Cadi Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Witam po wymianie przekładni mam problem ze skasowaniem błędu czujnika kata skrętu (nie jest uszkodzony czujnik)ma być kalibracja jak to zrobic i czym 4 warsztaty nie maja odp. komp.Podpowiedzi proszę czy tylko serwis?subaru outback 3.0 h6 2006 rok Edytowane 24 Listopada 2019 przez Cadi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 była kierownica ściągana? Jaki dokładnie masz błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 czasem samochodach trzeba przeprowadzić procedurę auto kalibracji. która najczęściej polega na maksymalnym skręcie kierownicą lewo prawo i sekwencji jazdy w przód w tył. ale do tej pory wykonywałem tą procedurę jedynie z wspomaganiem elektryczno/hydraulicznym. Dokładny kod błędu powinien nieco więcej powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Spróbuj wymrugać błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Tak się dzieje zwykle, gdy po wymianie przekładni uruchomi się zapłon z kołami, które nie są ustawione idealnie prosto. Prawdopodobnie wszystkie autoryzowane stacje powiedzą Ci, że czujnik jest uszkodzony i nie da się nic programować (nowy chyba ok. 2 tys. zł). Kod błędu też będzie wskazywał na uszkodzenie czujnika. W rzeczywistości kalibracja podobno wcale nie jest trudna i nie wymaga zaawansowanego sprzętu, ale musisz szukać raczej w nie-ASO. Generalnie powinieneś po prostu zwrócić się do osoby, która wymieniała przekładnię, by doprowadziła samochód do stanu używalności (braku błędu VDC). Jeśli robił to jakiś poważny warsztat, to mogą skorzystać ze swojego ubezpieczenia i zafundować Ci nowy czujnik. Trudno coś więcej podpowiedzieć nie wiedząc skąd jesteś (ale wiedząc też nie będzie łatwo). P.S. Popraw może tytuł wątku na coś nawiązującego do czujnika kąta skrętu, bo "Przekladnia" (jeszcze bez polskich znaków) niewiele mówi o zawartości. A najlepiej korzystać z wyszukiwarki i pisać w istniejących wątkach... Edytowane 24 Listopada 2019 przez Kambol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się