba, sprężyna siedzi na swoim miejscu? Sporo ludzi liftuje forki i chyba nikomu nie ocierało. Tył podniosłeś 3 cale? Podkładki, czy lift spawany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Wilk Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) 2", ale oryginalnie stał już dość wysoko, sprężyny i amory ori Subaru, gr sprężyny 13,5mm, wszystko perfetto. Mam zdjęty drążek reakcyjny dla większego wykrzyżu, pewnie to też jakoś wpływa Edytowane 28 Listopada 2019 przez Wojtek Wilk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Właśnie sprawdziłem w moim SG i faktycznie kielich amortyzatora jest blisko budy, a mam tylko wyższe sprężyny ironman. Kolega @weiser chyba testuje takie wahacze z wstawioną śrubą regulacyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Przez drewienko potraktuj pan blachę i bedziesz pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Zresztą widze na zdjęciu ze nie dałeś podkładki pod przednie mocowanie tylnego wahacza. Tu też może być problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weiser Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 @Wojtek Wilk Nie potrzebujesz żadnych kombinacji tylko: 1. problem z kołem przesuniętym do przodu - montujesz dystans wahacza wzdłużnego takiej wysokości jakiej masz lift z tyłu - zwykle są w zestawach z podkładkami pod amory ale jak pogadasz to kupisz oddzielnie, dowolnej wysokości 2. sprężyny ocierają o nadkole? chyba nie. koło prawdopodobnie trze o amor - wystarczy odsunąć koło od amorka dystansem (np 20 mm) lub kupić felgi o mniejszym ET (30 lub mniej) - najtańsza opcja to felgi stalowe od Audi A1 w cenie ok 200 zł za komplet Mam u siebie wahacz regulowany GodSpeed i nie wiem czy to polecać. Do ciężkiego offroadu jaki zdarza mi się uprawiać polecam bo są pancerne, ale to jest konstrukcja typu uniball, więc są głośne i w normalnym użytkowaniu auta przeszkadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jaki rozmiar opony ? Bo jeśli więcej niż 205 na tej feldze to będzie tarło o amor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Oprócz montażu podkładki pod wahacz wzdłużny to sprawdź czy nie masz wygiętych amortyzatorów. Miałem już taki przypadek ze się wygięły i opona tarła o amortyzator a sprężyna dotykała do Karoserii Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Sprawdziłem przy okazji jak jest u mnie na zimowych felgach, 215/55/17 ET50 opona ociera frędzlami (takie cycki odstające po produkcji) o amortyzator, jestem w szoku.Jest z dwa milimetry zapasu, felgi forka mają ET 48 więc dodatkowe dwa mm.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się