Jump to content

Odlaczenie ISR Legacy V


pysiek2247
 Share

Recommended Posts

czesc,

Panie oraz Panowie czy dysponuje kjtos na szybki linkiem czy do YT czy do jakiegos manuala jak odlaczyc ISR, moj zaprzyjazniony elektryk samochodowy przy okazji dzisiejszej wymiany akumulatora na nowy zauwazyl ze jest pobor rzedu 350 mA co jest duzo, z tego co pamietam po zakupie (2 lata temu) temat zglebialem no i gdybym uzywal tego dobrodziejstwa zrozumialbym iz akumulator bedzie mial skrocona zywotnosc, jednak jesli nie uzywam to jest to niekaceptowalne.

 

Bardzo prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, pysiek2247 napisał:

czesc,

Panie oraz Panowie czy dysponuje kjtos na szybki linkiem czy do YT czy do jakiegos manuala jak odlaczyc ISR, moj zaprzyjazniony elektryk samochodowy przy okazji dzisiejszej wymiany akumulatora na nowy zauwazyl ze jest pobor rzedu 350 mA co jest duzo, z tego co pamietam po zakupie (2 lata temu) temat zglebialem no i gdybym uzywal tego dobrodziejstwa zrozumialbym iz akumulator bedzie mial skrocona zywotnosc, jednak jesli nie uzywam to jest to niekaceptowalne.

 

Bardzo prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

Odpinasz urządzenie z wtyczki do której jest podpięte i po sprawie, natomiast to gdzie znajduje się Twoje urządzenie, to niestety szukasz sam albo prosisz Keratronika o pomoc - w każdym aucie lokalizacja jest losowa. Ten pobór 350mA to ciągły, czy tylko chwilowy (kilka minut) po podpięciu akumulatora? Zazwyczaj powinien szybko spaść jak ładowarka zakończy pracę.

Link to comment
Share on other sites

Jesteś pewny. Przecież nie będzie powiadamiało jak stoi zaparkowane. Często w samochodach pobór prądu spada całkowicie, tzn do wartości 0.03-0.1A dopiero po parunastu minutach. Podepnij sobie amperomierz, zrób kawę i przyjdź po 20 minutach do samochodu. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ja ze swoim forkiem jade w czwartek do serwisu na pomiary, bo po wymianie aku na nowy i podpieciu miernika na ponad godzine system pikował co chwile i brał pod 2,5A co nie jest normalne (bo wg Keratronika pobor pradu powinien spaść po okolo 30 minutach)

 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, aflinta napisał:

2,5A to też nie jest normalny pobór dla urządzenia Keratronika nawet w szczycie, więc albo jest jakiś inny odbiornik energii albo coś jest uszkodzone. 

odpielismy wszystko co moglismy i po wylaczeniu zaplonu (bez zamknięcia drzwi i schowaniu kluczykow do pojemnika wylozonego folia alu) były takie skoki wiec wiem ze to nie jest normalne :) dlatego jade do serwisu Keratronika na diagnostyke i najprawdopodobniej wymiane systemu

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, _akir_ napisał:

chodzilo o zamknięcie z centralnego

generalnie czy centralny odpalony czy nie podoby takie same

Ja jeszcze zauważyłem, że stacja multimedialna potrafi chwilę popracować w tle... nawet jak jest „wyłączona”. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cześć,

dzisiaj była akcja wymontowania ISR, robiła to osoba która pierwszy raz miała styczność z Subaru, pokazałem na szybko link z YT https://youtu.be/b0lVa0UsCp8 , dopowiedziałem że na pewno będzie w tym samym miejscu (mimo mylnych sloganów odnalezionych w internetach iż każde auto ma w innym miejscu), fakt że chłopaczek sprytny i inteligentny, zeszło mu 2,5h w załączniku to co musiał wywalić.

- pobór prądu na postoju do 30 minut (dłużej nie chciało nam się stać i obserwować ale skoro trwa to "aż" tyle to decyzja że wywalamy) od 0,35A - 045A

- pobór po wywaleniu ustrojstwa 0,015A - 0,02A

 

p.s.

Teraz najlepsze, bo on kompletnie nie wie co to Subaru i co to jest ISR, ale jak odbierałem auto mówi do mnie "co za rzeźnik Tobie to montował", od słowa do słowa pytam czy może stosowali jakieś rurki termokurczliwe, jakieś szybkozłączki aby wilgoć nie docierała - wszystko robione na czarną taśmę i jak to skwitował "niechlujne druciarstwo", fakt nie moja sprawa bo nie kupowałem auta w salonie a od pierwszego właściciela ale coś chyba nie halo.

Bardzo żałuję iż nie mogłem nagrać filmu z demontażu choć takie plany były ale choroba maleństwa i napięte terminy mojego elektronika zniweczyły plany.

Zdjec profi roboty nie zamieszcze bo to know- how tylko gdzie polityka importera win-win mowiac w korpo jezyku :))

Pozdrawiam

isr.pdf

Edited by pysiek2247
Nie 2gi wlasciciel a 1wszy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...