pysiek2247 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 czesc, Panie oraz Panowie czy dysponuje kjtos na szybki linkiem czy do YT czy do jakiegos manuala jak odlaczyc ISR, moj zaprzyjazniony elektryk samochodowy przy okazji dzisiejszej wymiany akumulatora na nowy zauwazyl ze jest pobor rzedu 350 mA co jest duzo, z tego co pamietam po zakupie (2 lata temu) temat zglebialem no i gdybym uzywal tego dobrodziejstwa zrozumialbym iz akumulator bedzie mial skrocona zywotnosc, jednak jesli nie uzywam to jest to niekaceptowalne. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 3 godziny temu, pysiek2247 napisał: czesc, Panie oraz Panowie czy dysponuje kjtos na szybki linkiem czy do YT czy do jakiegos manuala jak odlaczyc ISR, moj zaprzyjazniony elektryk samochodowy przy okazji dzisiejszej wymiany akumulatora na nowy zauwazyl ze jest pobor rzedu 350 mA co jest duzo, z tego co pamietam po zakupie (2 lata temu) temat zglebialem no i gdybym uzywal tego dobrodziejstwa zrozumialbym iz akumulator bedzie mial skrocona zywotnosc, jednak jesli nie uzywam to jest to niekaceptowalne. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam Odpinasz urządzenie z wtyczki do której jest podpięte i po sprawie, natomiast to gdzie znajduje się Twoje urządzenie, to niestety szukasz sam albo prosisz Keratronika o pomoc - w każdym aucie lokalizacja jest losowa. Ten pobór 350mA to ciągły, czy tylko chwilowy (kilka minut) po podpięciu akumulatora? Zazwyczaj powinien szybko spaść jak ładowarka zakończy pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Pobor jest ciagly bo urządzenie od Keratronika musi być w gotowości caly czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Jesteś pewny. Przecież nie będzie powiadamiało jak stoi zaparkowane. Często w samochodach pobór prądu spada całkowicie, tzn do wartości 0.03-0.1A dopiero po parunastu minutach. Podepnij sobie amperomierz, zrób kawę i przyjdź po 20 minutach do samochodu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Dziekuje, może i racja, tak tez podejdę do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 ja ze swoim forkiem jade w czwartek do serwisu na pomiary, bo po wymianie aku na nowy i podpieciu miernika na ponad godzine system pikował co chwile i brał pod 2,5A co nie jest normalne (bo wg Keratronika pobor pradu powinien spaść po okolo 30 minutach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 2,5A to też nie jest normalny pobór dla urządzenia Keratronika nawet w szczycie, więc albo jest jakiś inny odbiornik energii albo coś jest uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 3 minuty temu, aflinta napisał: 2,5A to też nie jest normalny pobór dla urządzenia Keratronika nawet w szczycie, więc albo jest jakiś inny odbiornik energii albo coś jest uszkodzone. odpielismy wszystko co moglismy i po wylaczeniu zaplonu (bez zamknięcia drzwi i schowaniu kluczykow do pojemnika wylozonego folia alu) były takie skoki wiec wiem ze to nie jest normalne dlatego jade do serwisu Keratronika na diagnostyke i najprawdopodobniej wymiane systemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 7 minut temu, _akir_ napisał: bez zamknięcia drzwi i schowaniu kluczykow do pojemnika wylozonego folia alu Czemu drzwi nie zamknięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 1 minutę temu, aflinta napisał: Czemu drzwi nie zamknięte? chodzilo o zamknięcie z centralnego generalnie czy centralny odpalony czy nie podoby takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 1 minutę temu, _akir_ napisał: chodzilo o zamknięcie z centralnego generalnie czy centralny odpalony czy nie podoby takie same Ja jeszcze zauważyłem, że stacja multimedialna potrafi chwilę popracować w tle... nawet jak jest „wyłączona”. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 u mnie w outbacku średnio akumulator z działajacym ISR wytrzymuje trzy lata. Jak na obecne standardy uważam to za całkiem dobry rezultat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Teraz, aflinta napisał: Ja jeszcze zauważyłem, że stacja multimedialna potrafi chwilę popracować w tle... nawet jak jest „wyłączona”. no ale przez godzine ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 37 minut temu, _akir_ napisał: no ale przez godzine ? No nie, może maksymalnie dwie minuty.... faktycznie coś musiało się posypać. 2,5A przy 12V to 30W... dużo, bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Cześć, dzisiaj była akcja wymontowania ISR, robiła to osoba która pierwszy raz miała styczność z Subaru, pokazałem na szybko link z YT https://youtu.be/b0lVa0UsCp8 , dopowiedziałem że na pewno będzie w tym samym miejscu (mimo mylnych sloganów odnalezionych w internetach iż każde auto ma w innym miejscu), fakt że chłopaczek sprytny i inteligentny, zeszło mu 2,5h w załączniku to co musiał wywalić. - pobór prądu na postoju do 30 minut (dłużej nie chciało nam się stać i obserwować ale skoro trwa to "aż" tyle to decyzja że wywalamy) od 0,35A - 045A - pobór po wywaleniu ustrojstwa 0,015A - 0,02A p.s. Teraz najlepsze, bo on kompletnie nie wie co to Subaru i co to jest ISR, ale jak odbierałem auto mówi do mnie "co za rzeźnik Tobie to montował", od słowa do słowa pytam czy może stosowali jakieś rurki termokurczliwe, jakieś szybkozłączki aby wilgoć nie docierała - wszystko robione na czarną taśmę i jak to skwitował "niechlujne druciarstwo", fakt nie moja sprawa bo nie kupowałem auta w salonie a od pierwszego właściciela ale coś chyba nie halo. Bardzo żałuję iż nie mogłem nagrać filmu z demontażu choć takie plany były ale choroba maleństwa i napięte terminy mojego elektronika zniweczyły plany. Zdjec profi roboty nie zamieszcze bo to know- how tylko gdzie polityka importera win-win mowiac w korpo jezyku :)) Pozdrawiam isr.pdf Edytowane 9 Grudnia 2019 przez pysiek2247 Nie 2gi wlasciciel a 1wszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się